Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jis mėgo maudytis. Eidavo kasdien. Pliuškendavosi vandeny, bandydavo plaukti ir, paniręs po vandeniu, bolavo ore kojas. Visi, kas tuomet sėdėdavo ant lieptelio, gaudė kiekvieną išbrinkusios kojos nuokrypį. deja, tų, sėdinčiųjų, ant lieptelio buvo tik vienas kitas. Dažniausiai- senyvo amžiaus žmonės arba mergaitė, kuri dėvėjo rusva suknute (visuomet ta pačia) bei avėjo ryškiaspalvius botus, siekusius jos kelius. Laikas vis bėgo. Ant lieptelio lankėsi tie patys žmonės, tas pats berniukas rodė tuos pačius triukus su kojomis ir taip pat nesėkmingai bandė mokytis plaukti (niekam, kad ir kaip bebūtų keista, tai nebuvo juokinga). Niekas nesikeitė, nors laikas ir bėgo. Berniukas po ilgai trukusių maudynių grįždavo namo, tačiau juose jis nenorėjo būti. Tačiau vaikas juos susikūrė tokius, kokiuose būti bent jau nebuvo koktu. Jis grįždavo į namus, kaip į laivą. Už lango jam matėsi tik bekraštė jūra, arba, pažvelgus pro kitoj pusėj esantį visiškai mažytį langelį, uoste zujantys darbininkai, šaldikliai, vežantys ką tik sugautą, šviežut šviežutėlę žuvį. Berniukas, bežiūrėdamas pro tą mažytį langelį užsimanė valgyti. Įsivaizdavo, kaip įsideda žuvį į keptuvę, įpjausto svogūnų ir kepa, kol visur pasklinda sodrus žuvies ir svogūno kvapas. Jis įsideda žuvį į bliūdelį ir ilgai, viltingai žiūri. Paragauja. Skanu. Suvalgo visa, kas buvo bliūdelyje. Giliai atsikvepia. Akys matė tik duonos kriaukšlę, tačiau širdis iš tiesų ragavo žuvį. Berniukas karštai tiki, jog jis, kaip kapitonas būtinai turi valgyti tik žuvį. O koks gi laivas be žuvų? Taigi, žuvies visada turi būti. Ir jos yra. Ji atsiranda kaip ir laivas, kaip ir uostas, kuriame knibždėte knibžda žvejų bei krovikų. Po pietų, berniukas vėl išeidavo iš savo laivo ir nukeliaudavo maudytis.  Palikęs laivą jis brisdavo į šaltą, audringą ir sūrią it druska jūrą. ir vėl bandė plaukti. neišėjo. Bet juk jis kapitonas! Jis turi mokėti plaukti! Ir išmoko. Tą pačią akimirką, kai to panorėjo. Jis plaukė geriau nei kas kitas, greičiau nei maža aukšlė, skubanti nuo kitos plėšrios žuvies, kuri nori ją suėsti. Taip buvo kasdien. Jis kasnakt miegodavo savo kajutėje ant hamako, kasdien pietums valgė tik žuvį ir kaskart vis geriau ir geriau plaukė. Dabar jis plaukė taip gerai, kad jau galėjo varžytis su rykliu. Tačiau laikas bėgo. Berniukas vis mažiau vadovavo laivui, vis rečiau plaukiojo į kitus uostus su savo laivu ir visa įgula, vis rečiau bolavo kojomis ore, it kautųsi su kokia kardžuve, ir vis dažniau jo širdis mėgavosi duonos kriaukšle, o ne žuvimi. O žiūrovai nebe taip įnirtingai stebėjo jį, atliekantį keistuosius kojų manevrus. Jie vis dažniau žiūrėdavo į muilo burbulų sankaupas, kurios priminė kažkokius keistus daiktus, kurios atsirasdavo kartu su nuo rūbų nuplaunamais nešvarumais. Visi pasikeitė - visi Suaugo. Ir nieko ypatingo jie jau nebematė...
2004-05-08 18:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-09 11:38
Tereza
ech....kartais gaila kai zmones suauga...kartais gaila kai nesuauga....
istringantis kurinukas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-09 11:05
Gyvenanti pasakose
Tikrai tikrai šiltas :) Ir net truputį apie mane :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-08 23:08
va va va
Cypt.Pamrsau kad kurinukas zavi savo naivumu ir savo siluma:) Grazu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-08 23:07
va va va
Neblogas... Tik.
Ir nieko ypatingo jie jau nebematė... " Na abejoju ar jie is viso kada nors mate ypatinga... Nors...Aj nesileisiu i filosofijas:)Bzzzzzzz
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-08 21:34
winker
čia apie mažo(vargšo) vaiko didelę(neįmanomą svajonę?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-08 20:28
smiltelė
be komentaru...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą