Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Seniai, kai mano gyvenime plytėjo tuštuma, buvai tik tu- juodas taškas, baltame lauke. Kažkada pasakei, kuomet mūsų aky susitiks dar ir dar kartą, kuomet danguje spindės visos gyvos žvaigždės, kuomet jausi, jog jau atėjo laikas- tu ištarsi žodžius, kurių aš taip laukiau. Aš žinojau, ką  man pasakysi, nes  ir neslėpei. Aš taip laukiau, tos akimirkos, deja- ji niekada neatėjo ir jau neateis. Kartais, karščiuojant, matau baltą tuštumą, kurioje tebūna viena dėmė. Kliedėdama bėgu, kad ją nuvalyčiau, bet artėjant- ji tolsta. Aš žinau, jog šis reginys- mano širdies veidrodis, jis dažnai man primena-širdyje palikta skylė dar yra. Žinoma, kiti, kuriems kartais  parodau širdį, nemato tos skylės, nepastebi, nes ji užpilta krauju. Tačiau dažnai prapliumpa ašarų lietus, kuris nuplauna kraują ir dar smarkiau gilina  žaizdą. Tavo paliktą žaizdą. Man būna sunku, kai girdžiu tavo balsą, pasakojantį kažką bereikšmio, besijuokiantį iš kvailysčių, prisimenantį mūsų artumą. Man skaudu, kai netyčia sutiktas žmogus primena tavo šypseną, vėjas atneša tavo mėgstamą kvepalų aromatą. Nekenčiu tų akimirkų ir taip noriu ištrinti iš savo gyvenimo juodą dėmę, kad vėl žėrėtų tuštuma, balta it gulbės plunksnos. Tuomet laisva, kaip atitrukęs pūkas nuo pienės žiedo, plaukčiau kartu su tekančia upe, skrajočiau danguje, kuriame nesužibo visos žvaigždės, nusileisčiau į purvą ir vėl pakilčiau, pabučiuočiau saulę ir nenudegčiau, nardyčiau tarp lietaus lašų, bet niekada nesušlapčiau.
Tikriausiai to niekada neužmiršiu, nors garsiai rėkiu tau į veidą, jog nepamenu, nepamenu tavo rankų šilumos ir glėbio švelnumo. Vakar mes susitikome, po praėjusių tiek metų. Aš vėl prisiminiau tą begalinį skausmą, o maniau pamiršusi, vakaras vėl užgeso ašarų ežere. Neleisk man kentėti, neprimink man savęs, maldauju nevadink manęs drauge, nes vis dažniau noriu, kad taptum mano priešu. Galbūt tuomet galėčiau tau keršyti, kaip seniai sau žadėjau: "Jis kentės, kaip kentėjau aš" bet ir vėl, vėl ir vėl mano rankos nusviro, kai išvydau tavo akis. Ne, meilė negrįžo, bet tuomet kas tai, kas tas virpulys, krebždantis širdyje, nejau palieki dar vieną juodą dėmę manyje, jei taip, išsinešk visą širdį, nes kentėti jau negaliu... Gyvenime, leisk tikėti, kad kai dar po daug metų jį sutiksiu, jau nepažinsiu, leisk...
2002-12-08 03:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 22 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-24 00:23
Maza viltis
...jis dar lig siolei man nepasake, ka zinojau, jog nori pasakyti... jau nebepasakys, nes tie zodziai kartojami kasdien tik ne taip, kaip turetu skambeti... o as gal ir nebelaukiu... keista prisiminti mintis po netrumpo laiko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-31 02:53
starman
Uzh tyruma - 5..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-08 20:55
BeShirde
Nuostabus kurinys..ir as taip pat ivertinu kaip kiti.. Ir kaip dabar rasau cia, kyla mintys, jog kazkas jausma, kazka radau panasaus..bet tik tai kad kievienas savaip bando isnaikinti ta juoda deme...Manyje ji isliko, tik ant virsaus pilama dienos sviesa...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-08 16:37
Ratnig
Pritariu, kad kurinys yra nuostabus... bet tai yra melas... ne jis tave skaudina ar palieka tau juodas demes, o tu pati. Tu jam neleidi iseiti  is tavo sirdies. Tu ji laikai prie saves. Atstumk ji arba apglepk taip kaip niekada to nedarei... ir jis arba iseis amziams, arba liks amzinai su tavim... Ar tu zinai atsakyma i klausima kas jis?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-08 13:43
pravalus fainus
Pritariu vilytei. ir dar pridurciau, kad .. hm.. galbut meile nei iseina, nei grizta, tiesiog ji yra arba jos nera... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-08 13:22
vilyte
Kurinys nuostabus. Taip ir toliau, paliecia sirdi....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą