Rašyk
Eilės (78169)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kiek miglota penktadienio naktis. Tolumoje įžvelgiami du siluetai, nesunku pamatyti, kad tai vyriškos ir moteriškos kūno linijos.
MARTA: ... O kodėl šiandien nebegali būti kaip vakar?
Tomas: Todėl, kad šiandien nebevakar, o vakar buvo ne šiandien ir kiek galima kartoti, mieloji, į vakar negrįžtama!
MARTA: kiek susinervinusi Aš tau sakiau, kad.. kad vieną dieną... ar aš nesakiau, kad ateis tokia diena...
TOMAS: .. kai tu numirsi? sakei, o aš negirdėjau, cha! Cha, ji sakė, o aš net neklausiau-ji sakė, o aš net neklausiau Tomas nervingai pradeda trypti salso žingsniukus vienoje vietoje pagal savo sukurta melodiją, kuri atrodo pernelyg buka ir nepanaši į jo įsivaizduojama realybę.
MARTA: : Baik, atsisėsk, prašau.. aš noriu Tau papasakoti ką aš šiąnakt sapnavau.. atrodo jau atėjo laikas
TOMAS: Nebent laikas tave gydyti...
MARTA: Nagi paklausyk. Man atrodo jau atėjo laikas man numirti. Aš vakar sapnavau didelį didelį kanapių lauką, per kurį laksčiau prisidengusi baltu šaliu ir garsiai garsiai šaukiaus gyvenimo.
TOMAS: Cha, kiekvieno narkomano svajonė. Banalybė - nebūti tau nei tarp kanapių, nei su mirtim, toks jau likimas ir nieko nepakeisi... Tomas apsisuka, du kartus spjauna į Martos pusę ir nueina mažu miglotu takeliu į mišką-nieko nesakęs, tik neįtikėtinai keistai pažiūrėjęs. Marta kokią valandėlę sėdi viena, bet po to tolumoje pamato siluetą. Pernelyg margą, spalvotą ir primenantį vaikystę...
PRAŠALIETIS: Labas, gal turi ugnies?
MARTA: ne, jau greičiau ugnis turi mane, chi.
PRAŠALIETIS: ...
MARTA: žinau, nevykęs pokštas kaip ir aš. Nėra prasmės net juokauti - tai kame tada glūdi gyvenimo varikliukas? Mele?... galbūt, galbūt...
PRAŠALIETIS: Perdaug pesimizmo šiandien. Galėsi verkti ryt. O tau dar nelaikas nusivilti gyvenimu. Dar sukursi šeimą, kuri taip pat kaip tu bijos mirties, turėsi du vaikus, kuriuos mylėsi labiau negu gyvenimą ir mylintį vyra, kuris visąlaik bus šalia - net mirštant...
MARTA: pasakyk man, prašau, iškur Tu tai žinai?
PRAŠALIETIS: Aš nežinau...
MARTA: nemeluok!!! Pasakyk iš kur tu žinai tai?!! [i]Marta metasi į isteriją ir pradeda nervingai verkti

PRAŠALIETIS: matau, kad aš tave trikdau. Su tavim mes dar šnekėsimės po keturiasdešimties metų - liūdnai ir ilgai šnekėsimės, bet tu dar pamatysi kaip moki džiaugtis gyvenimu. O kur Tomas?
MARTA: Tomas? Iš kur tu jį žinai? Kam tau jo reikia?
PRAŠALIETIS: dabar jis klausys manęs... ir turbūt paskutinį kartą šnekės...
MARTA: Jis... jis nešneka su betkuom...
PRAŠALIETIS: Aš ir nesu betkas.. aš abstrakcija ties riba, kurios žmogui nevalia peržengti.
MARTA: Psichas... Mergina atsistoja ir nubėga namų link

2003-06-06 "Lietuvos rytas":
Šįryt, apie 7:00 valandą Pašilaičių gyventojas Petras Petraitis, išvedęs pavedžioti savo šunį rado pasikorusio jaunuolio lavoną. Nustatyta, kad tai septyniolikmetis moksleivis Tomas Tamošiūnas. Tomas buvo rastas pasikoręs ant šakos prie namų. Vyksta tyrimas.
2004-04-18 08:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-20 21:33
Diseased
U-u-u....Paaitrinta isterija ir savotiska panika..Geroviskai gerai ;]p~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-18 15:29
Ninja Tune Fenhir
xe kazkas naujo... taciau jus galima jausti... stipriai ir aiskiai matosi jusu originalumas ir mastymo stiprumas;))) niu ar kazkas panasaus xixi shaunuolia:)**
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-18 14:41
aslis
labai šauniai :) nebent Martos ir prašaliečio pokalbis per greit išsiplėtoja. o antri Tomo žodžiai tai tiesiog unreal :]
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-18 11:02
Rikute
Grazu. Ish pradziu buwau sunerimus, nes pradzia labai primini J.Ivanauskaites "Ragana ir lietus" pradzia. Bet pabaiga mane nuramino.
Spaudziu letena :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-18 10:20
Lele_Su_Isverktom_Akim
///// grazumelis
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-18 08:45
ner
ner
oij,kokia nesamone su rastais isejo.Prasau liapai nepykti..;/mirkt...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą