Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aistringas interneto vartotojas ponas Darvinas Davinčis Kačėtka nė neįtarė kaip liūdnai gali baigtis devynetas minučių nevalingo popietės snūdo. Organizmas būdravo, todėl įvairios raumenų grupės išliko aktyvios ir pakankamai elastingos to negilaus miego metu. Štai kodėl netikėtai kinktelėjus galvai smaližius kairės rankos pirštas, tas kuris buvo sukištas nosin, nepasidavė ir sulindo smegenysna iki pat krumplio.

Ant modernaus personalinio kompiuterio klaviatūros pasipylė neaiškios spalvos buiza, vadinama smegenų mase. Dalis jos pateko net ir ant kiek mažiau modernaus nešiojamo telefono aparato, incidento metu kaip tik siuntusio duomenų paketą į artimiausią korinio ryšio pastotę. Spalvotas displėjus bemaž visas pasidengė taip netikėtai išsiliejusiu pono Darvino kaukolės turiniu, todėl istorija nutyli tolimesnį duomenų paketo likimą.

Kaip, po Kačėtkos smegenų masę makaluodamas medine mentele nuo ką tik suvalgytų maistinių ledų, pastebėjo nelaimėlio kolega, šiuolaikinio marketingo specialistas Vinčencas Margiris-Jankelevičius, toje apytirštėje buizoje buvo daug įvairių dalykų. Pavyzdžiui didelis segmentas gražiai sugrupuotų interneto nuorodų, daugumoj atveriančių pornografiją bei pedofiliją populiarinančias interaktyvias svetaines, taip pat nemenkas bagažas žinių apie naujausias ryšio technologijas, krūvelė sentimentų, kažkokios išblėsusios akimirkos, spėtinai sietinos su praėjusios vasaros nuotykiais pajūrio kurorte, universalus rėksmingų laikraštinių antraščių rinkinys, dar šis bei tas. Iš esmės nieko patrauklaus esteto, kokiu save laikė Margiris-Jankelevičius, akiai. Ach tiesa, nors ir atrodė begal šlykščiai, tačiau kvepėjo buiza pakankamai maloniai, akivaizdu, kad tai buvo ilgamečio ir nuolatinio gero tualetinio vandens naudojimo pėdsakas.

Kurį laiką dar patyrinėjęs gličią substanciją, keliomis vangiomis srovelėmis jau varvančią ir ant saikingai ornamentuotos kiliminės dangos, ponas Vinčencas absorbavo visą tualetinio vandens kvapą ir, be abejo, įsidėmėjo kai kurias pikantiškiausias nuorodas. Visa kita gal pravers kriminalistams, pamanė. "Tikėtina, kad jie nebus tokie išrankūs, -- panosėje sumurmėjo jis ir žiovaudamas pridūrė, -- panaudos viską ką radę. " Labiausiai šioje situacijoje jį erzino faktas, kad nėra kam papasakoti ką buvo šiandien valgęs pietų, kaip buvo pratęs. Nebent nušliaužtų iki sekretoriato. Tačiau taip ir nenušliaužė. Apžiūrėjo savo smilių, savaržėle išvalė panagę ir karštai prisiekė atsikratyti bjauraus įpročio krapštytis nosį. Juk štai kokias nelaimes gali tokia yda atnešti!
2004-09-23 16:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 21 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-14 16:20
mindangan
o ti tas nuorodas gal galima paviešint, ba kai kuriem skaitytojam panašu niekas tokiu nelaimingu atveju neištekėtų
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-02-28 21:15
kondensofkė
hahaha neblogas plot'as
bet bliad kai pagalvoji, kiek susitinku su egle tiek ji man pasakoja ką valgė pietų... kažkokios man čia levos asosiacijos sukilo
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-29 07:56
dilvass
Postmodernizmas, ką čia bepridursi:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-24 11:35
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
na taip, maksai, patirtis byloja tavo lūpomis. ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-23 23:14
Mandarino Svajonė
šiandien per psichologiją kaiptik apie miegą, miego stadijas ir raumenis klausėme:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-23 22:48
maksas
nieko, gal pavyks kitame fronte, pvz. žemės ūkio ar meilės
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-23 20:40
baklazanow
sugalvok tu man tokia pasaka. cia smegenu buiza pro nosi varvejo? tai kaip jis dar maste? kazkokia perdem sudetinga nesamone.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-23 18:56
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
maksai, taigi aš iš vokiečių kalbos čia verčiau. atsiprašau jei nelabai pavyko. '[
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-23 18:54
maksas
Per ilgi sakiniai, griozdiškos, sakyčiau netgi vokiškos konstrukcijos. Autorius mėgina šmaikštauti, bet išplėstinėse aplinkybėse pasimeta net geranoriškas skaitytojas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-23 18:07
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
kati, darysim sykvelą: autorius bus kitas, veikėjai ne tie patys, bet bus dar geriau... ']
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-23 18:05
matematinis nulis
nujaučiu visą serialą :D gerai!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą