Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Į šaltą kietą stalą nusvirusi liūdi galva. Beformės merdėjančios rankos tirpsta. Oras persisunkęs ašarų druska. Vienatve atsiduodantis kambarys niūniuoja istorija tapusias draugystės melodijos nuotrupas.
      Rausvas Karlsono garbanas kedena nežinia. Jo vešlūs antakiai, sunkios blakstienos ir pasakiškos akys kažkur toli. O žalsvai languotos kelnės taip ir liko nesusiūtos.
      Mergytė monotoniškai rauda. Šią prakeiktą dieną ji palaidojo savo draugą tramvajuje, paprasčiausiai jį ten pamiršo, netyčia, beskubėdama. Vienintelis draugas žuvo  to net nesupratęs, o jai, sugebėjimas suvokti kas įvyko išpūtė neapsakomai sunkų jausmą, slegiantį ten kažką viduje. O gal tai tuštuma tokia skausminga.
      Plaktuku mintys lyg vinys kalamos sunkia ilgesio ranka. Ryte niekas nepakasys kaktos ir neprimins jog laikas skubėti, kad spėtum nugvelbti skaniausius pusryčių kąsnelius. Niekas kitas taip nemokšiškai neteplios sąsiuvinių. Langą galima uždaryti amžiams, juk stogas jau vis tiek nebepasiekiamas. Dabar taip gaila, kad neteks daryti to, ko anksčiau neapkentė, net ir uogienės stiklainių plauti nereikės, juk uogienę namuose dievino tik jis. Ir visa, kas tada neturėjo jokios reikšmės dabar tapo neįkainojamu prarastu turtu.
      Sako, atsitiktinumų nebūna. Turbūt taip turėjo nutikti. Tik dabar.. taip skaudžiai gelia netektis, kuri yra tiesiog gera aktorė, egocentrikė.
     


Sunku netekt pastogės ar namų,
Sunku gyvent ar jaustis nuskriaustu, apleistu,
Bet dar sunkiau netekt iliuzijų visų:
Kartu svaiginančio narkotiko ar vaisto.

(Vytautas Mačernis)
2004-06-23 00:09
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-23 13:20
Dratelė
"netikiu atsitiktinumais, bet tikiu neatsitiktiniais atsitiktinumais" kazko cia truksta nes ne viska supratau :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-23 00:26
g
g
na man kaip ir vakar.... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą