Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Niuansas skamba tarsi barabanas. Barabanas – tos dvi mūsų galvos pusės, pakištos po presu. Bilda tarsi karavanas po Sibiro aikštes nuo kanopų smūgių.

Dilgėlės vis veliasi aplink kojas, o traškantis smėlis tarp dantų urzgia it vulkanas. Kadaise mieste girdėtas šūkis – “viskas arba nieko” čia pažįstamas kaip “visada”.

Visada – tai reiškia laiku įlipti į tramvajų, laiku nusiprausti ir eiti gulti, laiku valgyti, o svarbiausia, laiku sustoti, kad nebūtum pervertas švininės kulkos. Tai riba, jungianti du savarankiškus pasaulius: įprastas gyvenimas, vadinamas civilizuotu, ir necivilizuotas - gyvenimas tarp grotų. Juk net ir pelei rūpi pajusti laisvės skonį, bet tinklas yra tinklas. Jis tik svarbus tuomet, kai nėra suplyšęs, o nesvarbus – kai jo neturi. 

…Tai šitaip bandė išsipainioti iš patalų Usonifuras.
2004-11-03 11:01
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-07 23:22
Švelnus Jungas
Tikrai panasus i eilerasti. Del neispletojimo, kuri mini Ciamas ir Rachele - sunku pasakyt, ar tikrai cia taip ir yra... Zinai, to kampuotumo,suoliavimo, neispletojimo pas Arthura Rimboaud - apstu... Taip kad...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-03 18:02
va va va
Rimai, net ir prozoje yra rimai - pagalvojau perskaitęs pirmą pastraipą...

O ir man taip būna - pasakiau perskaitęs visą...

Bet įvertinimo niekas neišgirdo... Nes aš jo ir nesakiau...

Ir taip visi žino...

Ačiū:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-03 14:10
ir kiti
Amžinai gi nestovėsi. Pajudėsi ir iššaus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-03 14:03
Tewas Linxmas
"Kaip vulkanas" - nemaloniai dirbtina; veikiausiai aiškintina persidirbimu beieškant originalumo (kitur - labiau vykusiai). Tramvajai ir švininė kulka - neišplėtoti, nepateisinti motyvai, todėl jie rėžia ausį. Galbūt kas nors pastebėjo, kad rašau šį komentarą taip, lyg vertinčiau eilėraštį. Taip ir yra; čia - tai, kas iš tikrųjų vadinama poetine proza (o ne, pavyzdžiui, nerimuotas eilėraštis, kaip asavo nelaimei mano ne vienas rašykas). Todėl čia turi reikšmę kalbos "verlibrinis" sklandumas; todėl čia legalūs netikėti perėjimai, loginiai šuoliai ar net tyčinis loginio ryšio suardymas (to dar trūksta). Užbaiga - labai vykusi.
Duosiu trejetą. Naujoji skalė yra griežta, ir trejetas joje yra geras balas. Neleidžiu sau būti gailestingam, pakelti duodamą balą tik todėl, kad kūrinys man pasirodė artimas (šitas pasirodė). Labai prašau tęsti, plėtoti ir sukurti šedevrų. Su pagarba - Chaimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-03 12:29
_I_
_I_
Aš tai kažkaip neišsipainiojau iki galo perskaitęs.
Bet smagu, kad dilvass ir Usonifuras grįžo. Tikrai pasiilgęs buvau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-03 11:36
Asta Fox
o, grizo usas su Dil. o kur buvote taip ilgai pradinge? uzsventete smarkiai gimtadieni?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-03 11:21
g
g
Paskutinis žodis - keistuolis.
MOki lankstyti ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą