Rašyk
Eilės (78177)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10912)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pagaliau žmonija nuėjo į materializacijos fazę, įsivedė tvarką, kuri vėliau ją ir pasmaugė, susikūrė idealus, tikėjo jais. Tikėjo, kol šie pradėjo nebekęsti pačios žmonijos. Tuo tarpu žmonija sukūrė ginklus, išsišaudė, nors postringavo apie taiką dar ilgai, kol suvokė, kad praeitis – vertybė, todėl ėmė ieškoti griuvėsių, skeletų ir aiškintis, kodėl žmonės vaikšto. Pasirodo, kad yra tokia kremzlė prie ausies, kuri ir valdo mūsų koordinaciją.

Kilo idėja nuo vieno žmogaus nuimti galvą ir uždėti kitam. Ir tik tuomet homo sapiens įsitikino, kad daro kvailystes. Ką gi – sugalvojo nieko nebeveikti, ir pagaliau pradėjo viską iš naujo.

Dabar žmonija suvokė, kad materializacija sunaikino pačią žmoniją. Gamta ne tik kad nepakluso, ji net ėmė grasinti. Šiandien žmonija tikisi naujojo Mesijo atėjimo, nes per daug įsipainiojo į beprotybės tinklus, - graudžiai lingavo senelis Usonifuras.
2004-09-09 08:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-13 11:23
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
"Pagaliau žmonija nuėjo į materializacijos fazę" -- keisčiau į "Pagaliau žmonija pasiekė...".

ir šiaip, visa pirma pastraipa neįdomiai banalių minčių kratinėlis. štai pradėjus nuo idėjos keisti galvas vardan kremzlės ir tai kiek paplėtojus būtų kur kas įspūdingiau, nemanai, dil?

dabar tik už vieną pliką, bet sąžiningai gerą mintį, apkrautą bereikalingais papostringavimais, negaliu rašyti daugiau nei 2.

jei čia didelio tęstinio darbo įžanga irgi blogai: po tokios įžangos tik žinodamas kaip gerai ištiesų gali parašyti drįsčiau skaityti toliau. o jei nežinočiau?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-12 14:49
va va va
O man tinka...

Kažką pan. bandžiau labai seniai rašyti...

Metas prisiminti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-10 14:01
pelyte
pesimistiska, truputi ironiska bet visiska tiesa. ir ne per daug, pats tas, kaip kokio sumanaus kulinaro atlikta;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-09 15:49
Darrrka
nagi. kas čia per pagraudenimai :)

antra pastraipa - sarkastiškai miela...

tačiau to niurzgėjimo mano skoniui per daug.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-09 11:53
_I_
_I_
Posakis "esmė ne kiekybėje, o kokybėje" buvo patvirtintas ir užantspauduotas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-09 10:53
Asta Fox
Jau matau kaip atrodo, kai nuima vienam žmogui galvą ir uždeda kitam. turėtų nutįsti gyslos gražios, tamsiai raudonos ir tamsiai mėlynos. tokios ilgos. plonos ir plonytės ir visai visai kaip siūlai blyškios.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-09 10:31
baklazanow
ponas usonifurai, tai juk elementaru!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-09 08:45
Mari Poisson
Ak, Dil, kiek gerų laikų prisiminimų sugrįžo... Prisiminiau, kaip viskas prasidejo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą