Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Korupcija! - šaukiau mikroautobuse, sumokėjusi du litus, bet negavusi bilieto. - Korupcija, RATUNKU, HELP!,- šaukiau pagalbos visomis kalbomis, kurias tą kartą galėjau prisiminti. Ir dar mirksėjau Morzės abecėlės ženklais.
- Ko jūs šaukiate, gerbiamoji,- paklausė bilietų pardavėjas, tuo metu įsitaisęs  vairuotojo vietoje, o gal vairuotojas, atsisėdęs bilietų pardavėjo vietoje. Nežinau. Galų gale tai visiškai nesvarbu. Tai tik detalės. Aišku viena, jis sėdėjo priekyje. - Jūs norite pasivažinėti, ar jums reikia tik bilieto?
- Aišku, kad bilieto, asile, - atsakiau.
Ir jis padavė man bilieta. "Nors ir asilas, bet malonus" - pasiunčiau jam mintimis komplimentą.
O, jurgutėliau, tas nuo jo sklindantis kvapas!
Tikras PRIMOS kvapas!
Dievinu šį romantišką, tolimų praeities kelionių, kvapą.
Įsivaizduokite šoferiuką, bet atsiduodantį mentolu. Tikriausiai iškart žlugtų visas pervežimų verslas. Neduokdiev! Nebekeliaučiau niekur. Sėdėčiau namuose užsidariusi visas duris. Spintoje arba bufete.
Romantika, kelionės, nuriedančių į praeitį traukinių dundesys...
Juk tai Primos ir "soliarkės" kvapas!
Kvapas PRIMA!
- Sėskite, į savo vietą, važiuojame! - nutraukė mano nuostalgiškuosius pamąstymus gerai išrūkytas vairuotojo balsas.
- As niekur nevažiuosiu!!! - suspygau, - Gelbėkite, prievartauja! - su šiuo riksmu lūpose, ir mikroautobuso rankena rankose, aš išsiveržiau į laisvę. Pavyko. Ištrūkau. LAIMĖJAU!
- Gelbėkite, Prievartauja! - dar kurį laiką šūkčiojau eidama gatve, kol galutinai nusiraminau, susmilkus trečiai "Prima" cigaretei.
O Prima madona, aš  savo pasiekiau!
Aš turiu nuosavą bilieta! Baltą nepanaudotą bileitą į praeiti.
Visada svarbu laiku išlipti!
2002-12-04 11:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 19 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-06 09:45
tienti
...jooo...sese...nu tu čia paspaudei manyje mygtuka "NOSTALGY".../////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-04 20:14
482
482
pasiutuseij patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-04 13:43
mazoji sese
Sitas rašalas tiems, kurie TKRAI turi BALTA BILIETA (arba bent jau žino kas tai yra). Gal tai tik rašaliukas, bet rūkant Prima, arba papirosus - jis tiks.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą