Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ir dar ta mintis apie vakar. Lyg tartum, kad nieko neįvyko. Nebuvo nei žodžių, nebuvo nei lietaus, ar šilumos šypsnio. Migla galbūt. Ir jokio šalikėliško supratėliškumo. O tai paprasta diena tolydi "vakarų fronte nieko naujo". Savinyra - daugybė minčių sau ir į save. Mąstymas, kuriam tereikia akimirkos vienumoje. Kada aplink žmonės tampa pelenų dekoracijomis. Ir tuomet, ar tada sąmonės srautas - kaip kažkas minėjo "good". Ir tikiu tuo, kas pasakytina, o netgi pakartotina.
Naujadarais štai, nuspalvinu ryto monologą. Ritmiškai kapsintis vanduo muša sekundes, veja laiką. Ne tau, akimirka, prabėgt, ne šiuo momentu, o gal ir niekada. Įkalintas moliniam name, sezonų kaitą ištvert įmanoma tik atotrūkiu nuo savęs. Maistas iškepusioms smegenims, išdegintiem plaučiams. Poison. Poison...
... poison. Nuodas į gyvybės takus, pėdos venose. Žymių ir ženklų kriptografija - užuomina į tavajį tylėjimą. Pėdos šilčiausio vandens, kada nei karštis nepermuša dienos akimirkos malonumo. Kaip saulės šiltas spindulys į tolydujį skambesį. Ausis glosto ir glamonėja sąryšio neturinčiais žodžiais. Prozinis samonės srautas ir einančios, tekančios raidės. Viena po kitos akmeniu į lašą, tau į sielą. Tariu, kad bertas snapsis sapnuos ir juoksis. Daugiau vokalinės prasmės, nei įdėjinio panašumo į supratingumą. Kaip minčių kratinys, o juk atrodo, stebuklas. Ir suvokt tai, kas neištarta, bet turėtų būt išgirsta skaitant tarp eilučių. Vienodom išraiškom ir panašiais į save dariniais. Mozaikinės mintys, dėlionių frazės. Pasamoninga išpažintis. Nuodas tikėjimui. Abejonės tik stiprina, lyg vakcina. Poizan. Poizan...
... poizan. Ir tari, kad tai ką matai - girdi. Išgirsti šviesą. Taria kas žodžius, man ar tau, jie lyg skamba vizualiom kreivėm funkcionaliais nutolimais. Pareinantys iš tolio ir įpuolantys į ausį. O, skambesi! Išlaidos plieninei širdžiai, kolizijos. Išvagoti taviškieji skruostai konvergacijomis ir išsivertimais į paralelių įšorę. Kuom minti, minta tavimi - gyvatė ryjanti save. Pernelyg ilgas pamastymas, kad galutinis teiginys panašėtų į tiesą. Kai tiesa įrašyta kauluose žingsniuoja už tave. Ir nėra šnekos apie valią. Ir nėra klausimo, kadangi nebūtinas atsakymas. Nuodas.
2004-04-11 12:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-06 18:49
klimbingupthewalls
na taip, tikslas pasiektas. dabar reikia priešnuodžių. tikiuosi jie kažkur šalia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-24 17:47
Gylys
paziurejau i zodyna ir tapo aisku, kad neratokio zodzio - "konvergacijos". Teisus buvo tie,kurie kritikavo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-15 17:41
Gylys
KOKIOS KLAIDOS?!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-15 14:24
Pieva Debesaitė
Paliktos klaidos neleidžia vertinti teigiamai, o dar ta nepaaiškinama painiava...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 11:48
Gylys
2 Marquise: "yra daugiau zodziu be reiksmes arba su netinkama reiksme, kartais isvis nereikalingu siame kurinyje. " kad sitaip teigit, reikia tvirtai suprasti, apie ka sis kurinys. O jei jau as pats nezinau, tai kaip kas kitas gali zinoti? :) Ir dirbtinumo ten tiek pat, kiek padirbejai ties komentaru :) bet aciu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 11:31
Marquise
labai daug galimu variantu komentavimo.
viena tiksliai galiu pasakyti - yra daugiau zodziu be reiksmes arba su netinkama reiksme, kartais isvis nereikalingu siame kurinyje.
nzn gal tik darei eksperimenta, kiek kiti gali suprasti, bet prie atskiru fraziu tikrai padirbejai ir jos gelbeja kurini nuo totalaus dirbtinumo. tiesa pasakius as netgi galiu uzsimerkti pries visa forma vien del keliu minciu ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-11 17:38
Gylys
as irgi nezinau, ka tas zodis reiskia. Tiesiog, jo ten reikejo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-11 17:24
Edie S
Sunku suprasti perskaičius vieną kartą, daug sunkių žodžių ir netgi nežinomų (kalbu apie save), pvz: "konvergacijomis".Ka šis žodis reiškia?:) Na, o šiaip reikia dar kelis kartus perskaityti,kad suprasčiau viską iki galo. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-11 16:55
Gylys
balsuot drasus, o komentaru neturit? :) Per sunku?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą