Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







.. ir vardan to sutvėrimo, kad pamaloninti Jus, liepėme oro sodininkams išveisti naują rūšį oro gėlių. Kurios būtų trapesnės nei vėjų tinklas viršum Mažosios Grotos. Ir buvo nauja rūšis išveista. Ir kvėpėme Mes jos aromato, ir sakėme, kad šitokio lengvumo dar nebuvo regėjus žemė. Imperatorius buvo patenkintas sodininkų darbu.
prieteliau, jums žiedus to nepakartojamo trapumo, mėlynajam butelaity siunčiame su geriausiais palinkėjimais. Siuntinį lydintis asmuo yra Mūsų patikėtinis - jis parodys, kaip elgtis su šiais žiedais. Jis mokytojas.

o dabar, jei sąmoningai dovaną priėmei, aš tau papasakosiu, kaip ja naudotis. Atversk įdėtą knygą ties pirmu puslapiu. Viską, ką turi mėlynajam butelaity, viską kas nematoma suberki į atverstą vietą. Dabar, atsargiai - kad niekas per kraštus neišbyrėtų - užversk. Prabėgus penkioms minutėms, laikydamas knygą prieš save, kvėpk ties ta vieta, kur lapai susieina idant sudarytų knygos formą. Tada nedelsdamas atversk antrą puslapį - šiukštu ne pirmą - ir ženk pro vartus. Patikėtinis parodys kur link eiti. Susitiksim.


Tas, Kuris Ant Žemės Po Dangum.
2004-04-12 11:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-26 16:58
Monda
Mėlynasis butelaitis ir oro gėlės - taip viskas lengva, lyg melsvame sapne...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 16:14
OfelijaPoGaubtu
Trapu.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 13:14
Gylys
neišspaudžiau daugiau :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 12:45
Vannille
Oro gėlės- nepakartojama.
Mintis- žavu.
Per trumpa tik šiek tiek man pasirodė. Per maža. norisi dar.
:)~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą