Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 30 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





vajėtau vajėtau

Pati gražiausia sala

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-22 13:54
Svetlana Ryžikova
grazhu kazhkaip labai:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-22 13:41
Tewas Linxmas
Neapsispredžiu, kiek kuolelių įkalti šiam eilėraščiui. Ne vieną ir ne du. Subjektyviai (kadaise) duočiau penkis vien už tai, kad autorius "teisingai" mąsto; tiksliau pasakius, kad man sava vandenų ir vėjų poetika. "Ir šiaušiantis alkanus vandenis..." "Nuskalbtus audeklus..." "Taupė save / iš žvyro ir jūržolių plaušų..." - Taigi lyg pats būčiau parašęs, ir kalbėjimo tempas kažkoks pernelyg pažįstamas, tartum būčiau tai daug kartų girdėjęs. Ir tai negerai; paaiškinama nebent panašiu meniniu skoniu, kurį savo ruožtu formuoja bendrai patirta įtaka. Bet jeigu įtaka tokia akivaizdi, tai ir yra negerai. Kieno įtaka? Pirmiausiai, Milašiaus (žinau, vėjau, kad tau jis imponuoja; man irgi). "Mechaninis kosmoso bildesys" - tiesiai iš "Talita kumi". Arba tokia frazė: "tvaru ir labai išmintinga". Šitas veiksmingai naivus labai. "Labai išmintinga motina, amžinybe,/ leiskite man nugyventi savo dieną,/Ir nebevadinkite manęs Lemueliu, nes tenai/Gausdamos miega mano vaikystės salos..." - netiksli citata, bet turėtum atpažinti. Ir štai - turim puikų eilėraštį, jis man patinka, bet jeigu pagarbinsiu, būsiu palaimines įtakas, sekimus, lyg ir neoriginalumą, neautentiškumą. Gerai, kalu savo ketvertą, orų, bet - kas man pasakys, ką man TOKIAIS atvejais daryt. Vėjau, jeigu gali, išsklaidyk šitą miglą. Chaimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-22 12:38
Kirvoboica

„atšiaurūs pranašo žodžiai,
granitinių fiordų fone
daug salų, bet, būkim godūs -
mums švenčiausios tereikia žinia...“
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 23]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą