Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter








Giliai klane gulėjo batas, pametęs batraištį ir pats pamestas.
- Nesveikas klimatas, bet nors guliu ir nuospaudos man vidurių nespaudžia. Buvau naudingas ir dailus, net šokdavau. Yra ką prisiminti.
Monogamijai pasmerkti batai sunkiai pergyvena išsiskyrimą. Jis mirko, o suskirdusi oda raukšlėjosi. Praskrido gervės, Gervinis praėjo. Praeitis nebešildė, ateitis nebešvietė. Jei būtų kaliošas, gal jaunystėje ir nebūtų buvęs toks populiarus, bet dabar sau plaukiotų kaip laivelis, paukštelius plukdytų. O tai atsakomybė ir todėl sunku. Bet argi tam iš naftos iškeptam kaliošui su purvinu raudonu vidumi rūpėtų žvirbliai, tos smulkmės gerovė? Plėnys! Kaliošu gimęs, batmanu nebūsi. Nedaug minčių telpa sename bate, o ir skrydis jo gyvenime buvo tik vienas -  per tvorą.
Pašvietė saulė, džiuvo balos, sena oda traukėsi, o batas rietėsi ir žiojosi, kol iššiepė išklypusius dantis. Tuomet visai bergždžias, išmetamom dujom prasmirdęs vėjūkštis prišlavė jam į nasrus dulkių ir šiukšlių. Net šliurės baigia garbingiau. Dažnai jos  net kremuojamos (nepainioti su kremu batams). Ugninga pabaiga, taip tinkama gležnai jų rasei, aplenkia seną nusmurgėlį su užgesusia nuorūka tarp išrūdijusių dantų ir atsiduodantį pelėsiais bei pelėnais.
Kurioje vietoje čia dėti paskutinį tašką? Kada bus galas šiam begaliniam galui? Argi tuomet, kai esi senas ir niekam nenaudingas, o dėl to ir nebereikalingas – jau galas? Bet jeigu dar jauti tą saulę, kuri išplėšia šypseną iš tavo surambėjusio kūno, jeigu dar kliūni už akių lyg būtumei paminklas sau pačiam ir aiškiau negu aišku kas toliau, tiktai neaišku kiek ilgai? Ar čia jau dėti tašką?(klaustukas) O žemės kirminai sau šypsosi į ūsą - galiausiai viskas jiems nubyra. Bet skrydis buvo ir jo jie neišgriauš!
                                                           


2003-01-24 14:34
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-28 14:18
Danutė
Tai,kas netiko eilėraščiui,nuostabiai ir šauniai tiko gyvenimo prozai...o skrydis buvo... ir Gervinis taip pat.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-26 17:27
Irna Labokė
Na žinai, Kriaukaite, - visai čia šauniai parašei!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-25 00:46
ballsas
waw, kaliošas su dantimis! originaliai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-24 18:19
viena skruzdėlė
'Kaliošu gimęs, batmanu nebūsi'
xexexe
nors sakyčiau visgi 'betmenas'.
čia dar neblogai - 'atsiduodantį pelėsiais bei pelėnais'
yra geresnių vietų, yra banalokų, bet bent jau nenusibosta per vidurį:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą