Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rankose laikau du veidrodžius. Dešinėje sveikas, skaidrus, švariai nuvalytas, blizgantis, o kairėje – suskilęs, nučiupinėtas, matyti pirštų antspaudai, atsispindinti jame šviesa suskeldėjusi...

Kai tik pažiūriu dešinėn, į mane žvelgia besišypsantys saulės zuikučiai, veidrodžio rievelės atkartoja ramias jūros bangeles. Širdis tvinkčioja kaip ką tik nupirkto laikrodžio rodyklės. Joms bepigu taip šokinėti, nes saugo stiprus laikrodžio rėmas ir storas storas stiklas nuo bet kokių skersvėjų. Čia kasdienybė nėra trapi kaip kitam iškart galėtų pasirodyti. Pasitikėjimas toks užvedantis, jog nėra vietos nė tuštybei, o ką jau bekalbėt apie beprasmius pliurpalus.

Tuščios kalbos? Nejaugi. Bet kuris žodis, frazė turi prasmę, tik nebūtinai gilią. O gylis. Kuo jis matuojamas? Juk pasinėrus į bet kokią gilumą pradžioje kūną sukausto baimė…

… Taigi, aš ir norėjau pasakyt, kad gyvenimas ne tęsiasi, o lekia. Lekia taip, kad nesuspėji suskaičiuot, kiek buvo laimės trupinių, tų saulės zuikučių, čokinėjančių čia tai už apykaklės, tai už ausies, o gal visi sutūpę ant krūtinės. Žinau tik viena, kad visi jie laikė po penkialapį dobilą…

Pasisuku kairėn. Į mane žvelgia iškraipytas gyvenimo veidrodis. Tikrai? Kas taip pasakė, kodėl? Žinau, visi sako, kad nėra juodos spalvos, bet štai net čia, ant veidrodžio, kur ištrupėjo šukės, liko juodi takai. Todėl dabar ir bandau prisimint, kada visa tai nutiko, kada į veidrodį įsispraudė juodi ratilai. Štai būtent tik dabar, pamaniau, įmanoma nerti į gylį, ieškoti, ieškoti ir – ieškoti, kol atsiras nors kruopelytė praeities. Bet nebūtinai. O gal be reikalo taip pasakiau.

Usonifuras stovėjo ir žiūrėjo. Ilgai stovėjo. Ilgai ir žiūrėjo, kol pasakė:

- Nebijok to veidrodžio, mesk jį į sraunią upę. Tik žinok, kad gilūs pasvarstymai ar mintys aplanko tave būtent tada, kai tau yra labai sunku, o kai tau gera, gilūs įžvelgimai praeina pro šalį, nes jiems čia nėra, kas veikti.
2004-12-10 11:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-12 15:05
Mari Poisson
Fain. Kasdien geriau rasai!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-11 21:51
Upyna
..skausmo daug veidų..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 21:05
va va va
Veidrodis vogia tavo sielą...

mesk jį..

5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 13:10
MINI
Gražu, pas mus dažnai ateina tokios mintys, tačiau nekekvienas jas išdrysta parašyti...
Kiti jų tiesuog neišsiklauso ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 11:34
_I_
_I_
Usonifuras grįžo. Buvau pasiilgęs.
Tik žinok, kad gilūs pasvarstymai ar mintys aplanko tave būtent tada, kai tau yra labai sunku, o kai tau gera, gilūs įžvelgimai praeina pro šalį, nes jiems čia nėra, kas veikti. Mintis!!! Niam.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-12 15:05
Mari Poisson
Fain. Kasdien geriau rasai!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-11 21:51
Upyna
..skausmo daug veidų..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 21:05
va va va
Veidrodis vogia tavo sielą...

mesk jį..

5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 13:10
MINI
Gražu, pas mus dažnai ateina tokios mintys, tačiau nekekvienas jas išdrysta parašyti...
Kiti jų tiesuog neišsiklauso ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-10 11:34
_I_
_I_
Usonifuras grįžo. Buvau pasiilgęs.
Tik žinok, kad gilūs pasvarstymai ar mintys aplanko tave būtent tada, kai tau yra labai sunku, o kai tau gera, gilūs įžvelgimai praeina pro šalį, nes jiems čia nėra, kas veikti. Mintis!!! Niam.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą