Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Devyni mygtukai... taip paprasta.
Devyni mygtukai... Ir girdžiu jos saldų „klausau...“. Ji juk matys kas skambina. Neatsilieps. Aš skambinsiu dar syk...
Devyni mygtukai... Ji gali išjungti telefoną... Ar pasakyti „neskambinėk...“ Nors vakar taip švelniai man nusišypsojo. Ir sakė „paskambink...“. Parašė numerį lūpų dažais ant servertėlės... kaip kvepia... O kokios jos lūpos... paskęsčiau.
Devyni mygtukai... Gal visdėlto jai patikau? Bet juk vakar ji buvo su juo... O jis... ar galiu su juo lygiuotis?. Aukštas, stambus. Brangūs drabužiai... O gal paskambinti?
Devyni mygtukai... Nieko neprarasiu... Kad tik atsilieptų. Nusiūsti žinutę? Laukti atsakymo? Ne.
Devyni mygtukai... ir  vėl girdžiu jos balsą... švelnų kaip pavasaris... gaivų kaip upelio čiurlenimas...
Devyni mygtukai... Ir jai pasakau. Pasakau, žodžius, kurius taip senai laikau savyje... slepiu nuo visų... žodžius skirtus tik jai vienai...
Devyni mygtukai... „myliu tave... myliu jau daug daug metų... myliu nuo pat tos minutės, kai pirmą kart susitiko mūsų akys......“.
Devyni mygtukai... O jei ji tik nusijuoks? Aplink ją visą laiką sukasi gražūs ir turtingi... O aš?... eilinis, niekuo neišsiskiriantis, pilkas... net į padorią kavinę neturiu už ką jos pakviesti...
Devyni mygtukai... ir kodėl ji paprašė paskambinti? Gal šeip...pamatė kad žiūriu į ją... Žinojo, kad neišdrysiu... Žinojo, kad tik svajosiu... apie ją... apie mus...
Devyni mygtukai. Ir vėl girdžiu jos balsą. Taip paprasta...
2002-11-13 09:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-29 19:57
fontanai_fontanai
"Devyni mygtukai" ir "Taip paprasta" - puikūs, tiesiog tiksliai į tą būseną, skambintineskambinti. Bet vidinis dialogas...neatleistinai banalus. Tikiu, kad įmanoma tą pačią mintį ir kitaip pateikti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-14 19:12
manukoshe
dzhizes kraijst, skruzde, nesuprantu, kam buvo ishrastas spelingo checkingas, jeij esi pasaulyje tu=))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-13 14:43
viena skruzdėlė
ar galiu su juo lygiuotis?. - lygiuotis 'į jį'; lygintis - 'su juo'
Nusiūsti žinutę? - nusiųsti
pirmą kart - pirmąkart arba pirmą kartą
šeip - šiaip
nedrysiu - nedrįsiu.

ir mesk lauk daugtaškius;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą