Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vieną gražią dieną supratau, kad juoda spalva savo nematomais sparnais jau gaubia mane. Kai išeidavau pasivaikščioti, bažnyčios parko varnos sukdavo ratus man virš galvos, įkyriai kranksėdamos, plazdėdamos ir spiegdamos  - “susirrrgggk..., numiirrrrkkk... ”.  Žinojau, kad kada nors taip ir bus, todėl pernelyg ir nesijaudinau.
          Baigęs darbą, žlegsėdavau tolyn kiaurais batais per drėgną rugsėjo rūką,  o mėnulis, lyg prijaukintas, sekdavo iš paskos,  retkarčiais sumirgėdamas per šakas. Kai kada pavykdavo nužingsniuoti taip toli, kad galėdavau įsivaizduoti esąs paklydęs. Stoviniuodavau lyg koks girtas valkata laiptinėse, arba po svetimais langais,  įsiklausydamas į pažįstamus svetimo gyvenimo  garsus. 
Tikri ir išgalvoti dalykai  tada  susiliedavo sąmonėje į kažką vieną, didžiulį, nenusakomą, tarsi į stovinčią bangą,  kuri po akimirkos išnyksta.  Bet vis dėlto tai buvo nemaža paguoda, nes tapdamas nieku,  nebematydavau ir juodos spalvos. 
Žinoma,  atsitiktinis praeivis, ar į kiemą įsukusi mašina staiga sugriaudavo  tą netikrą pasaulį, kuriame buvau lyg vagis. Reikėdavo skubiai grįžti į savo nuobodžią keturkampę erdvę – kambarį su lova, stalu ir  dviem kėdėmis:  į savo juodąją skylę.
Net ir dabar,  kai mano durys saugiai užrakintos, o tamsoje girdžiu  tik ramų vaikų alsavimą,  aš  vis tiek žinau – juoda spalva niekur nedingsta, ji visą laiką kantriai laukia manęs.  Ji žino - aš niekur nepasislėpsiu. Vieną gražią dieną.
2004-04-17 01:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-05 22:57
Edvardas
Žinote, prasmingai skamba, nes pasakyta didi tiesa — visi mirsime...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-17 23:42
Veidrodis
Mano akimis ziurint , tai "esąs paklydęs" laikai nesuderinti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-17 21:29
Diudia Pauteckas
Juoda-gražu, kartu-skanu, bet dar gražiau -pilka spalva. Ir varnos trupučiuką pilkos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-17 19:54
Darrrka
pirmoje pastraipoje kažko yra. ugnelės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-17 15:02
šria
Nėra gražiau už juodumą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-17 09:32
sniegas
kazhko truksta..neishbaigtos mintys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-17 01:52
Chiquitita
oi,labai jau juodai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą