Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-26 12:39
anuka
eik tu žinai kur? čiut neapsiblioviau prie kantuperiaus. tfu. varga - prozos Dievas. :D

aš rimtai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-26 08:39
kaiva
O man vos širdį nesupykino beskaitant, kaip tąsotės su tuo numirėliu;)
Taigi, taigi įdomu, o tie gintarinėm akim, seržanto benkartai?;))
P.S o visai patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-25 10:36
Asta Fox
tobulumui ribu nera siaipjaus, o sitas darbas pakankamai tobulas, kad butu vertas 5, o palyginus su kitais darbais, esanciais rasykuose, rasyciau ir daugiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-25 10:05
dilvass
O, ir detektyvu kvepia.., šiaip jau jų nemėgstu, bet kadangi čia dominavo musės, tai perskaičiau su pasimėgavimu :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-25 08:55
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
ja. aš suprantu tavo minties seką. būtent tą pastraipą taisinėjau kone intensyviausiai iš viso darbo. sakinys su aprangos apibūdinimu genėtainai perkrautas ir matyt čia glūdi jo nesėkmės priežastis, sekantis sakinys apie marmurinę odą ir pan. šiaip jau irgi ne policininko nosiai. hehe. na paršyta taip kaip parašyta. labai magėtų sulaukti dar kelių nuomonių šiais klausimais.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-25 08:47
Nyarlathotep
šiaip aš labai retai kalu penketus, per mėnesį 3-4 kartus gal, o kartais ir nė vieno. Tai dėl to neįsižeisk. 
IMHO problema yra ne džinsų tipo kelnės, o va tas maišymas jų su žodžiu nukleiptais vs nunešiotais, etc batais. Sunku suprasti, kokiu stiliumi tas policininkas kalba: gyvu ar oficialiu.  Bet jei jau policininkas cituoja aprašymą žmogaus, visas sakinys skambės oficialiai.
Na, tokia mano nuomonė. Kaikurie slengo žodeliai labai pagyvina darbą, ir tikrai yra savo vietoje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-25 08:19
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
haha, Nyar, daba pagalvojau -- normalus policininkas tiek neparašytų per gyvenimą. taip aš buvau apsistojęs ties tuo nesuderinamumu, kad tie mano policininkai itin jau tokie kultūrni gaunasi. tačiau nerašysi, gi "džiaksai" vietoj džinsų, ar "drageriai" vietoj nelegalūs lenktyninkai. nors pirmuosiuose variantuose buvo būtent "drageriai" ir "Ford Siera" buvo tiesiog fordsiera. paskui dirbėjau dirbėjau ties šituo niurkalu, kol jis man (ir dar kaip kam) jau galutinai atsibodo ir gavosi tai kas gavosi, tik keturiems tavo vertinimu. na manau teisinga. penketas -- pažymys profesionalui, o čia juk mes tik mokomės, ane?

gal kas nors įtariąs save pakankama kmpetencija galėtų taip pat išsakyti savo nuomonę klausimu ar lyriniam herojui numanomai privalant būti nelabai tašytu bernu tekstas, kuris rašomas nuo jo irgi privalo būti visškas marmalas su gausybe gramatikos, stiliaus, kalbos kultūros ir kitokių klaidų?

nors dar pagalvojau, o kodėl gi ne? juk policininkus dabar ruošia teisės akademija, be to jie pratę vartoti protokolinius išsireiškimus, nes jei ir rašo ką tai tik protokolus. tuomet tos džinsų tipo kelnės visai gal ir gerai? nes pavyzdžiui varga tai sakytų tiesiog "džinsai", kaip ir visi normalūs žmonės.

dėl tų akių atgręžimo... nežinau, mano redaktorė (begalinis ačiū jai) pastabų toje vietoje lyg ir neturėjo. o gal ir ji jau buvo pervargusi nuo to teksto? bet šiaip nemnau, kad grožinės literatūros kūrinyje (o sutarkime, kad ir šį bandymą traktuosime kaip tokį) galimos šiokios tokios kalbinės ir net loginės nuodėmės vaizdingumui stiprinti ir kalbai gyvinti, nes atgręžti akis bent man skamba gražiau nei atsigręžti veidu su jame įstatytomis akimis. ']
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-24 23:59
Nyarlathotep
Viskas gerai. Bet padirbėti reiktų dar :)
"Sprendžiant iš pilko švarkelio, nailoninių marškinėlių, juokingai pertrumpų džinsų tipo kelnių ir nukleiptų pusbačių, lenktynininku jis tikrai negalėjo būti, o tvarkinga šukuosena bei švarūs drabužiai nebūdingi bruožai miško valkatoms." Maišai stilius: džinsų tipo kelnių -oficialus (na, taip nekalbės žemo rango policininkas, daugių daugiausiai rašys), nukleipę batai - neformalus. Visa ta pastraipa tokia... perkrauta.
"Padedama seržanto atsistoja, atsisuka ..., žaliomis, manęs nebematančiomis, akimis. " Na,  atsisukti veidu - taip. Atsisukti akimis... nelabai. Atsukti akis.
Sorry, skaičiau darbą naktį. Tai galiu šį tą ir praleist.
4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-24 22:16
va va va
Smagus darbas - nieko nepasakysi:)

"Akytės medum teptos" - dar linxmiau:)

O šiaip tai kūrinys sakyčiau beveik idealus. Pritraukiantis, įdomus, išsamus ir nuoseklus.

Natūralus.

Pradžia pasirodė tokia kaip įsibėgėjimui ironiškesnė, o baigei jau rimtai [ir įdomiai]... Labai protinga.

Na ką čia ir bepridursi. 5.

Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 29]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą