Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-21 11:46
Svajoklis I
Ir nenuspėjau pabaigos, ir buvo juokinga.
Geras.
Prie ko čia fantastika? Ta kad vilkolakis yra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-21 09:43
IXAON
Šiaip jau St.Sebastian nėra mano mėgstamiausias autorius dėl kai kurių itin  radikalių pasisakymų. tačiau, kaip sakė senoliai. "Amicus Plato sed magic amica veritas".
Kūrinys - sodrus, vietomis panašus į bratkų kalbas, tačiau labai gerai parašytas.  Fantastiškai gerai. Matosi, kad autorius puikiai valdo plunksną, sugeba laiku šyptelti ar paironizuoti dėl minigunų...
Moraliai 10/10 (duočiau 11/10, betgi ateis žaliukas su minigunu, įkąs į gerklę ir pabėgs į Lietuvos miškus...)
Taip ir toliau, St.Sebastianai!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-21 08:21
Suglumes
O tai kur cia fantastika? Kurinys rulezz duodu 5 ir i megstamiausius, nes skaitosi linksmai ir juokingas yra. Bet tai gal reikejo i humoro skilti ideti? Del to duodu 5 su minusu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-21 01:35
Darrrka
Sebuk, skaičiau skaičiau. ir skaitant pradžią galvojau užusnusiu. gerai, kad mano nuovokumui nėra ribų ir supratau kas ta "voina", tik buk gerutis paaiškink man iš kur tu tokį ištraukei čia vėl koks rusizmas ar tarmizmas?(/me rusų kalbos nemokėtoja. žinai gi tokius)

et. ne esmė. skaitom toliau... lietuva lietuvių. tikrai nenorėčiau tamstai to rašyti, bet kaip yra taip yra. nesąmonė čia. ir ne gerąja prasme. o ir tie forsai ar tuliko sprogdinimai nieko stebuklingo(na gal ir stebuklingo, bet tikrai ne sąmojingo).

nusišypsojau toje vietoje kur apie tetrį.

daugiau - ech... te tau morkytę, katinuk :/
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-21 01:12
petro povilo bažnyčia
pasakos moralas - gerai ir taip, kaip nebuna :)
arba daug isgeres, gal trumpai, bet smagiai pagyvensi. aj, pasiduodu, as gi vistiek durna buu :) bet patiko, kai kur buvo galima nuspeti, taciau gerai. aj ir dar viena sugalvojau - kompiuteriniai zaidimai prie gero (ne)priveda.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 25]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą