Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- ištrauka iš "future" romano -

"sustingstu. nes šalta. nes sąnariai apskaudo nuo geležies tvilkčiojimo paširdžiuose.

veidu į mane sustoja laikrodžio rodyklė. pirštu badanti į tą mažą kruopelytę tau likusio laiko.

galimybių patirti. akimirkų nekęsti. metų tikėti. laukti.

kai užsirūkai, geriau nežiūrėk į laikrodį. patariu. tada ant jo rankelės pakimba varveklis. jis nė nekrusteli. gėriesi momentu. nori jį pratęsti?

kai pauostai. vyzdžiai išsiplečia. energijos bumas neša galvą. visi tave myli. tu gali bėgti 100 kilometrų. kol išsenki. kol nebepajudi kitą rytą. buvusi galybė ištirpsta iki kitos galybės galimybės.

kai nuryji. tris raides. gali skristi paukščiu. matyti savo kraują pulsuojant venomis. apnuogintas raumenų grupes. arba nebeatpažįstamą veidą kvėpuojantį į tave.

pabudau. visa, kažkada palietę mano odą. kvėpavimo ir virškinimo takus. persikūnija į ilgarankius perkreiptaveidžius. paklaikusių akių skraiduolius. miškinius su pasišiaušusiais kirpčiais. siūlančiais pakilti. šokti žemyn, nes juk turiu sparnus. ne Ikaro. šiek tiek kitokius.

girgždant spyruoklinei lovai šaltomis sudrėkusio linoleumo grindimis nušliurenau į vonią. šalta. praustuvas kabo lyg dramblio imtimybė. šlykščios formos nuo pat ryto: (atsisuku atgal ne, man ne sapnas buvo. šalia manęs gulėjo ne sapnas. naujos plaušinių plaukų bangos. veidas, kvėpavęs į mane. raudoni plaukai. plaušai. karštligiškai išsidrabstę. ne, apkėtę didžiąją dalį mano guolio. tik atėjo, o jau jaučiasi valdovė. moteris. moterystės jausmingumas. tikiuosi, kad atsibudusi ji, tikiuos, kad nieko nesakys. susikraus savo drabužius ir išsmuks pro nerakintas duris. dings. matyti nenoriu.

bailiai. jausdamasi kalta. pažabos savo bangas pagaliukais. tokiais juodais. jie guli prie lovos. išleidžiu srovę šilto oro... gerai, kad šį kartą ne mazochistė pasitaikė.

bailiai turėtų ji išsmukti. keista tokia. veidas su taškeliais. kažkokia.

nauja. šviežia. jau imu jaustis kaltas.

dėl ko? tai JI ne ten pataikė.

dantys prašosi būti pagramdomi. uždarau duris. gal ji išsmuks tikiuosi kad susipras. nenoriu kalbėtis. kalbėti. "
2004-05-23 00:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-27 13:01
KARAPATAS aka deathrunner
tai jau kažkox voodoo.didžioji pūtimų savaitė.puikiai surutuliotos mintys.taip ir toliau!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-24 10:44
Asta Fox
šitas yra geriariausias už visus tavo buvusius
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-24 10:36
Drizzlė Tyla Lu
skaitant prie Elvio P. super susikramte... net isimegstamiausinau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-24 10:35
Dratelė
:)
labai istrigo paskutiniai zodziai - nenoriu klabetis.kalbeti.
na juose slypi mano savijauta :)
ristepa :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 15:52
pasiu
ar cia apie narkotikus buvo?:) nes skaitydama taip ir pamaniau.
tik veliau supratau ,kad apie moteri:)
o tas slepsenimas linoliaumo grindimis..em. toks bendrabutiskas.
siaip kurinys ne prastas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 14:18
Bobučių pasakos
vow, dar būčiau parašęs aš tai taip gi ten, nes drėgnas linoleumas "nuslydau į vonią".. nu bet šliurenti man pasirodė irgi neįprastai vaizdinga. Atleisk, aš labai ribotas žmogus;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 14:16
Bobučių pasakos
rrrr... nebloga nuotaika, tik kartais galima ir netaškuoti. Aš tiek nepratęs. o šiaip kurhauziškai skambėjo "buvusi galybė ištirpsta iki kitos galybės galimybės".
Kam tie romanai, už tektų ir kitokio žanro jaunumėj:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 12:51
Varnas
tęsinys turėtų būti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą