Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Gaja Heldok – nepaprastai graži, gabi, tvarkinga gotė. Mėgiamiausia grupė Evanescense arba Linkin park, atlikėjas: M.Manson. Amžius: 19. Ji mažo ūgio. Dainuoja vietinio populiarumo grupėje – EvOke, studijuoja. Kai kurie ją vadina beprote, nes ji elgiasi keistai: mėgsta atsigulti centriniame parke ir žiūrėti į dangų, plėšiant visa gerkle kokią Bjork dainą. Turi gerą balsą. Vaikino neturi. Nemėgsta sesers Džini, tačiau puikiai sutaria su broliu. Liesa. Moka groti gitara. Turi auskarą antakyje.
 
Džini Heldok – ilgais raudonais plaukais, žydromis akimis, visai nepanaši į seserį Gają, priešingai nei sesuo yra mokslo žiurkė, nešioja apvalius akinius, palaidus plaukus. Nėra mis pasaulis, tačiau graži ir miela. Mokosi 1 kurse psichologiją, kad kaip sako galėtų padėti seseriai tapti normalia. Moka groti gitara. Amžius: 19. Tėčio numylėtinė. Dirba „Lovely place” kavinėje. Vegetarė. Aukšta ir liesa.

Denis Heldokas - amžius: 14 metų, mokosi 7 klasėje. Mėgsta žiurėti fulios varžybas, tačiau pats nežaidžia. Visi jį mėgsta, todėl jis su bendraklasiais beveik nebendrauja, tik su vyresniais. Nemėgsta sesers Džini, tačiau puikiai sutaria su seserim Gaja. Visad apiplyšusiais drabužiais. Mažo ūgio. Normalus nei liesas, nei storas. Turi l. gražias rudas akis, kurios visiem patinka. Klauso visų tipų muziką. Turi pusilgius plaukus.

Elrojus Heldokas - Heldokų šeimos galva. Amžius: 43. Susituokė su žmona iš reikalo, tačiau jų santuoka laiminga. Advokatas. Mėgsta: žaisti golfą.

Ema Heldok – Elrojaus Heldoko žmona. Dirba nuosavoje arbatų parduotuvėje, bet dirba savo malonumui. Šiuolaikiška mama.

Bugis – Heldokų buldogas.

Lukas Majersas – 19 metų, Džini vaikinas. Jo namas priešais Heldokų namą, todėl dažniausiai pas jį būna Džini. Studijuoja politologiją, ankščiau draugavo su Gaja. Jo tėvai Mariana ir Herbas Majersai.

Mariana ir Herbas Majersai – Luko tėvai.

Ferianas (Feris) Rodžersas – Grupėje EvOke groja gitara. Jam tuoj sueis 19 metų. Draugavo su Gaja.

Geretas Wangfeldas - Grupėje EvOke groja klavišiniais. Jam 17 metų. Šiaias metais baigė mokyklą. Dar vadinamas Geriu.

Huveris Sastonas – Grupeje EvOke groja mušamaisiais, jam 20 metų. Jis yra Gajos bendrakursis. Jam 20 metų. Dar vadinamas Hu.

Dafnė Kortress – daili  brunetė. Huverio mergina. Jai 20 metų. Gera Džinės draugė. Mėgiamiausia grupė Blink 182.

Hansas Bredberis – Su rašytoju Bredberiu neturi nieko bendro. Jam 19. Jis geriausias Gajos darugas.

Zoja Fainter – Geriausia Denio draugė. Jai 15 su puse. Plaukai dažyti juodom sruogelėm, prijaučia pankams. Beveik visada dėvi juodus marškinėlius ant kurių užrašyta „look down” ir nupiešta rodyklė žemyn. Moka burti kortomis. Iš vis domisi magija ir natūraliąja medicina

BW of D (Be ware of dark) – tai toks klubas, jo nariai susitinka antradienį, penktadienį ir sekmadienį trečią nakties. Apie šį klubą žino tik jo nariai (Zoja Fainter, Geretas Wangfeldas, Bugis, Denis Heldokas, Gaja Heldok, Hansas Bredberis), visi jie ant rankos turi juodą siūlą. Jie kovoja prieš gyvūnų skriaudimą, prieš fifas, skinus ir forsus.

Liza Martines – Išlepinta turtuolių duktė. Apie ją pakanka pasakyti tiek, jei žmogus neturi kreditinės arba jo drabužiai ne iš Dolce and Gabanna tai jis jai ne žmogus. Kas be ko ji aišku blondinė. Gyvena saulėgrąžų gatvėje, dideliame baltame name. Jai 18 metų. Gyvenimo tikslas: tyčiotis iš kitų.

Rida Dreser – Lizos geriausia draugė. 17 metų. Grožio idealas Madonna. „Steksas” – apleisti namai. „Long way” - Mėgiamiausia Denio ir Gajos parduotuvė . „Rūsys” – klubas kur renkasi visi normalūs paaugliai ir studentai ten dažnai koncertuoja grupė EvOke.

Grupė EvOke – grupė, kuri gyvuoja jau 4 metus. Dažniausiai dainos pilnos skausmo, priskiriamos gotiškam metalui. (EvOke – angl. sukelti, pažadinti, atkuti)


Vasara liepos vidurys. 9 ryto. ketvirtadienis. Heldokų šeima pusryčiauja.

Elrojus: Džini, būk gera paduok sviesto.
Džini: Prašom.
Denis: Man šiandien reiks 150 dolerių, ar galėsi duodi?
Elrojus: Kam tau 150 dolerių?!
Gaja: Mes su Deniu eisim į „Long way” drabužių...
Elrojus: Kai aš buvau jaunas ...
Gaja: Žinom, tu metus išvaikščiodavai su tom pačiom kelnėm...
Ema: Aš duosiu 150 dolerių.
Denis: Aš su Gaja ir Zoja šiandien nakvosim pas Hansą, nes jo tėvai išvažiavo pas senelius, tai mes ten nakvosim...
Elrojus: Na jau ne. Šito tik...
Ema: Beabejo, kad puiku, tik turėsit pasiimt ir Bugį.
Elrojus: Ema, juk tu juokauji?
Ema (nuimdama nuo stalo lėkštes): Na, jau pavalgėt? Galit eiti... Gaja, išsimsi iš mano piniginės pinigų kiek tau reikia.

Gaja (einanti į savo kambarį): Aha...
Džini (labai pasipiktinusi): Tada aš nakvosiu pas Luką! (Trenkia durimis ir išeina)
Elrojus: Kas jai?
Ema: Nežinau ... (įsideda šokoladinį saldainį į burną, sukramto) Svarbiausia, kad šiąnakt būsim tik dviese...
Elrojus pliaukšteli Emai per užpakaliuką.

Tuo tarpu antrame aukšte...

Denis: Gal jau eikim į parduotuvę?
Gaja (braukdama per ilgus plaukus šukomis): Eime...
Išeina.

Elrojus išvažiuoja į darbą, Džini ir Ema taip pat.

Parduotuvė. Pas Gają suskamba mobilusis. Skambina Geretas.

Geris: šiandien bus BW of D susitikimas? Ar grupės repeticija? Gi, Penktadienį koncertas „Rūsyje”...
Gaja: Labas, susitikimas bus, kaip visada toj pačioj vietoj tuo pačiu metu. Repeticijos nežinau ... Galim susitikt „Rūsyje” 3 valandą, parepetuosim...
Geris: Gerai... aš parašysiu sms kitiems...
Gaja: Ate...
Geris: Čiau...
Pokalbio pabaiga.

Gaja: Deni, ką išsirinkai?
Denis: Out schoolus, šaliką ir marškinius.
Gaja: O aš išsirinkti negaliu...
Denis: Imk šitą korsetą, marškinėlius su užrašu Fuck off ir juodą sijoną...
Gaja: Gerai tada dar noriu golfo po marškinėliais. Kaip manai juodas ar pilkas?
Denis: Dieve, kas tau daros? Aišku juodas.
Gaja (eidama link kasos): Dabar aš važiuosiu į repeticiją. Ką veiksi tu?
Denis: Nežinau, gal eisiu i „Steksą”
Gaja: Neik ten, geriau eik kartu su manim į „Rūsį”, pakviesk Zoją.
Denis: gerai...
Gaja: (duodama pinigus kasininkei) Kas tau daros?
Denis: Lukas, rūko žolę ...
Gaja: o tau ką trukdo?
Denis: ne, bet Džini vis tiek mūsų šeimos narys, nenoriu, kad ji pradėtų .
(jie isena iš parduotuvės)
Gaja: nepradės . Patikėk manim . Dėk tu ant to luko . Džini žino, ką daro...
Jie įlipa į taksi . Po 15 minučių .
Gaja: Dar užvažiuosim namo. Noriu persirengt.
Denis: mhm... Aš ir ...

Jie grįžo namo Gaja užsivilko Juodą, ilgą suknelę, pasiėme natas . Denis pašėrė šunį, ir nusprendė nevažiuot su sesrim i,, Rūsį“, o išvest šunį pasivaikščiot. Šis veiksmas vyksta,, Rūsio“ bare .

Geris: sveika, Gaja.
Hu: kodėl nesisveikini?
Gaja: Dainuosim dainą,, Lie‘‘
Hu: Mes ne dainuosim tol kol nepasakysi kas yra.
Gaja: Gal paklauskim Ferio?
Hu: Feri, kas jai yra? Kodėl  po to kai jūs išsiskyrete viskas taip yra, jau 3 mėnuo . Penktadienį mums koncertas, o jūs visi susirieję . Žmonės, taip negalima .
Gaja: Eime dainuoti ... Eime!
Feris (sėdi tyliai): Aš ... Ji teisi eime dainuoti ...
Hu: Jei mes dabar neišsiaiškinsim tai aš išeinu iš grupės .
Laiptais iš viršaus nusileidžia Hansas.
Hu: labas ...
Hansas: Labas, Hu . Labas Geri .
Prieina prie Gajos ją apkabina (draugiškai)
Hansas: (pro dantis iškošia): Labass, Feri .
Hu: Gerai aš išeinu ...
Gaja: Na, (eina prie Ferio) tai gal pagaliau pasakyk ką padarei nematai, kad per tave ši grupė tuoj subyrės, ką?
Geris visiem išdalina po butelį alaus .
Gaja: Kadangi mūsų daąsuoliui pritrūko jėgų pasakysiu aš ...
Hansas: ne, tai jis turi prisipažinti .
Hu: sakyk viską dabar, nes matau kad reikalas rimtas.
Hansas: jis jos vos neiš...
Gaja (pro ašaras): hansai! Užsičiaupk ...  mes buvom išgerę ... jis matyt šiek tiek per daug ... Ir jei ne hansas kuris grįžinėjo iš mano namų...
Hu: Ar jis tau ką padarė ne nieko nespejo, as jam atleidau nes jis buvo girtas, bet šiandien norėjau pasiūlit išmest jį iš grupės ir pakeist Hansu . Jis ir gi moka groti gitara .
Feris: aš išvažiuoju su tėvais į Čikagą, kartu ir išeinu iš grupės .
Išeidinėja iš patalpos .
Gaja: kada ketinai mums pasakyti? Kada išvyksti?!
Feris: Šiandien, po kelių valandų.
Gaja: Linkiu užsimušti... Gerai stokim repetuot .... Hansas žino visas mūsų dainas .
Hu: gerai...
Gaja:  3, 2, 1... Never lie to me, I hate this and here i ...

EvOke repeticija baigėsi . Grupėje visi šiek tiek sumišę, dėl penktadienio koncerto bei naujos dainos pristatymo. Gaja grįžo namo, apsirengė juodai (kelnes ir džemperį su uzrašu suicide (angl.  savižudybė) susidėjo daigtus nakvynei ir kartu su Zoja patraukė link Hanso namų, Denis sakė ateis vėliau . Jos išsikrovė daigtus ir įsikurė Dideliame Hanso kambaryje . Dabar yra pusę dešimtos vakaro . Denis jau irgi atkeliavo . Zoja su Deniu nuėjo į virtuvę gaminti salotų.

Denis: Gal gali paduoti majonezo?
Zoja: Prašau . Gal gali pasakyti kokia tawo swajonė?
Denis: m...
Zoja: Ak, juk tai kvaila . Svajonė,  ir ką aš sau maniau.
Denis: Kodėl tu taip manai? Manai, kad svajoti kvaila?
Zoja: Nežinau..
Denis: Jei svajoti kvaila, tada aš kvailys
Abudu nusijuokia
Denis: Labiausiai norėčiau turėti daugiau drąsos
Zoja: o aš mokėti skraidyti ... Reiks kiaušinių
Denis: mhm... Ir užkaisk kavą, jei gali, o tai dar prieš susirinkimą užmigsim .
Lentynėlė kurioje yra kava tiesiai virš Denio galvos ji pasistiebia ir ištraukia dežutę ant kurios užrašyta,, Coffee“, jai nusileidžiant jų žvilgsniai susitinka...
Zoja: tavo akys labai gražios .
Denis: tavo ir gi
Zoja: kurgi ne ...
Denis: Zoja aš tau kai ką norėjau
Į kambarį įeina Hansas.
Hansas: Sveiki ar jau baigėt tuoj prasidės filmas ...
Hansas išeina
Zoja: ką sakei?
Denis: ne, nieko....
Tuo tarpu svetainėje sėdi Hansas, o ant jo kelių galvą padėjus guli Gaja.
Hansas: Ką šiandien veiksim per,, BW of D‘‘?
Gaja: nežinau planavau pasiūlit pažaist Tiesą-tiesą (vieni kitiem užduoda klausimus, į juos būtina atsakyti tiesą) Tačiau reikia po Martines lova pakišt tą nustipusią katę kurią radom, aną savaitę .
Hansas: Tikrai... žaidimą galim pažaist ir rytoj
Gaja: Gal turi Karamelinių saldainių ar seip ko... skanaus?
Hansas: Turiu brendžio ir
(Gaja staigiai pašoko)
Gaja:  Gal tu visai proto netekai . Po to karto aš daugiau negeriu .
(Gaja nubėgo laiptais į viršų)
Hansas: Gaja aš nenorėjau...!
(Hansas taip pat nubėga į viršų, į kambarį įeina Denis ir Zoja, Zoja nori nubėgti paskuj  Hansą tačiau Denis ją sulaiko pasakydamas, kad nereikia . jie atsiseda ant sofos ir ima žiūrėti,, I know what you did last summer“ (,, Aš žinau ką veikei aną vasarą“) Tuo tarpu viršuje)
Hansas: (belsdamas į duris, užeina) Aš nenorėjau ...
Gaja: Be-et padarei-i-i (atsako ji kūkčiodama)
Gaja apkabina Hansą, pabučiuoja
Hansas: Eime į apačią
Gaja: ne geriau čia pasilikime .
Gaja atsiremia į Hanso petį ir užmiega . Tačiau Hansas negali užmigti, nes žino, kad jis Gajai tik draugas.
2004-06-29 17:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-19 16:03
Ištrintas
Man tai bloga pasidarė, vos tų grupių pavadinimus perskaičiau. Geriau pakeisk, nes tik vaikams tetiks.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-23 22:09
Kaede Hisao
Visų pirma, manau, kad tokų darbelį būtų LABAI sunku suvaidint scenoj... Vienai 'scenai' užtektų 2-3 min, kas labai 'nesižiūrėtų'. Antra, rašydama kitą dalį labiau atkreipk dėmesį į rašybos ir skyrybos klaidas. Sugadina skaitymo malonumą :)
Trečia, a la "graži, linksma, protinga, tvarkinga, įdomi, gabi, gotiškai liūdna ir šventuolė" — mano nuomone, ganėtinai nuobodokas charakteris. Įpaišyk kokią blogą savybę. Ką nors šokiruojančio. Konflikto reikia, konflikto... Jeigu ją visi myli, kur konfliktas?
Ketvirta jau, manau. Tokia visapusiškai nuostabi merga turėtų mokėt įspirt bernui į tarpkojį ar bent jau užvažiuot jam per marmūzę. Jei draugauja, supras. O ne verkšlent, kol didvyris draugas išgelbės.
Penkta. Tie vertimai kažkaip ne vietoj... Manau, tokių common žodžių versti nereikia :)
Šešta jau. Merga mato, kada bernas į ją pradeda žiūrėt ne kaip į draugę. Nenorėdama ko nors draugiau, ji jo jokių būdu neskatins. Gal ir šiek tiek suintriguotų, jei būtų perteikta kitaip..
Septinta, 19-likmetė neverks dėl to, kad draugas jai pasiūlė alkoholio. Atrodo nenatūraliai.
Ir aštunta, iš Linkin Park Ir Evanescence išaugama 15-16 metų amžiuje.

O šiaip visai neblogai :) 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-22 18:06
išnykusi iš žemėlapio
labai geras darbas :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-18 18:52
Dunkelheit
joo, linkin park nieko bendro neturi su gotais, taip pat ir evanescence, taip pat ir mm. panashu, kad weikejams ne 19 - 20, o 14 - 15 metu. nu bet perskaichiau, tai reiskia, kad nebuwo kazhkas klaikaus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-23 20:00
sunny_day
laukiam kitos dalies:)) su nekantrumu:) gal tik siek tiek tie vardai pinasi bet labai idomus scenarijus. patiko tai kad parasyti visi veikejai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-18 21:39
Bubbles
perskaiciau...:>...grazu.;>patiko.bet daug klaidu....ta prasme kai kur nera didziuju raidziu,kableliu arba vietoj "k" parasei "g"...;> bet idomu.;>
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-18 21:32
Bubbles
o kagi Gaja studijuoja?nieko?..:> nebaigiau skaityti bet uzkliuvo...;>>~
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-13 19:55
cho
cho
Patiko.Skaitysiu kitas dalis.Ale saunuole;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-13 19:39
cho
cho
Nuo kada gotai klauso Linkin Park'u??
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-09 15:36
viena skruzdėlė
o tikrai, norint mokėti skraidyti, reikia kiaušinių?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-02 20:56
aka
aka
Oj man visaj fajnas, daug darbo ideta matosi, visi charakteriai sukurti graziai, bet kazhkaip nemegstu to, kad veiksmas vyksta kazhkur neiashku kur, hmhm ir tu meiliu rodos chia per daug bus ;p kaip koks melrouzas ar beverli hillsas, nu tie topiniai serijalai. (:
Na prirasiau chia visko, ejnu 2tra epizoda skaityt ;p
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-29 23:47
frette
Aciu , aciu... Pavardziu ir as tiek nesugalvociau tai is knygos zymiausi 20a. baldu dizaineriai emiau , o vardai kur kas lengviau...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-29 18:13
Great Pretender
Visai nieko :) Tik kai kurios scenos, mano nuomone, truputį neapšlifuotos.

Kursyvą daryk su [bbcode]

P. S. Niekada nesugalvočiau tiek pavardžių, juolab nelietuviškų...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-29 17:56
double face
geras man patiko...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-29 17:47
frette
Cia dar nebaigiau . Kazkodel kai perkelinejau is wordo paguldyta srifta panaikino ir suvienodino su paprastu bet manau , kad atskirsit ka herojai turi sakyt o ko ne ... Labai prasau pakomentuokit kol jo dar neistryne....
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą