Rašyk
Eilės (78175)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 51 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Sutrupintais klevo lapais nusivaliau batus. Rankas degino galingi ugnies liežuviai, o galvoje knibždėte knibždėjo skruzdėlių mintys. Sako, jei iš ryto didžiulis rūkas, lauk giedros, vadinasi, nebus ir ašarų. Šiandien ašaros nebeminkština žmogaus širdies. Bet ar kada nors buvo širdis minkšta, juk širdis – raumuo, o raumenį mes įsivaizduojame kietą kaip akmenį. Vanduo niekada nesuminkštino akmens, nebent išgraužė kur nors skylutę, o gal tik duobutę. Taigi ir ašaros niekada nesuminkštins širdies. Galų gale juk vanduo taip pat kietas.

Dabar medžiai, net jie, nebeklūpi priešais mane, nes jie kietesni. Stvėriau papuolusį po ranka nusususį augalo stiebą. Tik jis neatlaikė. Nendrė išdidžiai vaipėsi prieš mane. O visai neseniai aš ją mindžiojau, mano brolis. Neseniai kandžiojau nagus kaip kad nesugeba arkliai apsikramtyti savo kanopų. Buvau  gudresnė ir stipresnė. Dabar apleido mane net Kainas. Jis nuėjo savo keliu. Likau viena kartu su Abeliu. O Dovydas… jis išėjo linų rauti.

Minkštumas mūmyse tėra tik graži iliuzija, spalvotas miražas, duodantis pasauliui dar vieną spalvą.

- Tai filosofinė antis, - pritarė Usonifuras.

Taigi dabar sėdžiu ant žemės ir verkiu. Ašaros man padeda sustiprėti.

Usonifuras paėmė dar vieną saują lapų, juos sutraiškė ir papūtė pavėjui. Tegul skrenda.

Tikiuosi nukris kietai.
2004-10-08 08:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-12 07:38
va va va
Tai bent...

Trap kitko Dovydas buvo Daumanto sūnus kurį Gediminas dažniausiai siųsdavo vietoj savęs į karo žygius...

Bet čia Lietuvos istorija...

Vakar skaičiau;)

5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-08 14:54
Pylimo gatvė
Nu jei kaip supratau čia kūrinys iš ciklo, kuriame jaučiasi viso to ciklo atmosfera, tada gal ir kiek kitaip žiūrisi, o iš pradžių tai man irgi šiek tiek chaotiškai man patikusios vietos ar atmosfera atrodė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-08 12:14
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
kietai. 4

chaimai: pigokas sentimentalumas, bent jau mano galva, čia kiek ironiškas. kaip ir "ašaros padeda man sustiprėti", gali būt, klystu, tačiau aš tai perskaičiau kaip ironiją ir man nesutrukdė.

ir nors būta usonifuro nuotykių vertų stipresnio 4, o kai kurie ir dar daugiau, manau šis jau vertintinas kaip pretenzija į sugrįžimą.

be abejo, nevertėtų beatodairiškai atmesti galimybės, kad taip teigiamai vertinu šį kūrinį tik veikiamas šiadien nuo ryto sutrikusios peristaltikos pasekmių. net jei ir taip, tikiuosi visi bus supratingai mandagūs.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-08 10:54
Tewas Linxmas
Rašo Chaimas. Tebūnie, tikrai įvaizdžiai patrauklūs ir netikėti, bibliniai herojai vietoje, bet - konstrukcija? Geležinė konstrukcxija, kurios geležies mes tačiau pajusti negauname? Tekstas, kuris neišsiduoda, kas būtent jame vyksta? Nekalbu apie siužetą; kalbu apie teksto įvykį - jo skaitytojas negauna. Po tais patraukliais įvaizdžiais vietomis prasimato pigokas sentimentalumas ("Šiandien ašaros nebesuminkština žmogaus širdies"), o dar - išgirstame štai tokį namudinį filosofavimą, tokią pseudoišmintingą ištarą: "Ašaros padeda man sustiprėti". Atsiprašau, iš kur tai? Iš "Šviesos kario vadovo"? Iš pagarbos geriems įvaizdžiams ir slegiamas žemiau pa(si)rašiusiųjų autoriteto, duodu tris. Tikrai daugiau negalima, čia dar avansu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-08 10:12
Mari Poisson
Oi, Dil, labai labai puikiai parasei. Tu originali ir kieta autore. Sveikinu ir dziaugiuosi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-08 10:00
Švelnus Jungas
Kietai. Būtent: parašei kietai. Konstrukcija - tvirta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-08 09:20
Asta Fox
uij kokia nuotaikyte dil, kaip rukas...man labai patiko, skruzdeliu mintys...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-08 08:38
On fire
mmm..biblijiniai herojai ir metafiziniai svarstymai-nebloga ishraishka shiam rytuj.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą