Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vieną rudens dieną nusprendė Knysliukas pradėti rašyti Eilėraščius. Bet lauke švietė kaitri saulė, tad visų pirma jis nusprendė savo mintimi pasidalinti su Kūlverstuku. Kūlverstukas gyveno anapus miško, tad Knysliukas išsiruosė į ilgą kelionę.
..."Šiandien bus Posmadienis", - pirmiausiai užsižymejo lapelyje virš lovos ir džiugiai apkabino save rankomis.
"Norėčiau kaip nors pasipuošti", - svarstė būsimasis poetas, žiūrėdamas pro savo žalios kepurėlės skylutę į Sujauktą Vaizdelį spintoje. "Bet kad tie drabužiai tokie sunkūs, plyšinėja nuo mano stiprumo. O kojos kartais susimaišo kelnėse", - ėmė dūsauti susirupinęs Knysliukas, kol per giliai įtraukė oro ir netyčia švilptelėjo. Nustėro nežinodamas, kaip dabar tą Švilpesį reikės iš savęs ištraukti.
"O gal nuneščiau Kūlverstukui dovanų švilpiantį pasisveikinimą?" - vis dar nekvėpavo Knislius.
Pf..f... subliuško jo pilvas, nesulaukęs leidimo. "Geriau išsiųsiu Kūlverstukui laišką", - staiga sugalvojo besvarstydamas. "Bet kad negaliu būti tikras ar suspės pagauti", - dvejojo nusiminęs toliau.
Knysliukas žinojo, kad jo draugas labiausiai mėgsta Šalaburbulus, tik neįsivaizdavo, kas tai yra. "Pasinaudosiu Svečio Teisėmis ir pats pasiklausiu", - suniurnėjo Posmadienio gyventojas, nejučiomis ištrepsėjęs taku link miško ieškoti prarastos Kūrybinės Nuotaikos.
Nosis sviro žemyn, nerasdama Paguodos, kol užkliuvo už šakos ir Knysliukas nusirito po krūmu.
- Nemėtyk savo ašarų, - pasigirdo spygus Balsiukas. - Nei čia Skonis, nei Maistas, kad rankiočiau.
Knysliukas stryktelėjo išsigandęs, kad galėjo Kažką sumindžioti besvajodamas.
- Manęs neįmanoma nepastebėti, - iš po paparčio lapo iškišo porą surauktų antakių skruzdėliukas Nofė.
- Ką tu ten veiki? - pasilenkė pažiūrėti Knysliukas.
- Aš veikiu savo Dalyką, o tu žaisk savo,- atšove pasipiktinęs mažylis ir vėl pasislėpė.
- Ačiū, kad Kitą Kartą neužgriūsi, - dar pridūrė nebe taip piktai.
Knysliukas jautėsi kaltas ir norėjo ištaisyti Padėtį.
- Kuo galėčiau pa-dėti? - pratarė poetas, rausdamasis kišenėje.
- Gal nori žirnelių? - pagaliau pasiūlė Knysliukas, užčiuopęs kazką apvalaus.
- Atstok, aš šiandien mankštinuosi, - atsakė paparčio lapo Balsas. - Jei tik moki atStoti.
- O gal reikia pieštuko, - nerimo Knislius, atmintyje ieškodamas širdziai mielų daikčiukų.
Nesulaukęs jokio Atsako Knysliukas pasišaukė pamestą Filosofinę Mintį ir nuėjo toliau.

Saulutė tik viena Menulį visą mato,
O mano akys dvi tik šapų prisikrato.

- ieškojo Eileraščio pradžios Posmadienio dalyvis.
2002-10-21 16:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-21 13:06
Irna Labokė
Fainuliukas! Pasirodo, nebuvau skaičiusi :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą