Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atleisk, esu užkimusi, todėl dabar ta ypatinga proga, kai galiu tik rašyti…

      Taigi atvirumas už atvirumą, brolyti, ir nėra čia ko pykti.
      Viskas cirkuliuoja, kaip tie drabužiai iš vienos spintos  į kitą… Ką parašyti dar? …

      Balandžiai seniai nuskrido nuo palangės, palikdami tik baltas plunksnas ir šešėlius.
      Sidabrinis žiedelis ant rankos tarkštelėjo atsitrenkdamas į stalą… Bijok artimo savo, kaip pats savęs…

      Dabar į viską žiūriu tarsi pro galingą mikroskopą, todėl įgijau siaubingą fobiją - prisilietimo baimę. Vardan to nutapiau tau paveikslą, primenantį aurą. Vardan apsivalymo… Mylėk kitą, kaip pats save…

      Gūžteliu pečiais ir paglostau augalą, stovintį ant rašomojo stalo… Stalas lipnus nuo arbūzo sulčių, todėl nuvalau jį rožine servetėle… Rožinis…taip kartais vadina rožančių…
        Prie vieno žodžio pridėjus kitą, gaunami keisčiausi dalykai…rožinis kvapas… rožinis vanduo… rožinė akimirka…
      Rožiniais nagučiais pabarbenu į stalą. Sučirškia telefonas - užsako auskarus. Plačius su vienu kristalu centre… rožinius… penktadieniui. Atsisveikindama visada palinkiu sėkmės, nes pažįstu laikinumą.
      Šį kart tik sušnibždu.

      Rašau toliau…

      Nepyk, surūkiau tris tavo cigaretes, suvalgiau greifruktą ir išgėriau alų…
      Netikiu prietarais, - tik šiaip, dėl visa ko, pabučiavau ant kaklo kabanti amuletą, o kambarį išsmilkiau kvapniais smilkalais…
      Bijok manęs… sušnibždėjau tyliai. Paskui surėkiau taip, kad net dulkės šoktelėjo.

      Sapnais negali pasikliauti, - jie pamirštami tarsi rūkas vakarėjant…
      Aš dabar sapnuoju, - tylutėliai blyksteli mintelė į patį sapną ir vėl nuplevena tolyn.
     
      Lotyniški raštmenys virsta arabeskomis, mintys pajutusios pavojų pasitraukia palikdamos vieta ramiam plevenimui, iliuzijai, rožiniam su geltonu…

      Sapnavau baisiai gražų sapną…

      Plačiai atsimerkiu, paremiu ranka galvą, nubraukiu plaukus nuo akių ir tvarkingom mažom atskirom raidėm, krypsančiom į kairę pusę, parašau savo nepradėto romano pradžią: ” Po mano prosenelės mirties, taip ir liko pilna spinta nenešiotų suknių. (Tarp jų viena rožinė).
      Jas laikė ypatingoms progoms... ”
2004-08-28 22:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-07 11:43
justlife
lengvas ir mielas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 18:33
Anxiety
man rodos, turėtų būti greipfrutas.

o kūrinys šaunus, nors vietom sunkiai suprantamas (bet nuo to tik geriau!). graži pabaiga. man tokie labai patinka. 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 14:29
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
stiliaus pojūtis labai geras. skirtingai nuo daugelio kitų, bandančių savo jėgas rašyko prozoj -- nors ir gausu metaforų -- tekstas skaitomas lengvai ir turi kažkokį kabliuką, kai norisi paskaityti ir toliau. pavadinkime tai užtrauktuko, dar žinomo reiferšliuso ir molnijos vardais, efektu. juk pradėjus segti ilgą užtrauktuką, kažkodėl norisi atsegti arba susegti jį iki galo. ir skirtingai nuo sagų segiojimo tokia veikla suteikia kažkokį subtilų, vos čiuopiamą pasitenkinimą.

tačiau isorijos, pačios istorijos nėra. gali būti, kad pati istorija yra kažkur autorės gyvenime. ir gali būti netgi pakankami pagauliai įdomi. kodėl gi ji nepabando jos atskleisti keletu, keliolika tokių puikių sitacijos aprašymų kaip šis? na o jei nėra istorijos? išgalvokime ją!

dar: nesu tikras, bet ar greipfruktas nerašomas su pė prieš ef?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-30 10:02
Asta Fox
bang bang , mu baby killed me, bang bang:] aciu uz grazu kurinuka, labai artimas ir mielas tox:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-30 00:37
pamečiau laimę
o man labai patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-29 09:56
dilvass
Tikrai ypatinga proga. Puikus!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-29 07:08
Eva Jota
Na, ir kodėl viska suprasti ir viska žinoti, kažkokie faktai, kažkokios teisybės...tam manau yra laikraščiai....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-29 00:33
optiMiste
nu nieko nesuprantu... arba mano skonis menui visai pagedo, arba... neturiu žodžių. duočiau ne daugiau //
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-28 23:18
va va va
Sulaukėm sulaukėm...

VALIO VALIO VALIO...

Džiaugsmas trykšta per kraštus...:)

Tikrai yptainga proga:)

Tokią progą galima ir surūkyti cigaretes, suvalgyti greifruktą ir išgerti alų:)

Ačiū:)5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-28 22:52
Mari Poisson
Geras!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą