Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







niekas negali pasakyti, kuo viskas prasidėjo...

gimimas... mintis... žmogus... bet istorija prasidėjo...

gyveno kartą dideliame mieste, su dideliu skaičiumi žmonių, didelių idėjų kupinas mažas berniukas... gyveno jis džiaugdamasis kiekviena jam duota minute ir stengdamasis pasiimti visa ką jam davė gyvenimas... nors kiekviena minutė ir buvo pilna rutinos, ir kiekvieną minutę buvo žinoma kas bus kitą minutę... o minučių yra tik 1440 paroje... atrodo tiek daug... bet jos taip greit lekia... jos lėkė ir jam... jis su skausmu susitaike su laiko tėkme... jis mėgavosi kiekviena minute apie kurią jis žinojo... ir mėgavosi kiekviena kita minute, kuri nulemdavo jo gyvenimą...
jis su pasimėgavimu stebėjo žmonių veidus, kurie jam dažnai primindavo kitus žmones... visi žmones vienodi... jie turi akis, lūpas... nosyte... ausis... jie turi mintis... ir jie turi svajones... ir berniukas mėgdavo spėlioti jų mintis... ir semtis iš jų idėjų... jis mego akis... dėja to miesto žmonių akys dažniausiai buvo liūdnos... jam vis trūkdavo drąsos paklausti žmonių, kodėl jų akys liūdnos... ir jis kartais verkdavo dėl tų žmonių... jis mėgo svajoti apie šviesų pasaulį žiūrėdamas į niūrų dangų...
jis ėjo... važiavo... tiesiog judėjo aplink.. centimetras po centimetro žengdavo vis toliau... ir toliau... kartais y nelankytas vietas... kartais be tikslo... nors tikslas buvo...  tik judėdami ir nestovėdami žmonės išgyvena, mastė jis... nors buvo žmonių kurie mastė kitaip... jie mastė kad viskas juda aplink juos... jie buvo vadinami egoistais...
berniukas turėjo rankas... jis lietė daiktus... lytėdamas jis sugebėdavo pamilti juos... nes yra daiktų kurie yra šiurkštūs... ir mes jų nemėgstame... ir yra daiktų... kurie yra švelnūs... jie yra nuostabiausi daiktai pasaulyje... nes tik švelnumas galėjo pakeisti liūdnas didelio miesto žmonių akis...
ieškojimas tapo jo nuolatine veikla... ir mėgavimusi minutėmis... jis mėgo tylėti... nes kartais jo mintys tapdavo neapsakomos žodžiais... norėdamas savas mintis išreikšti kitiems jis pradėjo galvoti naujus žodžius... bet tai tapo beviltiška... ir jis suprato, kad ne visos mintys yra pasakomos kitiems... jis suprato, kad yra žmonių, kurie gali tas mintis suvokti... be žodžių...
jis mėgo kvapus... ir džiaugdavosi pamatęs bežydinčią kvapnią gėlytę... kuri prie saves viliodavo... bet mieste buvo ir piktų žmonių, kurie tas gėles niokodavo... tie žmonės buvo blogi... ir nesuprato grožio... vieną kartą berniukas paklausė gėlių pardavėjos... o kodėl jūs tas gėles skinate, juk jos miršta?.. pardavėja nežinojo ką jam atsakyti ir jį pravarė...
vaikinukas turėjo jausmus... savyje jis juos labiausiai gerbė... deja ne visi suprasdavo ką jam reiškė jausmai... jis mėgo mylėti, kartais tik tyliai sau tai pripažindamas... nes, jo nuomone, meilė buvo labai trapi... ir jeigu ją ne taip paimtum... ji... ji sudužtų.... ir jis mylėjo... ir saugojo... jis žinojo, kad šukės gali įpjauti... nes ne kartą buvo susipjaustęs į kitų paliktas šukes....
visą likusį berniuko gyvenimą sudarė muzika... muzika kurioje yra sudėta žmonių išmintis, ir minties meniškumas... tik kurdami žmonės gali pilnai išreikšti save... nes tik kuriantieji gali būti savimi ir neapsimetinėti... nes nekūrėjai gali kuriančių žmonių nesuprasti... todėl kūrėjai kartais priversti meluoti... muzika priversdavo jį svajoti... ir jis skrisdavo... kiekviena melodija įsiliedavo į berniuko kūną ir ištirpdavo mintyse... kaip ištirpsta cukraus gabaliukas arbatoje...
... vaikystėje jis mėgo pasakas... nes jos buvo tokios gražios ir jos baigdavosi visą laiką gražiai... bet jis nežinojo... jis nesuvokė... gyvena jis pasakoje, ar ne...
... berniukas tiesiog mėgo žiūrėti į kitų akis...
2004-05-12 21:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-14 15:11
miaw13
berniukas po to mirė...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-13 16:38
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
jo nes mianas turi būti biakompromisis? džiaugiusi, kad džiaugiesi ']
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-13 16:06
miaw13
varga sveikinu...
mėgstu kai žmonės manes nesupranta... net nudžiungu tiesą pasakius...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-13 09:38
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
čia primelavai, tam kad niekingi nekūrėjai suprastų? vienu atveju tikrai nepavyko: aš nesupratau... '[
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-12 22:41
Great Pretender
Aš taip pat mėgstu daugtaškius... Labai gražus kūrinys :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-12 22:07
Kirvoboica
gražus dauktaškynas... o kitų akyse tikriausiai randami atsakymai... dar muzika... =)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą