Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kalba radijas:  Penkios valandos dvylika minučių! Puiki diena! Su didžiuliu džiaugsmu pranešame, kad turite garbės, malonieji klausytojai, prisidėti palydint Pirmąją raketą nešėją, kuri startuos... oi, atleiskit skubus pranešimas - ji jau startavo!... Kad ir kaip bebūtų, sudrebinkime mūsų šalį netylančiu "Valio!", kurį išgirstų ne tik kaimynai, bet ir ateities kartos! Tad penkiom minutėm atverkime  langus... projektą remia...

Mama: Sūneli, o mes to nedarėme prieš savaitę? Nelydėjome raketos?

Sūnus: Tada treniravomės.

Mama: O, tai gal ir dabar treniruotė?

Sūnus: Šįkart ji pakilo trimis minutėmis anksčiau. Juk raketos negali nei skubėti, nei vėluoti. Jos skraido tiksliai, kaip parašyta. Gal kas atsitiko?

Mama (atveria langą): Niekas nešaukia... Valio! Ei... (susinepatogina) Ar paruošei pamokas?

Sūnus: Turime parašyti rašinėlį tema "Žmonių viltys startuojant raketai nešėjai". Mama, o ką ji neša?

Mama: O, tai kad nežinau... Gal paklauskime dėdės Arkadijaus? Jis taip viską išmano (atsidūsta)..

Sūnus: Jau klausiau. Nežino ir jis.

Mama (susimąsčiusi): Rašyki, vaikeli, šitaip: "Penkios valandos penkiolika minučių mūsų viltys ir lūkesčiai pakilo arčiau dangaus... "

Sūnus: Penkios dvylika!

Mama: "... arčiau Dievo ir visų šventųjų. Mes nebuvom tikri, ar iš tiesų raketa pakilo, bet tikėjomės, ir nuo to ji tik dar pasunkėjo... "

Sūnus: O kodėl ji nesilaikė grafiko?

Mama: Spėju, kad jei būtų dar užsilaikiusi nors minutėlę, būtų nebeatsiplėšusi nuo žemės... Nori, nulupsiu mums po obuolį?

Sūnus piešia.

Kalba radijas: Dar šiais metais, statistikos departamento duomenimis, žadama sulaukti žymaus gimstamumo padidėjimo ir vidaus produkto augimo, jau nekalbant apie visuotinį dvasinį pakylėjimą.....
2004-04-12 18:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-24 10:43
M_e_k_a_s
Ar toji raketa, taip ir nepasiekė tikslo?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-03 23:23
Laskovyje migy
bradbury?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-28 16:41
giurza
o.. pagyrimai ir 5 enciklopedijos tamstai ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-13 21:01
Suglumes
visai nieko kūrinukas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 19:13
Wynona Rider
nulupk
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą