Rašyk
Eilės (78178)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Turiu bjaurią ydą – žiūriu į gyvenimą per tamsius (netgi juodus) akinius. Gal todėl man gyvenimas atrodo niūrus ir liūdnas. Kažkas patarė užsidėti ružavus. Bet aš iš prigimties esu eksperimentatorius, todėl nusprendžiau padaryti hibridą – vienas akinių stikliukas juodas, kitas ružavas.
Einu gatve, žiūriu pro juodą stikliuką – lyja, šalta. Mirkt – vasara, šviečia saulė.
Už kampo chuliganas bando iš bobutės atimti rankinę su pensija. Mirkt – žavus jaunuolis padeda bobutei pereiti gatvę.
Banditai banką plėšia. Mirkt – verslininkai lengvatinę paslaugą gauna.
Parke maniakas prievartauja mergaitę. Mirkt – įsimylėjusi porelė saldžiai bučiuojasi.
Mama paėmusi rykštę skalbia bliaunančio vaiko užpakalį. Mirkt – vaikas mamai ant ranku šypsodamasis saldainį graužia.
Prasilenkiu su murzinu dvokiančiu bomžu. Mirkt – solidus džentelmenas „Vesači“ kostiumu.
Niekaip neužsiveda mano fordukas (blin, sena lupena). Mirkt – sėdžiu nuliovam merse.
Piniginė džiova susirgo. Mirkt – „Master gold-as“ ir grynais šimtinių 3 centimetrų storio krūva.
Užeinu į kažkokią skylę suėsti dvokiančio šunainio (hot dogas). Mirkt 5 žvaigdučių restorane, aptarnaujamas 4 padavėjų valgau puskilograminę krevetę.
Šefas iškvietė ant kilimėlio klizmai. Mirk – prezidento įsakas paaukštinti mane pareigose ir algą padvigubinti.
Taip mirksėjau mirksėjau kol...šovė į galvą mintis – gal visai tų akinių nereikia?
Tik kaip gyventi be jokių akinių? Kaip pamatyti pasaulį tokį, koks jis iš tiesų yra?
Bijau, kad nusiėmęs akinius labai nusivilsiu. Arba visai nieko nematysiu. O gal taip ir geriau – nieko nematyti...
2002-11-27 10:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 12:26
Irna Labokė
Labai puikiai čia sužaidei su tais akiniais! Šaunu! /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-28 19:21
Razinka
>Kaip pamatyti pasaulį tokį, koks jis iš tiesų yra?
Siūlau išbandyti naujus akinius: viena pusė teleskopas, kita - mikroskopas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-27 17:01
vilte
ne,reikia matyti, nes kitaip nepamatysime labai gražių dalykų:saulėtekio, saulėlydžio ir šypsenų...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-27 10:50
Theos
O jei pabandytum uzsidet juodai-rausva viena stikliuka, o kita  rausvai-juoda. Gal tada vaizdas kazkiek priimtinesnis butu? :)))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą