Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tu trypčioji vietoje. Žengteli didžiuoju nagučiu į priekį, bet kulno nepadedi. Vėl atitrauki koją. Ir taip kaskart, kai savęs paklausi, ar jau laikas. Tik svajonės visada neša į priekį. Neša galvą priglausti prie pagalvės, kai nuovargis veža. Vis lauki to vienintelio momento, kada galėsi rėkti įtempdamas visas balso stygas, ir garsas bus toks, kad trūks visos per stipriai įtemptos gitaros stygos. Šauksi trumpai, bet girdės visi. Ir ilgai dar apie tai kalbės. Tik kada? Kada tas nuostabusis momentas ateis?
Vis lauki. Jau turi mašiną, žmoną, būrį vaikų, svaiginančią karjerą, bet nėra tavęs, to spiegiančio. Vis galvoji, kada galėsi atsiskleisti lyg šis miegantis gėlės žiedas. Tu kantrus, nes vis lauki. Turi prisikaupęs šimtus skiaučių iš laikraščių, žurnalų, knygų su pavyzdžiais, bet jie tau netinka. Nuputi dulkes nuo albumo ir vis žvilgčioji tai į laikrodį, tai į veidrodį ir klausi - jau?
Jau jau šauktum,.. bet drąsa dar prigesusi, dar vis prieštarauji pats sau, kad ne laikas. Ir nepastebi, kad didysis bosas laikas bėga nesustodamas, nepalikdamas pėdų. Apkiausti ir pravirksti ne ašaromis - traukinys nuvažiavo, o pravirksti nusususios katės krauju…
Usonifuras šyptelėjo palydėdamas akimis gęstančią saulę ir tyliai tyliai prabilo, kad niekas negirdėtų?
- Dar mažas buvau, sakiau, padarysiu revoliuciją, paauglys būdamas sukūriau planą. Užaugau, pasenau ir pamačiau, kad revoliucionieriais buvo kiti, o aš tik jų pėstininkas. Tas momentas, kai būsiu aš, praėjo pro šalį.
2004-05-06 14:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-07 08:10
Eva Jota
Na, taip didziuoju naguciu pabraize dusia....
vis "lauki to vienintelio momento, kada galėsi rėkti įtemdamas visas balso stygas...."
As irgi priklausau prie tu laukianciuju...Tai kazkaip net neramu pasidare paskaicius.

Labai gerai parasyta!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-06 21:27
va va va
Įdomu. Priverčia dar kartą skaityti. Ir dar.Ir dar... Tačiau būtent dėl to pastabėlė.. Šiek tiek aiškumo ir paprastumo pasigedau. Nors tai nėra blogai... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-06 15:44
Mari Poisson
Man - labai patiko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-06 14:21
Asta Fox
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą