Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







  Veikėjai:

Grytė,
Monika-Grytės draugė,
Lindienė-Grytės motina


1. dalis
Kambarys, kalkėmis baltintomis sienomis. Stovi neklota lova. Po stalu girdisi plėšomo popieriaus čežėjimas.
Kitame salės gale pasigirsta durų skambutis. Į salę įbėga Lindienė, praskleidžia užuolaidą ir įleidžia Moniką.
Monika: laba diena! Kaip gyvuojate?
Lindienė (atsidūsta): po truputį, vaikeli, po truputį...
Monika (išsitraukia iš rankinės maišelį saldainių): atnešiau irisų-Grytės mėgstamiausių...
Lindienė: užeik, Grytutė kambary...

Lindienė palydi Moniką į Grytės kambarį.
Monika: Gryte, kur tu? (apsidairo)
Akimirka Grytė liaujasi plėšyti.
Lindienė: Grytute, išlįsk, ko pasislėpei? Ateik, Monikutė atėjo tavęs aplankyt.
Grytė: Monika. Monika... armonika (iškiša galvą iš po stalo) Aš užsiėmusi.
Lindienė: Grytute, na nepyk, išlįsk (kreipiasi į Moniką) Ji šiandien labai irzli, nieko nevalgo, kad tik nepablogėtų. Gydytojas sakė, kad rytoj ateis...
Monika (į Lindienę): būkite gera, palikite mudvi vienas.. Aš pasistengsiu ją nuraminti.
Lindienė (linteli galva): gerai, aš išeisiu. Būsiu virtuvėje, jei kas-šauk. (išeina)
Monika (prieina ir atsisėda ant lovos)
Grytė (toliau plėšo popierių)
Monika: Gryte, aš atnešiau irisų. Nori?
Grytė (po stalu): aš turiu daug darbo, daug prisiminimų... Jie taip sunkiai plėšosi, o man reikia juos ištrinti.
Monika: kokie prisiminimai?
Grytė: šiąnakt aš buvau su Andriumi. Jis toks liesutis, toks liesutis... (pradeda juoktis) Sakė, kad aš graži. (išlenda iš po stalo, atsisėda ant žemės) Jis liepė man kažką pamiršti. Bet aš neprisimenu ką. Bet aš pamiršiu, tikrai pamiršiu! Sunaikinsiu viską. Duok irisą (pasiima iš Monikos saldainį).
Monika: neplėšyk, Gryte, neplėšyk prisiminimų, jų niekaip nesunaikinsi...
Grytė (perplėša saldainio popieriuką ir numeta ant grindų): išeik... Man tavęs nereikia. Tuoj ateis Andrius.
Monika: Gryte, suprask... Andrius nebeateis!
Grytė: (atsistoja) Tu pavydi, tu man pavydi! Cha... (apsisuka ratu) negirdi muzikos? Ji virpina mano širdį. Tram tram tram... (šoka)
Monika (suiima Grytę už pečių): liaukis, prašau, liaukis!
Grytė (parkrinta ant grindų, užsidengia rankomis veidą): viskas, viskas numirė. Tyla. Andriau... Andriau! (pradeda spardytis). Atidaryk langą, maldauju, atidaryk langą! Dūstu! (pradeda šnopuoti).
Monika: Teta, teta ateikit!
Lindienė (įbėga į kambarį): Dievuliau, ir vėl (atidaro spyntelę ir išima vaistus)


2 dalis.
Virtuvė. Prie stalo sėdi  Lindienė ir Monika. Geria arbatą.

Monika: jos nuotaika taip greitai keičiasi... akimirka ji juokėsi, akimirka vėl prisiminė tuos įvykius.
Lindienė: Gydytojas sakė, kad nuo tų vaistų jai turėtų pagerėti... o viskas eina tik blogyn. Kartais ji manęs neatpažįsta.
Monika: jūs esate labai stipri (suiima Lindienę už rankų). Sunku, velniškai sunku kai toks artimas ir pažįstamas žmogus tampa svetimas.
Lindienė: o ką man belieka daryti? Jau treti metai... Grytė gyvena ne su manim, ji gyvena savyje, savo vizijose...
Monika: ne, ji gyvena Andriumi. O tai ir yra blogiausia.
Lindienė (susimąsto): praeitą savaitę aš buvau jį susitikusi krautuvėje. Jis nesisveikino su manimi. Nuleido akis ir pasišalino, o juk man nieko ir nereikėjo, aš jo nekaltinu. Bet kas jo vietoje galėjo taip pasielgti, tik skaudu, kad ta meilė taip greit išgaravo, kai tik Grytutė pasikeitė...
Monika: ką jūs! Jis bailys, prakeiktas bailys.
Lindienė (atsidūsta).
Monika: (atsistoja) na, man jau metas eiti, nes pavėluosiu į darbą... Nebeatsisveikinsiu su Gryte, kai prabus, pabučiuokit ją nuo manęs.
Lindienė: Kada vėl ateisi, vaikeli?
Monika (eina lydima Lindienės link durų): artimiausiu metu. Kai tik atsiskaitysiu diplominį.
Lindienė (pabučiuoja Moniką): lauksiu tavęs vaikeli. Ir aš, ir Grytutė.
Monika išeina. Lindienė atsisėda prie virtuvės stalo ir pravirksta).
2004-08-22 21:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-01 14:37
sauliukai
dafai dar reik toliau, visad norėjau apie išproteikas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-27 18:28
Lietuvaite
o kur tęsinys?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-04 17:11
GeraCia
idomu =]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-31 17:22
karina
liux. mane sudomino;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-30 11:49
isvykau
man patiko.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-25 22:12
Paparacė
gerai.Man patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-25 15:29
Jiewa
Laukiu
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-22 21:26
ašarų_puodelis
Laukite 3 dalies;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą