Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Chaosas. Klampus triukšmas. Gigantiški baisuokliai pastatai, braižantys dangų. Nesibaigiantis automobilių karavanas, lyg skruzdėlyne. Mediniai žmonių  veidai keičiasi vienas po kito.. nebežinai kur žiūrėti. Visi užsiėmę savimi.

      -Mamyte, mes privalom sugrįžti į tą tramvajų! – susijaudinus šaukia geltonplaukė mergytė. 
    -Ko tau ten prireikė? Nematai kad reikia skubėti, skubėti, juk nespėsim! Reikia skubėti, sakau - skubėti... – nepatenkinta pasauliu atrėžia motina.
    -Bet mano draugas.. – su ašaromis akyse mergaitė vis dar prašo motinos supratimo, - mamyte, prašau, aš būsiu be galo gera, tik sugrįžkim į tą tramvajų.. aš ten palikau savo Karlsoną!
      -Tu čia dėl jo žliumbi? Aš tau naują nupirksiu, tu tik paskubėk dabar.

      Patogu atsikratyti supratimo. Suaugusieji nesupranta, nenori suprasti mažųjų pasaulio, jų vertybių. Ir pasakomis netiki.. Jie skuba, ritasi vienas per kitą į liūdną beribę šešėlių karalystę, kur jų laukia Niekas. Suaugusieji įkalina save supuvusios sistemos aptvare mosikuodami muzrinu teptuku. Ir klaidžioja ten jie akli, pamiršę kaip atmerkt akis.

      Visi tikėjimai – fantazijos žaislai:
      Apie tikrovę nieko pasakyt negali,
      Bet kas prarado juos visus,
      Tas amžinai turės klajot po liūdna hado šalį.

                                        (Vytautas Mačernis)
2004-06-20 01:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-22 00:52
Rododendra
Vaizdelis su mama ir mergyte - neblogas toliau sekančių apmąstymų nuspalvinimas. Tačiau užkliuvo autoriaus žodžiai - "nepatenkinta pasauliu atrėžia motina". Nemanau, kad tai būtina komentuoti, nes ir taip turėtų paaiškėti iš moters kalbėjimo būdo. Geras pradžios ir pabaigos susiejimas. Labai patiko eilėraščio posmelio įpinimas.
Šiaip toks gyvas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-21 20:12
Kumelaitė
pries dedant kurini siulyciau perskaityti ji dar karta ir issitaisyti klaidas.....
o apie pacia proza....paimtas per trumpas momentas...
o pabaiga.....ne tik tas eilius, bet ir paskutine pastraipa....
pabaiga kaip koks visos sios miniatiuros apibendrinimas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-21 19:20
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
karlsonas turi propelerį šiaip jau. ir jo (tikro karlsono) niekur niekur nenupirksi... apie ką aš čia? o apie ką čia Zydinti Miau?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-21 02:33
gaolbird
M. Kaip suprantu, čia platesnio kūrinio pirmoji dalis. Tokiu atveju, gerokai per trumpa.
Pernelyg daug banalių pamokymų ir palyginimų.
Tikiuos, tęsinys bus geresnis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-20 16:27
pasiu
macernio eilutes gale- labai stipru!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-20 11:00
liūdesio karalienė
pasauliu NETIKIU, o pasaka TIKIU..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-20 01:30
g
g
eilius, jo galejo nebuti... proza zavinga.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą