Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







9:00 Atsikelti... Galima keletą minučių tingiai pasivolioti lovoje, bet ne perilgai...
9:15 Išsivirti kavos... Gera kava- gera dienos pradžia. Kava privers pabusti. Kava atmerks akis...Geriant kavą galima vėpsoti televizorių arba gaudyt varnas pro langą.
9:35 Vonion... Nusiprausti, apsirengti, susišukuoti... sušukuoti baisiai suveltus plaukus, baisiai suveltą galvą(visomis prasmėmis).
10:00 Pusryčiai.. taip pusryčiai visai naudingas dalykas... pusryčiai pripildo žmogų energijos...
10:20 Skaitymas... skaitymas labai svarbių mokslinių dalykų. Istorijos skaitymas. Napoleonas Bonapartas, Džordžas Vašingtonas ir Marija Antuanetė dabar artimesni už visus kitus...šias penkias skaitymo valandas. (Neskaičiuojant poros kelių minučių poilsio pertraukėlių(ne,aš nerūkau)).
15:20 Galima pasidaryt pietus...jei kyla noras. Normaliam žmogui, turinčiam skrandį, turėtų kilti.
16:00 Gilintis į Lietuvių literatūros subtilybes, silabinę toninę eilėdarą, Maironio biografiją... Gilintis labai stipriai!
18:00 Mauti lauk iš namų, pasirinktinai pagal nuotaiką ir poreikius... nuo to momento laiką ir veiksmus kontroliuoti darosi sunku....
Kažkada: reiktų grįžti...grįžti namo....
Kažkada: galbūt vakarienė...
Kažkada: nusiprausti ir nusirengti...
Kažkada: padėti galvą ant pagalvės ir galvoti galvoti galvoti galvoti apie tave. Kol pasidarys bloga nuo naiviai idiotiškų minčių! Tikėtis nesapnuoti to ,ko nenorima... Grimzti į miegą..
2003-01-28 18:14
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-10 15:44
voratinkliai
hmmm.... sakyciau gan idomus kurinys tikslaiu netradiciskas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą