Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Budintis įdėmiai stebėjo itin sudėtingo radaro monitorių. Staiga pro šalį ėjęs picų išvežiotojas jame pastebėjo taškelį, sparčiai judantį link Žemės. Jis sviedė picas ant grindų ir puolė prie vidinio ryšio aparato. Budintis puolė prie picų.
  - Klausykit, klausykit, - picų išvežiotojas rėkė į mikrofoną, - prie Žemės artėja nežinomos kilmės objektas. Kviečiu visus kam įdomu. Įėjimas du doleriai.
Stebėjimo salė akimirksniu prisipildė įvairiausio plauko perėjūnų. Čia buvo ir pardavėjai, ir bibliotekininkai, ir klounai ir net keli kareiviai.
  - Įdomu kas tai per daiktas? – pasakė generolas Rodrigesas.
  - Manome, jog nežinomos substancijinės kilmės, augalinių riebalų turinti planeta.
  - Aš klausiau kas čia, - suurzgė generolas ir bedė pirštu į ekraną.
  - Manau, jog koks nors musų technologijai nežinomas aparatas, sere, - puolė aiškinti visur paskui jį sekiojantis leitenantas Lukasas.
  -  A-a, čia jūs erudite, - paniekinamai vyptelėjo Rodrigesas, - ką gi, leitenante, siųskite flotilę Šuol-2 naikintuvų ir išsiaiškinkite kas ten per objektas.
  - Sere, klausau, sere, - sušuko Lukasas ir atidavęs pagarbą generolui, išbėgo iš patalpos.
Rodrigesas pažvelgė į mirksintį tašką ekrane ir įsidėjo pagarbą į kišenę. Po kelių minučių, nuo Žemės atsiplėšė Šuol-2 naikintuvų flotilė. Jai, kaip ir buvo paskirta, vadovavo leitenantas Lukasas, saugiai sėdėdamas bunkeryje.
  - Žydrųjų baze, čia invalidas, - lakūnų kapitonas susisiekė su baze, - matau neaiškios kilmės objektą. Elgiuosi kaip visada – atakuoju.
  - Invalide, čia žydrųjų bazė. Parveškit trofėjų.
Naikintuvai skutamuoju skrydžiu nulėkė pasitikti taikinio. Trumpa komanda, ir į jį pasipylė lazerių iškrovos. Kentauro Alfa krūptelėjo ir žali čiuptuvai šovė link naikintuvų.
  - Statau už planetą, - ramiai ištarė Upsuchularis Portus.
  - O aš už naikintuvus. Santykiu trys prieš aštuonis, - nepasimetė kitas mažas žalias žmogutis, sėdintis su draugu mažoje skraidančioje lėkštėje, primenančioje neatpažintą objektą.
Tuo metu įsiliepsnojo tikras mūšis: naikintuvai laistė planetą ugnies papliūpomis, o planeta gaudė ir traiškė juos savo čiuptuvais.
  - Pranešu, kad Kentauro Alfa sėkmingai sunaikino mūsų naikintuvus ir pasuko Žemės link, - generolui raportavo Lukasas.
  - Na ką gi..., - Rodrigesas pamaišė pirštu arbatą, - Kiekvieno lokalaus individo, turinčio banalią erudiciją, požiūriu: niekas negali nepaisyti dimetraliniu skirtumu sudaugintų mistifikacinių bei parodoksalių iliuzijų. Vienu žodžiu, aš nusiplaunu. Vyriausias šitam beprotnamy lieki tu.
Leitenantas Lukasas dar ilgai ištįsusiu veidu žiūrėjo nueinančiam generolui įkandin.

O tuo metu, Kentauro Alfa vis artėjo.
O tuo metu, prasidėjo masinės sektų savižudybės, ir Žemės gyventojų skaičius sumažėjo keliais milijonais.
O tuo metu, vienas mažas žmogutis mokėjo praloštas sagas, kitam mažam žmogučiui.

  - Nedelsiant sunaikinti Kentauro Alfą. Siųskit visas pajėgas, - į mikrofoną šūkavo leitenantas Lukasas.
Erdvėlaiviai vianas po kito atsiplėšinėjo nuo Žemės paviršiaus ir atakavo planetą. Tačiau jos nesulaikė niekas. Kruvina, iškapotais šonais planeta nesulaikomai artėjo prie Žemės.
Prieš leitenantą Lukasą stovėjo grupė keistų žmogystų. Čia buvo: Supermenas, Betmenas, Zoro, Spaidermenas ir dar daugelis kitų pamišėlių.
  - Taigi, jūs turite sunaikinti virš mūsų pakibusią grėsmę, - iškilmingai pradėjo kalbą Lukasas.
Staiga į salę įbėgo prezidentas su naktipuodžiu ant galvos.
  - Ir aš vyras su kauke. Ir aš noriu pulti Kentauro Alfą, - grėsmingai šluota mosavo valstybės galva.
Matydamas, kaip jo pasitarimas nujoja ant šuns uodegos, Lukasas nusprendė nebesikankinti ir staigiai apsisprendęs sušuko:
  - Pirmyn.
Mūsų pasaulio sargai ir didvyriai šoko pro langą ir iškeliavo, kaip kas sugebėjo. Tik Zoro išsitėškė ant žemės, nepataikęs ant savo arklio.
  - Karamba, - tespėjo nusikeikti ir numirė.
Prezidentas apsispjovė ir užlipo ant stalo.
O Kentauro Alfa vis artėjo. Ir štai, ji jau prie pat Žemės. Ištiesė savo ilgus žalius čiuptuvus, bet... Kas gi čia? Žemė ėmė sparčiai tolti nuo jos. Sugaišusi milisekundę nustebimui išreikšti, Kentauro Alfa pasileido paskui bėglę.
  - Mes ilgai neišsilaikysime, mes dūstame, - sušuko Spaidermenas ir Betmenas.
Supermenas nieko neatsakė, tik stūmė planetą toliau. Jo bendražygiai beviltiškai sumosavo rankomis ir nėrė link atmosferos sluoksnio. Dabar Žemės viltys buvo sudėtos tik į Supermeną.
  - Valio. Ura. Saliut, - staiga pratrūko džiaugsmingu šūksniu Žemės gyventojai.
Jie šokinėjo pro langus iš laimės ir žudėsi iš džiaugsmo.
  - Visad sakiau, jog šitų juokingų padarų nesuprasim, - tarstelėjo vienas mažas žmogutis kitam, stebėdamas kaip vienas vyriškis bando iš džiaugsmo pabučiuoti sau į žandus.
Pentagone taip pat džiūgavo.
  - Mes geriam “Danonki”. Mes norim užaugti, - visai Amerikai, tiesioginės trancliacijos metu, dainavo prezidentas.
Visiems džiūgaujant, Supermenas vienas stūmė Žemę tolyn. “ Jei pavyks atvilioti Kentauro Alfą prie Juodosios Skylės, tai gal ją įsiurbs? ” – mąstė didvyris. Tuo metu, Sacharos dykumoje, pagal pranašystę atgijo Mumija ir Skorpionų karalius. Jie ruošėsi užkariauti pasaulį, tačiau išgirdę apie esamą būklę, nutarė palaukti geresnių laikų viešpatavimui, ir vėl užsikasė.
Prezidentui bekapojant kabineto baldus, pas jį atbėgo leitenantas Lukasas. Jis sviedė savo riebų užpakalį ant kėdės ir sušuko:
  - Prezidente, mes priartėjome prie Juodosios Skylės. Supermenas klausia, kaip pasielgti?
  - Kaip pasielgti? – Prezidentas įsikirto kirvį sau į koją, - darykit viską savo nuožiūra. Man gydytojai uždraudė galvoti. Sako, kad tada aš pasidarau per daug aktyvus, o tai kenkia valstybei...
Supermenas pagaliau atvilko Žemę prie Juodosios Skylės. Nieko neįtardama, Kentauro Alfa nusekė paskui. Agresorei priartėjus prie Skylės, Supermenas vikriai čiupo už virvutės ir stipriai patraukė. Kentauro Alfa ėmė suktis. Ji sukosi vis greičiau ir greičiau, kol visai pradingo iš akiračio. Juodoji Skylė garsiai atsirūgo ir šelmiškai mirktelėjo Supermenui.
  - Taigi, dieną Žemėje vėl išgelbėjo Power Pop Girls... Tfu, dieną vėl išgelbėjo Supermenas, - džiaugsmingu balsu, visam pasauliui pranešė žinių vedėjas.

                                      ŽEMĖ BUVO IŠGELBĖTA

Po trijų sekundžių, kažkoks savižudis – maniakas – teroristas susprogdino Žemės planetą. Jos skeveldros pasklido po visą Saulės sistemą. Juodoji Skylė vėl šelmiškai mirktelėjo.
2004-07-09 20:59
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-30 00:30
almost_angel
Prisiminiau, kad taip ir nepakomentavau sito kurinelio, tiksliaunei vieno is situ keturiu... ka as cia zadejau pasakyti... ach taip, tikejausi sio to ispudingesnio, tekstas truputeli per daug padrikas, nespeji susigaudyti...  bet turiu butinai pagirti uz "posakiu iliustravima" na jus zinote ka as turiu omenyje ;) jie tikrai puikus, tiesiog nuostabus :)
p.s. laukiame kazko naujo ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-14 21:21
Miegapiale
Niu, o šita dalis man tikriausiai labiausiai patiko.
Gan suvelta, bet labai smagu :}}}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-12 16:37
tolimas_riksmas
Geras. Nors antra ir trečia dalys man labiau patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-12 12:10
Vetustis
Neblogas. Nors ir siek tiek suveltas. Bet autoriui, matyt nelabai rupejo dailiai sudelioti mintis, jis, ko gero, vos spejo jas uzrasineti :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-09 23:52
Bulletproof KazE
Farsas ir dziubelis buvo spausdinti Imperijoj
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-09 23:51
St Sebastianas
Smagiai.:) Jau pradėjai palengva išsikvėpti, na bet finalas geras.:) Įdomu kokių kitų tavo kūrinių sulauksime?;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-09 23:47
Besardi
"O tuo metu, vienas mažas žmogutis mokėjo praloštas sagas, kitam mažam žmogučiui." - oi, jau labai juokingas sakinys :)

"kaip vienas vyriškis bando iš džiaugsmo pabučiuoti sau į žandus." - pabandziau isivaizduoti, buvo labai juokinga :}

O siaip sakyciau ankstesnes dalys buvo siek tiek geresnes, nors ir sita nieko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-09 23:11
Rikute
chy ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-09 22:49
Svajoklis I
:)
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-09 21:17
Maliciuos
"Farsas ir Dziubelis pries Likimo Kalavija" - buvo kazkada kazkur ispausdintas netgi. Siulau pasizvalgyti pas Eridana - gal ir tavo ides i koki rinkini :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą