Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kartą einu per miestą, žiūriu - pagyvenusi moteris troleibusą muša, vis bėgdama įsikibusi šalia. Vargšas trulikas išsigandęs sustojo, atidarė galines duris, o jinai iš ten ištraukė savo rankinuką. Trolis nuvažiavo sau, o bobutė pasiliko komentuoti gyvenimo. Tai bent senė - pati įkišo rankinuką, pati rėkia. Jos kartais taip padaro.
2002-11-04 09:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-24 19:26
Greenpeace
Lalena, apie šunį galėjai ir nerašyt... :“(

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-03 20:45
katalike
///// y svejkata:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-01 02:30
DragonFLY
kiiets trulis:)
supratingas visokiu bobu atzvilgiu;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-20 20:06
dramble
smagu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-24 10:53
482
482
y troleijbusoo istorijas:vielaij vakaraijs jie liakia biaviaijk niastodami stotialiesia,niabiadiaga shviesos.
kazhkas laukia sucypie,viduij kresteliejo kaijp piar didialia duobia praskridus.sustojo jis sunkeij.
ughu,tas shuo turboot ejo nusizhudyti....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-05 12:05
Denisas Melnikas
Chm. O kartą troleibuse važiavo toks vyras su dviem mažais vaikas. Troleibusas staigiai pajudėjo, vaikas neišlaikė pasiausvyros ir griebė tėčiui už tarpkojo, kad išsilaikyti. Visi juokiesi, tėvas vaitojo, o vaikas nesuprato, ką blogo padaręs.
Arba.. tikriausiai dažnai priekyje važiuoja kokia babcia, apsikabinusi stulpelį ir garsiai murmantį kažką panašaus į "Dieve.. Dievuli... Ar aš spėsiu į 5-ą autobusą ar ne... Chm. O, kažkos berniukas stovi. Dievuli, kas jis toks?"
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-05 12:05
Denisas Melnikas
Chm. O kartą troleibuse važiavo toks vyras su dviem mažais vaikas. Troleibusas staigiai pajudėjo, vaikas neišlaikė pasiausvyros ir griebė tėčiui už tarpkojo, kad išsilaikyti. Visi juokiesi, tėvas vaitojo, o vaikas nesuprato, ką blogo padaręs.
Arba.. tikriausiai dažnai priekyje važiuoja kokia babcia, apsikabinusi stulpelį ir garsiai murmantį kažką panašaus į "Dieve.. Dievuli... Ar aš spėsiu į 5-ą autobusą ar ne... Chm. O, kažkos berniukas stovi. Dievuli, kas jis toks?"
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-05 10:30
Alius Gauriškis
gal...  Buna, kai kas nors aplamai megsta kisti pirsta i tarpduri o paskui spardyti duris...
Uzsiliepsnojimo atvejis tikrai idomus, jei pries tai dar ir vire.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-04 19:54
ballsas
Kartą Kaune papuoliau į truliką su moterim, isteriškai šaukiančia, kad pasaulio pabaiga artėja, kad visi degsim pragare, reikia gailėtis dėl savo visų nuodėmių ir t.t. Tamstos nuotykis juokingesnis, bet ką tai vargšei daugiau beliko daryt? :) gal ten visa pensija buvo? :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-04 14:54
482
482
troliaijbusuosia apskritaij labaij viarda gyvianimas...karta macheu vyra bia batoo...
o kitas gruojo loopinia armonikielia ir zhmogaij jam shaukie liautis...o niasianaij jis iemie ir uzhsiliepsnojo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą