Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kviečiu pažaisti žaidimą su skaičiais. Štai viena rašo: “Gimiau pačiu laiku, ir data”. Bet antra porina – “Kuriu apie vandenį, nes iš jo gimstame”. Neaišku, kiek litrų prabėgo pro tą vietą. Trečia įsijungia: “Mano sportbatis yra n-ojo dydžio”. O aš? Aš tyliu. Kodėl? Bijau pradėti. Taip bijau, nes turiu tą nelemtą skaičių – viskas nuo jo ir prasidėjo. Štai net kirpdamasi nagus stabteliu ir praleidžiu tą pirštą.
Kiekvienam tik panorėjusiam galiu išburti nelemtą skaičių. Ir kuo daugiau jį stebėsite, tuo jis darysis didesnis ir vis kaišios koją. Kaip man. Štai. Ką tik iškrito penki. Dabar pe penkių dešimt. Dešimt – tai du penketai. Mečiau kauliuką viena ranka, o ant jos taip pat penki pirštai. Na, o jei dar pagalvojus, šiemet jau penktą kartą sudaužiau klaviatūrą, penkiskart apie save priminė hemorojus. Cha, net gyvenu penktame aukšte, jei pradėčiau skaičiuoti nuo rūsio. Tiesa, vos nepamiršau, mano teta, kai tik atvažiuoju, būtinai kepa blynus iš penkių kiaušinių, na dar mėgstu uogienę išvirtą iš penkių skirtingų uogų. O jei dar pagalvojus, uždirbu penkis tūkstančius antausių kasmet…
Žvilgtelėjau į šoną. Vaikai gatvėje žaidė domino. Vienas mažius pradėjo skaityti mašinų numerius: 555, 230, 221, 401, 113, arba GLAZA,..
Atsitūpiau krūmuose, na, kad nebezdėčiau penkiom britvom, bet oro virpuliai padarė savo – penki saliutai už namo kampo išlindo, sveikinasi.
Stop. Dabar tavo eilė.
Usonifuras linktelėjo galvą, penkias grimasas permetė per petį ir prabilo:
- Tu ir mirsi penkias akimirkas, kad turėtumei dar penkis gyvenimus pasitaisymui.
2004-07-01 12:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-31 22:29
baklazanow
nu seip 5 ir mano budavo iki siol mylimiausias skaicius.. kazkaip cia daug sutapimu patapo..:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-20 14:06
atypical
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-08 13:26
SNOBAS
Išburk mano skaičių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 20:07
va va va
Nieko gero... Įdomu ar kada nors galėsiu pasakyti taip apie tavo kūrinėlį? Tūrbūt ne... Na tai ir nesakysiu... Ką čia dar kalbėt. Įdomu. Puikiai atlikta:) Šaunuolė...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 20:03
Dratelė
neblogai...
jega pabaiga:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 17:57
Maliciuos
Pelevinas - "Dialektika perchodnogo perioda: iz nikuda neotkuda". Skaiciai skaiciai... siulau uzmesti aki - super novele.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 17:23
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
right. šitas l. gerai. Usonifuras kaip visuomet kiek pašaipus, taikliai pasakantis ir pernelyg daug neisijaučiąs į herojų hemorojins problemas. štai toks Usonifuras, kurį mėgstu. cool.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 16:30
JuAnitA
:)))))))
jokingas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 15:46
dilvass
Paėmiau tokį nekaltą skaičiuką, o kiek visi reikšmių atranda. Nu geeers.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 15:39
Asta Fox
:) linksmas tox kurinukas, man net nuotaika pakele, siaip is tikruju taro kortose 5 yra pats blogiausias skaicius, o  kazkokiam skaiciu horoskope man pats geriausias, na bent jau penki balai rasykuose yra tikrai labai gerai:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 14:03
g
g
Tau reiktų susiburti į kompaniją su mano mama. Ji kažkur perskaitė, kad 9 blogas skaičius. Tai buvo daėję iki to, kad norėjo nusukti numeriuką nuo buto durų... Bet nieko pagydžiau ją truputi ir praėjo.
O dabar nuosprendis -interpretacija su žavesiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 13:42
Mari Poisson
Siai ka as Tau pasakysiu,- Sarai Poisson penki yra pats laimingiausias skaicius. Pernai ji net rengini toki dare "Penki", kuriam gavo savivaldybes finansavima... Mistika... Ane? As, atrodo, tebeturiu to renginuko programa. Atsiusiu Tau pasiziureti...

Bet as ne apie tai. Kurinukas man labai patiko. 5!!!!! :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą