Rašyk
Eilės (78220)
Fantastika (2309)
Esė (1557)
Proza (10924)
Vaikams (2717)
Slam (80)
English (1198)
Po polsku (372)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 26 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Norėjai gyvenimo su šviesesniu dangumi, su baltais džiaugsmo angelais, su nežemiškomis gėlėmis ir tyresniais už tyriausius upokšniais.  Buvai ištroškęs spalvingų paukščių giesmių ir tylaus, sidabru padabinto miško ošimo.
To suteikti negalėjau, gal todėl tu išėjai į šviesesnį, Apvaizdos lydimą ir nežinomybe dvelkentį kelią, tikėdamas ten rasti laimę ir sielos vidinę ramybę rudeniniame, lietumi alsuojančiame vakare.
Likau viena su savo mintimis,  idealais ir svajonėmis. Ilgai negalėsiu nutildyti neramių dūžių. Liko saulė, kurios spindulių, primenančių tavo akis, niekad nepaliausiu ilgėtis. Srūvanti upė man primins nenuoramą siaubūną laika, su savimi nusinešusį nuostabiausias akimirkas. Prisėdusi medžio pavėsyje prisiminsiu tavo rankas, kurių šiluma ir dabar šildo mano pavargusią sielą, o šakose žaidžiantis vejelis primins tavo balsą.
Dangaus švyturiai keičiasi lydimi minčių apie tave. Ka veiki, kur esi, kur skrieja tavo mintys? Ilgiuosi tavęs, nors žinau, kad jau niekad tavim nebesidžiaugiu, nematysiu šypsenos, skirtos tik man…
Dėl to prašau: “atleisk, kad mylėjau tave tau nežinant…”
2002-11-18 20:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-21 11:42
freckles
.As mylejau tave tau nezinant. Tau nezinant tave as myliu. Mano meile plati kaip zvaigzdynai. Kaip zydejimas lauko geliu./Jonynas/
Labai stebuklingai parashei..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-19 13:06
Irna Labokė
Graudus laiškas... Gal reiktų nusiųst jį ir kitu adresu?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-19 13:06
Irna Labokė
Graudus laiškas... Gal reiktų nusiųst jį ir kitu adresu?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-19 08:03
tienti
net ašara sūrę nurijau...tiesiai man į širdį sužeistą pataikė tavo žodžiai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą