Rašyk
Eilės (78153)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







"lėtai labai lėtai kyla pamažu savo stingdančiai šalta mėlyna spalva nušviesdamas kraupius keisčiausiom pozom sustingusius juodus negyvus medžius blyksteldamas alkanose kažkokio bepročio padaro akyse nuslysdamas naktiniais atrodančiais lyg ledo dykuma laukais mėlynasis mėnulis"

"atrodo kad naktinis be jokios žvaigždutės dangus tarsi didžiulė juoda cunami banga užgriūna paskandindama tave ir visą sustingusį aplinkinį pasaulį ir priversdama pamiršti laikus kuomet karaliavo šviesa ir pavergdama tavo sielą"

"daiktai kažkada buvę tokie įprasti ir pažįstami iki skausmo pamažu išskysta praranda kontūrus ir spalvas kuomet juos pagrobia bežadė šaltoji tamsa tapdami jos dalimi ir virsdami keisčiausiais ornamentais šlovinančiais laukinę magiją ir pirmykštę baimę viską aplinkui išrašydami senovinėmis runomis ir užkerėdami savo pamėklišku grožiu nuo kurio pakerta kojas o siela pradeda blaškytis kaip įkalintas paukštis matydama kaip mielus niekučius pagrobia tamsa o jaukumas sustingsta pakirstas mėlyno šalčio"

"o dar ta tyla tokia visaapimantis tokia rami ir abejinga kad tu negirdi nei savo paties kvėpavimo nei širdies plakimo nes ir tu visas suakmenėji paklusdamas įsakymui kuriam jau pakluso visi gyvūnai taip pat bežadžiai sustingę tamsoje medžiai kurių nei vienas lapelis nejuda negadindami to kraupiai tobulo piešinio net tie atsitiktiniai nakties garsai paprastai sklisdavę iš niekur  ir tie nutilę nedrįsdami prieštarauti tyliam mėlynam šalčiui tamsai keistai magijai ir bežadei baimei"

LABANAKT
2004-05-09 13:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-09 16:54
Dratelė
toks visai nieko - truputi naktinis, truputi mistinis truputi baugus ir sukurtas vaizdas primena BURZUM klipa "dunkelheit" ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą