Rašyk
Eilės (78192)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







ir vieną rytą kažkas nebeištvėrė. iš visų jėgų trenkė elektroninį žadintuvą į sieną. pabiro jo elektroniniai sąnariai ir sienos aptiško mėlynu krauju, kuris dvokė siera. kažkas nuplėšė nuo lango užuolaidas, patiesė ant ledinės (kada įjungs tą prakeiktą šildymą?) žemės ir atsistojo ant jų, kad negeltų basų pėdų. už purvino lango juokėsi apsvaigęs dangus. nuo kada jis vartoja narkotikus? praeiviui vėjas sulaužė skėtį. kažkas labai žvengė. kvatojosi širdingiau nei išgirdęs anekdotą apie kvailą blondinę (jo paskutinė mergina buvo blondinė). kažkas tądien neišėjo į darbą. liko namuose ir bandė ant šviestuvo pakarti ateitį. nesisekė. galiausiai kažkas apsivėmė nuo gyvenimo. per skausmingus traukulius pašalino iš savęs praeitį, viltį ir sapną, kurį pamiršo susapnuoti. kažkas nuėjo pas draugą. spjovė jam į veidą savo pasitikėjimą ir draugystę. draugas nesupyko. žvelgė geromis drėgnomis karvės akimis, pasiryžęs viską atleisti. idiotas. kažkas dar kartą spjovė. kažkas nuėjo, neatsisuko. apsišlapinusios bjauriu lietumi miesto gatvės vedė už rankos į nepažįstamus rajonus. muzika. kažkas pažino Who Da Funk "Shiny Disco Balls". nebesivaldė. šoko apsikabinęs nakties nuodėmes. juokėsi tiesiai mėnuliui į akis, grasino užgesinti jo šlykščios fizionomijos šviesą. kažkam patiko tamsa. kažkas nebeištvėrė.
2002-10-18 18:59
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 21 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-05 22:27
Verpetas
Labai patinka man tavo stilius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-01 11:54
katalike
/////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-02 18:01
evaja
grazu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-24 12:29
g
g
Pavargau skaityti... Labai jau perdaug prieskoniu :-)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-10-21 14:02
viena skruzdėlė
kažkas apsiiiinešė:)) nesakysiu, kas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą