Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Sėdžiu prie lango, mėgaujuosi kava. Saulė kyla-gražus rytas. Prisidegu cigaretę ir stebiu toliau kylančią saulę. Jos raudonis užpildo visą horizontą. Prisimenu vasaros rytą, kai stebėjau kylančią saulę, buvo fantastika..
Suskambėjo kavinukės durų varpelis..
Įėjo dama, juodu vualiu, raudonomis lupomis, ir dailia juoda suknele.
Prisiminiau ją kažkada matęs. Juk čia ta pati, kuri klausė manęs „ar tiki meile?“. Atsisukau į ją, ir numečiau kvailą šypsenėlę, jos veidas buvo sustingęs, bet ji pasuko į mano pusę...

Kaip ir pirmą kartą, tu priėjai prie mano stalelio. Prisėdai ir paklausei „Gal turi ugnies?“. Apstulbau nuo tavo šypsenos. Joje tilpo viskas, vyšnios, saulė, vynas.. Mmm.. Kūnas nuėjo pagaugais. Daviau tau prisidegti cigaretę.. Tu traukei godžiai dūmus, o aš sėdėjau apakęs žiūrėdamas į tave. Tu tarsi koketė mirktelėjai man akį, aš šoktelėjau nuo kėdės.. O tu ėmei krizenti.. Susigedęs pasiėmiau cigaretę ir vėl užsitraukiau. Tuomet vėl pažvelgiau į tave.
Paskleidei krūvas lapų ant stalo ir pasakei: Štai tavo gyvenimas, visas surašytas nuo gimimo iki mirties, kas kaip buvo, kas kaip bus, kada ir kur..
Ėmiau juos sklaidyti..

Gimiau ten ir ten, viskas atitinka.
Ėjau į darželį, susipešdavau su vaikais, nebuvau mėgiamas auklėtojų.
Vėliau pradinės klasės, baugiai pėdinau į pamokas. Tingėjau mokytis. Klasėje buvau lyderis.. Na ir kas?
Vėliau ėjimas į 5 klasę. Linksma, nauja klasė, nauji žmonės. Viskas gerai, nauji dėstomi dalykai.
9 klasė: perėjau į kitą mokyklą-gimnaziją, tarsi tai labai jau „kietai“ skamba. Mokiaus ten ilgai, suradau teatro vietą savo gyvenime, suradau žmogų artimą sau, ar bent taip maniau esant. Supratau, kad ne visada tai ko nori gali atsitikti, kad pinigai, kai kam atstoja draugus.. Kad tai kas visuomet buvo šalia, gali tapti kasdienine šiukšle.

Baigęs mokyklą, įstojau į dizaino studijas. Mokiaus ilgai ir neįdomiai, bet mano darbus gyrė dėstytojas. Padlaižys. Jis visuomet norėjo tik mano draugės. Kvailys.

Baigiau universitetą, tapau nevykėliu dizaineriu vienoje iš firmų „nesezonas“.. Kaliau pinigus gyvenimui, viską skyriau karjerai, o meilę pamiršau kažkur tai..
Tuomet vieną ryta, sumąstęs išgerti kavos atėjau čia.

Ir štai baigiasi lapų krūvelė. Nustebęs pažvelgiu į tą vietą kur sėdėjo moteris, o ten jos jau nebėra.. Tik pajutau dūrį į nugarą.. atsisukęs pamačiau ją, tą pačią moterį tik apsidengusią baltu šydu.. ir kraupiai besišypsančią.
Ji tarė „nugyvenai gyvenimą tik darbe ir piniguose, nerūpėjo tau sielos dalykai.. už tai ir kenti, vienas be draugų, be meilės.. taip ir baigiasi visų tų kvailių gyvenimas..“
Tų, kuriems nerūpėjo svarbiausi pasaulyje dalykai.. kas jie?
2005-01-25 08:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-26 03:01
ir kiti
primityvūs įvaizdžiai. ypač, gyvenimo aprašymas nenusisekęs. galimybių tobulėti autorius turi. šįkart neišnaudojo palnkaus idėjinio pagrindo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-25 12:48
Gabitte
O labai įdomu...
Aš dažnai pagalvoju, apie tokią gyvenimo seką.
O lyriniam subjektui ne taip jau blogai, gali ištaisyti, savo klaideles:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-26 03:01
ir kiti
primityvūs įvaizdžiai. ypač, gyvenimo aprašymas nenusisekęs. galimybių tobulėti autorius turi. šįkart neišnaudojo palnkaus idėjinio pagrindo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-25 12:48
Gabitte
O labai įdomu...
Aš dažnai pagalvoju, apie tokią gyvenimo seką.
O lyriniam subjektui ne taip jau blogai, gali ištaisyti, savo klaideles:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą