Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jėzus gulėjo išsitiesęs ant per dieną įšilusio smėlio ir žiūrėjo į žvaigždes. Kartais jo kojas pasiekdavo viena kita didesnė bangelė. Tada per visą kūną nueidavo malonūs šiurpuliukai. Tačiau Jėzų tai mažai tejaudino. Jam buvo liūdna. Jėzus buvo viskuo nusivylęs. "Nebėra ką prarasti" galvojo jis. Jam neatrodė, kad neturėti ką prarasti yra blogai, tiesiog pasidarydavo labai liūdna kai jis suvokdavo tai vis iš naujo ir iš naujo. O be to Jėzui skaudėjo. Skaudėjo širdį, kurioje gyveno TUŠTUMA. Tuštuma nebuvo nei bloga, nei pikta, ji paprasčiausiai buvo įkalinta Jėzaus širdyje, o kadangi ji buvo spygliuota, tai kiekvienu savo krustelėjimu ji sukeldavo Jėzui nepakeliamą skausmą.
Staiga Jėzus išgirdo žingsnius. Tai buvo Irma. Tuštuma staiga suspurdėjo priversdama Jėzaus širdį plakti dar greičiau. Nelauktai Jėzus pajuto kaip širdį užpildo kažkoks šiltas ir švelnus jausmas. Tuštumos nebeliko. Jėzus pajuto kaip Irma prisėdo šalia jo. Nuo jūros padvelkė vėsus vėjelis. Tolumoje pasigirdo muzikos garsai...

Aistė išbėgo pro duris, atsistojo kiek atokiau, išsitraukė cigaretę ir užsirūkė. Išpūsdama pirmajį dūmelį pažvelgė jūros link. Mėnesienos šviesoje, miestelio link traukė du siluetai.
2004-04-19 15:59
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-13 20:18
Vinis ji
faina pabaiga......tokia netiketa......
ir dar zinai, kas gerai? ogi tai, kad ta tustuma taip lengvai galima nugaleti meile.....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-20 12:29
Miesto Kaukas
o Aistė gal telepatė, kad žino kad bėgti parūkyti (t.y. kada išbėgti, pasižiūrėti ir susinervinti)?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-19 20:22
Rikute
Uztat mano wardas paminetas!!!! :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-19 20:21
Rikute
Hmz... Susipainiojau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-19 18:39
soldat
Kristaus kančią, spėju, žiūrėjai? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą