Rašyk
Eilės (78169)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Neišlaikė!
Ausyse skambėjo ir skambėjo tas pikdžiuliškas riksmas. Stovėjau rankomis užsidengusi veidą, o visi aplinkui stumdėsi ir grūdosi, stengdamiesi prasibrauti arčiau prie to stendo, šiandien sudaužiusio mano svajones į šipulius.
Neišlaikė!
Apsisukau ir drebulio krečiama patraukiau tolyn. Nesvarbu kur. Kur akys mato... Kad tik kuo toliau nuo to šurmulio, tų laimingų, tiesiog švytinčių veidų, ir to sunkaus:  Neišlaikė, slegiančio vis labiau ir labiau. Už manęs trinktelėjo durys, į veidą plūstelėjo gaivus vėjo gūsis. Tačiau aš nekreipiau dėmesio į vėjo glamones. Sparčiu žingsniu traukiau kažkur, bet kur, kad tik padėtų užsimiršti, išgelbėtų nuo to...
Neišlaikė!
Gailėdama ne tiek savęs, kiek savo vaikystės svajų, nūnai sudužusių į mažytes šukeles, traukiau saulės nutvieksta gatve. Ašaros lėtai ritosi skruostais, o aš nė nebandžiau jų šluostyti. Sakoma, jog išsiverkus palengvėja. Taip nėra. Taip rodos todėl, kad kūnas pavargęs nuo raudos, pailsta. Tačiau niekas nepasikeičia.
Neišlaikė!
Ir kodėl svaigalai taip traukia žmogų? Gal dėl to, jog prie alaus bokalo galima sutikti šventes, ar jame nuskandinti sielvartą? Ašara lėtai kapteli į bokalą. Suraibuliuoja geltonos bangelės ir pranyksta. Visai kaip žmogus. Sužibėjo, suraibuliavo gyvenimo juostoje, ir dingo. Pranyko, tarsi jo net nebūtų buvę. Kokia kartais saldi būna užmarštis...
Neišlaikė!
Tėvas neatlaikęs tokios žinios žiauriai sumušė savo dukrą. Ingrida visam gyvenimui liko prikaustyta prie lovos.
2004-05-18 21:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-30 13:49
Banalybės_riba
Patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-10 22:04
Weird Star
Muilaoperiškas:) Tėvas, kiek suprantu - asocialus, ir netgi labai. Blogiausia, kad graudenama dirbtinai.
Gal reikėtų pavadinti "Neatlaikė"?;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-08 20:37
Pavasarine saule
Ziauru... as suprantu, kaip jautesi neislaikiusioji, bet tewo poelgis - per ziaurus, taip negalima.. Idomus grazus kurinukas su ziauria pabaiga....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-22 13:25
Svajoklis I
Gal čia ir piktas pokštas(atsiprašau iš anksto), bet, jeigu ji būtų išlaikius, tai susirastų gerą darbą ir rūpintųsi pati savimi, bet, kadangi ji liko prikaustyta prie lovos, ja dabar visą gyvenimą rūpinsis kiti, ir jai nereikės niekuo rūpintis.
Vis dėlto, šiame kūrinėlyje kažkas netaip. Hm, manyčiau, kad užuomeną (tik užuomeną) apie tai, kad ji neišlaikė reikėtų padėti į galą. Nors šiaip, tikriausiai nelabai supratau kūrinį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-19 18:03
nervious
nieko...jums bent jau nereikia "Elementariosios muzikos teorijos" laikyt...dziaugites...vat ten tai JOO...uzhsiknisiu negyvai...
o po to-vodzia,ash ir kalnu parkas...
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-19 16:29
Dratelė
na sprendziant is to kad skaitau po matiekos egzo tai...
jou..
truputeli truksta zodziu nes bijau to zodzio NEISLAIKE...
tik gerai jei ka manes niex nemus...
tai va kurinys geras :)

(beje, "rodos" iterpinys..)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-19 15:12
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
Ingrida visam gyvenimui liko prikaustyta prie lovos.

Po tokia fraze galėtų pasirašyti:
Bet kuris iš mūsų ofiacioliosios bulvarinės spaudos korifėjų, nuo lryto iki vžinių ar atvirkščiai.

Taip pat:
TV gyvenimo būdo džournellai:
– Nuo iki
– Abipus sienos

TV pagalbos laidos:
– Svetimo skausmo niabūna
– Ieškau darbo
– Bėdų turgus
– TV 3 podmoga

TV "tiriamosios" laidos:
– Zona
– Požiūris
– Šrovės
– Atleisk

Trumpai, vien už tokį štampelį kuolas apvalus kuolas. Nesuprantu negi yra manančių kitaip?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-19 01:13
gaolbird
Ojoj, valstybiniai egzaminai, stresai, depresijos...Baisu baisu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-18 22:30
spook
kiek neaiškus, bet graudus
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-18 21:46
Pilka
..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą