Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ech, uzaugo... - susimaste kirtejas zvelgdamas i ne viena simta vasaru zaliavusi azuola. Samanotas ir zaibu randais isvagotas medzio kamienas, savo viena likusia zalia saka atrode stengiasi pasiekti dangu.
Kirtejas prisedo po azuolu ir nugara atsiremes i busimos aukos kuna issitrauke dilde.
-Zinau, tu kietas, seni, - tare kirtejas mintimis lyg noredamas paguosti nebyluji milzina. - As dar neturejau pradzios, o tu jau tada buvai kietas.
Dildes glamonejamo metalo balsas skambejo tarsi rauda. Kirvis pamazu siepe dantis, taciau israsojes tarsi liudejo gladiatoriskai gerbdamas savo varzova.
Kirtejas randuotu pirstu brukstelejo per asmenis. Jis zinojo, kad kirvis astrus, taciau nepatiklus pirstas, trykstelejes lasu kraujo, buvo tarsi mazyte auka misku dvasioms. Susitaikymo ir supratimo zenklas medziui. Atgaila pries save.
Kirtejas neskubejo. Godziai itraukes virpancio gyvenimu misko oro gurksny ir tarytum persisotines juo, uzsiruke. Dumus ispute uzvertes galva i rudeniska dangu, padalinta negyvu azuolo saku. "Senis..." vel smekstelejo kirtejo mintyse.
Jo akys vel nusileido zemyn. Pirstai, uzgesine nuoruka, virpejo. "Keista. Kiek ju esu nukirtes, taciau, pries kiekviena susiremima su sitokiu milzinu, jie virpa..."-syptelejo kirtejas, taciau jo akys keistai sudreko.
Gal vydamas salin itampa, zmogus istiese ranka ir nuskyne kiskio kopusta. Dar viena, ir dar... Besimegaudamas paskutine rudens valgoma gerybe, kirtejas pastebejo daigeli. Viena, du, tris...daug.
-Azuoliukai. Nauja karta...- sumurmejo. - Senis savo paliko. Jo kunu dar ilgai megausis zmones, o sie mazyliai troksta sviesos. Ju laukia kova del buvio, o nugaletojas dar ilgai nebematys kirtejo. Ir tai jau nebebusiu as...
- Ka gi - laikas...
Kirtejas atsistojo, nubrauke nuo kelniu prikibusy lapa, dar karta zvilgtelejo i milzinisko medzio virsune ir sumurmejes tarsi burtazody "atsiprasau...", uzsimojo kirviu. 
2002-11-13 23:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-17 23:04
driezas
matot...
kirtejas esu ash.
reale deja.
nelengva kurti.daug lengviau aprasyti tai ka jauti. gal.
nezinau.
tiesiog nukirtau gal tuxtancius medziu.
pasodinau 10 kartu daugiau.
uz tai gal mane neteis.
o jei-
tegul...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-15 13:11
tienti
nieko nera baisiau uzh savo mirtim mirshtanti medi...ju mirtis leta ir kankinanti...nenoriu senatves...kad taip ateitu medkirtys ir mane nukirstu...pasakytu laikas jau...nebezydesi...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-14 17:30
Irna Labokė
Sakiau šiandien neprisijungsiu... Ale va, kai šį perskaičiau, tai... ///// Labai gražiai rašai proza. Graži kalba, minties seka. O ir, rodos,- paprastas gyvenimiškas epizodas, bet kai į jį žvelgi dvasios akimis, kažkaip sušildo dūšią.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-14 16:40
viena skruzdėlė
nesugriebė:( na ir kas, kas "teisinga istorija"? bet kiek tokių jau skaitėm? a? dar 'genio' laikais, musėt;/
kažkas gi ir naujo turėtų būti tekste, jei jau pateiki jį visuomenei:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-14 11:00
ballsas
sugriebė už širdies... duok dieve, kad visi kirtėjai būtų tokie ir kirstų tik tai, ką tikrai reikia... /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-14 09:06
Razinka
Ir aš iš nevilties nuskabyčiau visą kiškio kopūstų plantaciją, jei žinočiau, kad rytoj į tą ąžuolą nebegalėsiu įlipti.
Labai!!!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-14 08:07
Alius Gauriškis
Aš tai duodu šitam 5.....  O jūs, ar žinote, kas tai yra gyvybė? Pagarba gyvai ir negyvai gamtai?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą