Veidrodis rodo bjaurius daiktus
ir baltą spalvą sniego.
Išlenda pelė su auskarais mažyčiais,
mano rankos melsvos, plonos,
be pirštinių pro srovenantį sniegą...
Krenta rugiagėlės žydros, dirbtinės.
Už stiklo auksas švyti.
Tūkstantis kvailysčių!
Vėjas neša ir neša
iš vieno seno namo
kartu su langų stiklais
užpernykščius klevo lapus;
norėčiau ir tave matyti
išskrendantį, nieko neskauda -
buvai ne tas žmogus.
Mėnulio kraštelis atsispindi
neaiškios spalvos akyse,
vėjas baisiai kaukia;
užpustytas miestas,
užmigdyti žmonės,
visi sušalo
prieš akimirką.
Juzė ledo lovoj miega,
bet vietoj alsavimo
jau girdėti paukščio čiulbesys.
Išskridai - neišpasakytai skauda.
Buvai Tas Žmogus.
Gal ir nereikėjo aktualijų pint su poezija... Alogizmus gi, apie kuriuos kalba Makalojus, mane pakęst ir net vertint išmokė O.Milašius... Buvo laikas, tikrai buvo, kai man jie buvo nepakenčiami... O D.Petrošiaus alogizmai, pavyzdžiui, man - tikras kaifas...
"...rodo baltą spalvą ant sniego" ? hmmm... nu neitin poetiška reikia pastebėt, "srovenantis sniegas" čia tikriausiai fizikai turėtų paaiškint kas tas toks, nes mano vaizduotė srovenančio sniego kažkaip neįkerta. "Rugiagėlės" reikia rašyti, ne rugegelės. Tai jeigu "už stiklo auksas švyti" reikia traktuot, kad pelė su auskarais mažyčiais išbėgo į lauką? O gal lyrinis herojus bando atsikratyti kontrabandinio aukso pertekliaus namie, ir veja peles su auskarais lauk? kodėl jis taip daro? kodėl kvailam skaitytojui nepasiaiškina? hm? suprantama,- kvailystė, "tūkstantis kvailysčių"... galima ir dešimt tūkstančių parašyt. Loginė grandis kur? Foema kur? Ritmas kur? Beje poezija nėra žodžiai, poezija yra žodžiai praturtinantys skaitytojo erdvę tvirtomis asociacijomis, turėtų.