Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Paštas... Krūva laiškų.... Dieve... Kiek dienų aš netikrinau pašto dėžutės?.. Dvi dienas?... Tris?... Kiek gi žmonių man rašo, kiek žmonių manęs reikia, jeigu šioj suknistoj dėžutėj... 33 neperskaityti laiškai... Tai man primena...

Mažyle.. tai tik apelsinų sulčių lašelis...

Netrukdyk... Man tiesiog reikia pamąstyti. .. Aha, su tavim gera... bet neįdomu.. Primena... ką?... Ką gi tai man primena?.. 33.. kažkur toli... bet buvo..

Išgerk kavos – gaivina...

Man nusispjaut... Madinga.. Dabar madinga tai, kas gaivina?...

Cha, mažyle, tu mane stebini – tu nenori kavos?.. Tu nenori to, kas madinga?.. Juokinga..

Ne, man metai neleidžia... Metai... Primena.... Primena.... 33... metai... primena... Stop. Tikrai! Kristui buvo 33 metai, kai jis mirė. Aukseli.. Kartais tu sakai visai neblogus dalykus... Ateiki čia, aukseli.. Šiandien tu nuostabiai kvepi.. Neprisimeni, kuo?.. Tu kvepi kiaušinio baltymu.. Nuostabiai šlykštus kvapas.. bet tau tinka.. Kartais žmonėms būdinga norėti ko nors, kas jiems yra šlykštu..
2004-05-02 21:04
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-03 21:09
white Angel
super idomus ir originalus ypač todėl, kad nedaugelis gali įžvelgti tokias asociacjas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-03 20:34
va va va
Is tiesu man pritruko daugiau asociaciju.Gal as ir klystu bet pritruko. O siaip tai labai grazu:) Ir pakankamai neblogai...3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-02 22:19
Kirvoboica
bliam... kažkam gal ir 33metai savy - nekaip įžvelgt... o laiškai... kažkas kažkam parašo porą nebanalių sakinių... nors ir porą... juos galima skaityti visą amžinybę...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-02 21:55
kodėl
mane žiauriai užknisa kai visoki idiotai trenkia savo komentarus, kai jiems tas kūrinys nepatinka ypač, kam liūdint kitus žmones, negi jums patinka kai išpeikia jūsų darbus, kažkodėl nemanau. o apie kūrinį:man labai patiko, žinot kodėl?... nes aš niekada negaunu laiškų, o jie man tokie reikalingi...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-02 21:30
klvrstks
mano nuomone, nuo asociacijų iki kūrybos dar toloka, nes išskyrus Kristaus amžių, nelabai kas šiame kūriny kam nors turi prasmės.. o kai kuriems ir tie 33 taip pat vienodai rodo, kaip bilekiek...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą