Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (77)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pirkit! Viską parduodu nebrangiai, net labai pigiai, galiu net nemokamai atiduot! Na negi niekam nereikia šio stalo, žiūrėkit koks dailus, dar visai naujas, o gal reikia kėdės? Prie stalo, ne? nereikia… O gal šį puodelį nupirktumėte? Na prašau, paimkit, tik pora litų, na taip, ąselė nuskilus, bet kokios tos nupieštos karvutės akys, gražios tiesa? Hmmm, nereikia, tai imkit žiedą, žiedo reikia visiems, galėsit pasipuošt ar mylimajai padovanot! Sakot yra inicialai? Parodykit, aha, tikrai, o nepažystat jokios V. M.? gaila, na va teisingai, pravers, sakiau, jog žiedo reik visiems! O gal reik pagalvės? Va tik vakar nusipirkau, o šiandien jau jos nereik, galiu prie jos pridėt ir tas dryžuotas kojines! Kaip tai aš sušalsiu, baikit, pridėsiu ir megztuką, imkit…ai, neieškokit, užteks ir dešimties litų, va geriau dar paimkit tą albumą! Taip, čia nuotraukos, galėsit išmest, o albumas bus dar visai geras! ne, palaukit, tą nuotrauką duokit man…Chmmm, ai, meskit ir ją, taip taip, čia mano šuns nuotrauka, atsimenu kažkada  jis keldavo man kažkokį keistą jausmą krūtinėje…sakot meilę? baikit juokus, tikriausiai buvau alergiška šunims ir tiek, ten astma spausdavo plaučius! matot, ką jis padarė, Rupūžiokas, randas dar dabar tebėra, ir dar ilgai ilgai bus. O čia kas? Ai, kosmetiką imkit visą, tikrai nebrangiai atiduodu, palaukit, dar kažkur mėtėsi mėlyni šešėliai, nereikia nei jų, nei tų rudų. Nebepiešiu, matot, nei naivių nei gundančių akių. Galiu net skaistalus atiduot, tingiu kiekviena ryta paišyt rimta ir protingą veidą, na žinot, paryškint skruostikaulius ir t. t…Hei, gal žinot kam reik kaktuso?! Na pati matau, kad nupiepęs, betgi jis ir negali bujoti gyvendamas su manimi, net šuo šalia manęs nuplinka, o tarakonai išsikelia pas kaimynus, bet pas jus jis tikrai augs. O gal tuomet ir tą praplikusį Rupūžioką paimtumėt, ne ne, jis nėra senas ir kvailas, nupliko tik šiaip sau! Sakot kanda? Ne, čia tik man, man visi kanda? Rimtai, net tie tarakonai prieš išsikraustydami, net kaktusas! O gal kam reik laiškų? Na, bent prakurams bus, tik pora litų…Šitą parodykit, Ačiū, neberodykit, imkit imkit, pirkit visus, viską pirkit, arba – imkit, nesvarbu, kad tik nebematyčiau! Na, o jums ką galiu pasiūlyt? Ką, jau viską pardaviau?! pusę gyvenimo kaupiau! Žinot, imkit pinigus, čia nedaug, na žinau, kad jums nepatogu, man ir nepatogu jums juos siūlyti, bet prašau, paimkit. Ne ne, jūs tik paimkit, skolinga liksiu aš, ne jūs man, ponia! Kaip tai kodėl tai darau kam man, po velnių, visa tai!? Dabar bent jau turėsiu priežastį jaustis tokia ubage.
2004-09-10 20:52
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-23 20:29
ro_b
chm. įdomiai :) ir kam toks išpardavimas..?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-13 21:55
r_bjaurybe
betgi nieko visai...tik va, kad Rupuzioka parduodi, priimu asmeniskai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-13 12:24
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
manding, nėra taip blogas. tik reikėjo gal kiek labiau pakankintis save. sudėlioti akcentus, nepabijoti paskirstyti keliomis pastraipomis, gal duoti aiškesnių užuominų dėl priežasčių sukėlusių išpardavimą nors nebūtinai. aš dėl to, kad man vis nepatinka menkos apimties kūriniai, liūdijantys ne apie išbaigtumą, o greičiau apie skubotą nuosprendį kad jau tiks, jau bus gerai. deja, galėtų būti juk žymiai geriau. 2.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-11 18:51
Mona Reimi
Jedretbaton, kokia kančia. Pasisekė, kad neišprotėjai:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą