Anksčiau, kai dar negyvenome su zombiais, tiek aš, tiek jis dažnai pasikviesdavome moterų į svečius. Virdavome arbatą, vaišindavome viešnias romu. Jis grodavo gitara nuolat užmirštamas dainas, todėl turėjo visą sąsiuvinį su tekstais ir akordais. Aš būdavau svetingas. Po to, žinoma, mylėdavomės. Jis su viena, aš su kita. Rytais linksmai krizendami ankštoje virtuvėje kepdavome kiaušinienę ir gerdavome kavą. Po pusryčių lydėdavome meilužes. "Iki, iki kito karto", -- sakydavome savo viešnioms pro duris. Jos juokdavosi, laukdamos sunkiai kylančio lifto.
Dabar turime keblumų. Pamėgink pasikviesti viešnią. Kaži ar ji eis. Pajutusi nemalonų kvapą, ko gero, įsikibtų durų staktos ir rėktų it skerdžiama. Moterys jau tokios. Bet, žinoma, sumokėjus pinigų, galima mėgint. Mes taip ir darom. Kviečiam profesionales, šios be skrupulų. Kai kurios jau žino mūsų įpročius ir tai, kad gyvename kartu su zombiais. Sako, tuose nešvariuose kvartaluose, kur veši meilės verslas, net legendos sklando apie mus ir mūsų zombius.
Taip, seksas dabar visai kitoks. Vien kažkokie skubrūs, metodiškai monotoniški judesiai. Šnopavimas ir trumpa palengvėjimo akimirka, tuoj pat pavirstanti nepaaiškinama savigrauža. Be to, mes nebegalime kviestis iškart dviejų viešnių. Pradžioj bandėm. Siaubas!
Pamenu, tai nebuvo profesionalės. Įkalbėti pasisvečiuoti pavyko tik nelabai valyvas, alkoholį mėgstančias senyvas moteriškes. Prieš tai ilgai dar girdėme jas užeigoje šilta degtine. Na ir kas? Atėjusios iš karto puolė brautis atgalios. "Zombiai? " -- stebėjosi ir visaip nevykusiai juokavo. Siūlė nuprausti savo draugus, kad nesmirdėtų, ir nusipraust patiems. Tąsyk jis negrojo gitara, o aš nebuvau svetingas. Pasakėm, kad užteks tų cirkų ir užsidarėme atskiruose kambariuose -- kiekvienas su sava to vakaro kompanione.
Tačiau cirkai dar nebuvo nė prasidėję. Nors ir apkvaitusiam nuo degtinės, sunkiai, kaip prisimenu, man sekėsi. O galų gale nieko ir neišėjo. Zombiai, iš pradžių jo, o paskui ir maniškis, ėmė lakstyt po kambarius, nuo lovos prie lovos, susijaudinę kažką vapėjo ir kumščiavo vienas kitą. Mintis, kad jie neblogai mato tamsoje visai nesuteikė man didesnio pasitikėjimo savimi. Ir jam taip pat. Įsiutęs, spardydamas daiktus ir trankydamas durimis jis išvijo zombius į balkoną, bet ir tai negelbėjo. Tie, palyginti romūs padarai, kone pasiuto. Vos neišdaužė stiklinių balkono durų, švokštė ir klykavo kažką. Dieve mano, šito buvo per daug. Nepalinkėję geros kloties viešnias išvijome. Nusipirkome dar degtinės ir gėrėme dviese iki paryčių. Zombius nubaudėme, sugrūsdami į ankštą sieninę spintą. Keista, tačiau viešnioms išėjus jie kuo ramiausiai prabuvo ten per visą naktį.
Dabar, kai gyvename su zombiais, samdomės profesionales. Ne aukščiausios klasės, neišrankias, nebrangiai kainuojančias, sąžiningai dirbančias moteris. Jis negroja joms gitara, mano svetingumas virtęs vien dalykišku mandagumu. Seksas? Kažkokie skubrūs metodiškai monotoniški judesiai. Ir profesionalę kviesti galime tik vieną. Kol ji vonios kambaryje aptarnauja, pavyzdžiui, mane, jis priverstas prižiūrėt nerimstančius balkone zombius. Ir atvirkščiai.
na, zombiai dažniausiai bendrauja su profesionalėmis, bet jiems taip už dyką duoda...
šiaip aš manau, kad neišrankios profesionalės irgi beveik zombiai, tad gal ir natūralu, kad draugužiai susijaudino...
albanija, jei tau kas skaudu, tai, vaikeli, parašyk man žinutę. gal mes kaip nors išsiaiškinsime? pavydas yra negeras jausmas, pavydo pagimdyti veiksmai -- niekingi. ir burną dažniau prausk: mažiau smirdės, gerai?
Obidno!
reik steigt komitetą "išsaugokim vargą liet. literatūrai"
visi žinom kad jis yra "kietas". Tačiau nuflūdijo per mus visus. Kūryboje atsipalaidavo iki mūsų linksminimo, sovietčina pradėjo lįst, o dar buitis turbūt...
nu žodžiu siūlau parinkt jam temą ir sumest babkių pusmečiui - ant čipsų ir alaus. Ir tegu bliam rašo be jokių internetų tvajumat
1 klausimas autoriui: zombiai pas jumi kokios lyties? Jeigu per klaidą vyriškos,mažu reikėjo į stoties rajoną ir kokią plaštakę jiems padovanoti? Ar nors per internetą parodyti?
Patarimas: įsteigti sado/mazo saloną. pavadinti kaip nors "Master Varga and Zombies", paleisti gerą interneto puslapį, investuoti pinigųį botagus, antrankius ir pan, įrangą - ir pirmyn! Tuoj eilės nusidriektų. Garantuotai iš pačių Karpatų atvažiuotų.
Kadangi esu piktybiškas, dabar imsiu kabinėtis: zombius nubaudė, uždarę į spintą. Aha - labai nubausi numirėlį druskos dantimis, jį į karsto analogą uždarydamas. Nieko nenubausi. Jam ten miela ir saugu, tiesiog namučiai namai. Aš autoriaus vietoje būčiau juos į kokią orkaitę (XXX dydžio mikrobangę) valandikei. Arba į vonią, o dar geriau pagaliu per šonus (žr.ankstesnę autoriaus rekomendaciją).
"Ne aukščiausios klasės" profesionalė, savaime aišku, nebrangiai kainuoja. Tad 4 eilutė nuo apačios - pasikartojimas.
Pastaba paraštėse: kodėl autorius vartoja du brūkšnelius paeiliui? Čia dėl asmenybės susidvejinimo?
Pastaba Nr.2 - užuojauta dėl lytinio gyvenimo (herojų,aišku). Laikas zombius uždaryti į kokį narvą arba žr.mano pasiūlymą komentaro viršuje.
Moraiai - 4.
Jei sadomazo saliūnas bus atidarytas - tikiuosi: a) nuolatinio kliento pažymėjimo ir b) nemokamo aptarnavimo trečiadieniais po pietų