Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jeigu tarp Jūsų  yra vienas, arba vienas tarp Jūsų, kuris lipo savo tapatumo kopėčiomis, jis paspaudė Ponios Agonijos ranka…
–A. T. Rosen



1.

... Skausmingas kilimas : rankos gniaužiančios turėklus, žingsnis po žingsnio, be jokio supratimo, kiek dar kelio sugebėsi eiti, nenukristi. Tarsi tai iš tiesų būtų rizikingas bandymas, stovint ant stačios uolos viršūnės, kurį mes taip kvailai pradėjom, galbūt norėdami  kažką įrodyti ar atsiliepti į kažkam kitam mesta iššūkį... Bet tai tik vieno poeto žodžių ištrauka. Manau, geriau būtų mesti į šalį perspėjimus, atmesti įspėjamuosius ženklus- metaforas sau patiem- ir sugrįžti į tikslų, įprastą objektą. Būtent tai, ką gali išvysti savo nemeluojančiomis akimis: pastatytą senam garaže ar atremtą į sieną, kuria reikia nuplauti, perdažyti..



2.

... Mes per greitai judame čionai, o gal tiesiog judame ne ta kryptimi? Galbūt net daugiau nei metaforos ar vaizdaus atspindžio, mums reikia tikro suvokimo, kad kopėčios apima ir horizontalę, ir vertikalę. Kažkieno senei senei sukurtą kažką. Kažką, kas apima nusileidimą ir pakilimą...



3.

... Žinoma, mes kai ką praleidžiame. Pamirštame, jog vis dar turime papasakoti istoriją. Istoriją, kurią skaitėme, girdėjome ar sukūrėme, išgalvojome.. Kopėčios romantiškoje istorijoje. Jis randa vienas, pastatytas labai geroje vietoje šalia namo. Jis lipa: mėnesienoje ar besislėpdamas tamsos šešėliuose, aukštyn, aukštyn, link mylimosios rankų..Arba dramatiškiau- beviltiškomis aplinkybėmis, lipa paskutinis iš visų vyrų, užstrigusius griūvančioje kasykloje. Paskutinė viltis ištrūkti...



4.

...Ir vis dėl to, kur iš čia išeina mintis, supratimas, apie stovėjimą kopėčių pradžioje, be jokio polinkio, be mažiausio troškimo kilti? Net jeigu tai yra tik tas "vienas tarp mūsų", kuriam pakanka to mažo jausmo: stovėti ir jausti plika žemės gruntą po kojomis... Tiesa, kad jis prarado aukštį, kilimo jaudulį, slėnių ir kalvų panoramą... Jis jaučiasi pasiruošęs eiti į priekį; jis pakankamai tvirtas, žinodamas, kad rado savo vietą:

- Tikriausiai tai viena tų akimirkų,-pats sau šneka- kuomet vienas gali paprasčiausiai praeiti, garbindamas mažo pasaulio mažus stebuklus.



5.

...Šypsosi.
2004-06-18 22:15
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-22 22:40
Gediminas Tarasevičius
kažkas tame yra, bet reikia dar keliskart perskaityti, kad įsitikinti ar tai tiesa ar ne.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-21 18:09
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
neuždega. kaškotėl... '[
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-19 21:05
almost_angel
hm... pasirodo nesupratau ne tik citatos bet ir viso teksto, truputuka per sunkus, bent jau man... ;))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-18 23:50
subtili
:)) pirmas kepsnys..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-18 23:50
Sju_Sju
dar turiu pastebėti, kad labai originaliai pasirinktas kūrinio apipavidalinimas- kopėčių imitacija. pavadinimas taikliai atitinka apatinę kopėčių pakopą.
tris aukštyn dar palypėsiu, o po to dar du žemyn.. ( čia iš vaikiškos mįslių knygutės :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-18 23:42
Sju_Sju
vajė, koks sunkus kūrinukas... visų pirma, kaip ir priklauso filologei, turiu pastebėt kalbos klaideles. (pataisoma) :)
gal šiek tiek trūksta pastovumo, mintys per daug šokinėja, kartais sunku suprasti, ką norėta pasakyti.
įdomiai pasirinkta kūrinio tema.
pabaiga net per daug netikėta, bet tas minimalizmas atsveria kitas sudėtingas pastraipas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą