Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







52. Urvo žabangos
Pirmoji ragana — Duobė — prie pat urvo angos iškasė gilią duobę, prileido ją išalkusių nuodingųjų gyvačių, didelių ir mažesnių drakonų, o pačiam vidury padarė gilią balą, kurioje plaukiojo penki didžiuliai krokodilai. Iškastos ir paslėptos duobės, eidamas į urvą, niekas negalėjo nei matyti, nei nujausti, nes ji buvo uždengta, apiberta akmenukais ir žemėmis, o jei koks nelaimėlis ant jos netyčia užeis, iš karto prasmegs kaip į vandenį ir niekada nebeiškils, nes apačioje jo laukė daug išalkusių ir grėsmingai išžiotų nasrų...
— Kas tik eis į urvą ir savo kojomis remsis į žemę, — paaiškino ragana Duobė, — nors jis būtų pats menkiausias šio pasaulio padaras, tuojau paklius į mano spąstus ir išalkę gyvulėliai jį bematant sugels, sudraskys ir surys...
Antroji ragana — Tinklė — urvo gilumoje, kur buvo tamsiau, paleido dešimtis didžiųjų nuodingų vorų, kurie visą urvą nuo viršaus iki apačios apipynė storais voratinkliais. Tinklai buvo tokie stiprūs ir lipūs, kad jų negalėjo sutraukyti net patys didžiausi paukščiai. Kol jie susivėlusiame voratinklyje kapanojasi ir blaškosi, tuoj pat prišoka keletas didelių vorų, įkanda, įleidžia nuodų ir paukštis po minutės sutirpsta, pavirsta maistingomis sultimis, kuras voras tuoj pat pasiskanaudamas sugeria...
— Pro mano spąstus negalės praskristi jokia muselė, joks paukštis ar kitas padaras, jį tuoj pat pagaus ir sudoros mano nuodingieji draugai — voriukai, — atskleidė savo žabangų paslaptį Kaulo bobai ragana Tinklė.
— O man ginti skirtoje urvo dalyje, — aiškino trečioji ragana Sienė, — jūs nieko įtartino nepamatysite, net nieko prasto nepagalvosite, o kai tik čia įeisite ir atsiremsite ranka į sieną ar arčiau jos atsistosite, iš karto pakliūsite į mano rankas... Ir grindys, ir sienos pritrauks jus ir taip laikys, tarsi jūsų rankos, kojos, pilvas būtų suraišioti šimtu stiprių virvių. Tada aš atėjūnui pasirodysiu ir priėjusi prie jo, kaip kokį prinokusį obuolį nusiskinsiu ir dėsiu jį kur tik panorėsiu, kur mano širdis užsigeis...
Ketvirtoji ragana — Durė, pasivertusi į vampyrą, saugojo svarbiausią vietą — valdovės kambario pirmąsias duris. Ji, tarsi koks platus ir ilgas skraidantis kilimas, išsitiesė urvo palubėje, ir pasirodžius priešui tyliai nukrenta jam ant galvos, paverčia ant grindų ir greitai, kol jis neatsitokėjo, suvynioja, suparalyžiuoja, o tada jau ragana įsisiurbia jam į kaklą ir išgeria visą kraują...
— Tegu dabar kas nors pabando eiti urvu ir prieiti iki mano kambario durų, — dėkingu žvilgsniu apmetusi savo drauges, pastebėjo raganų valdovė. O paskui, kiek pagalvojusi, dar pridėjo, — o aš įsitaisysiu savo kambariuose ir kai juodasis varnas man praneš, kad koks gyvas padaras skverbiasi į urvą, aš pasiversiu tokiu plėšrūnu, kuris tais gyviais minta ir atbėgusi tuoj pat, net nekramčiusi, jį surysiu...
Taip pasiruošusios raganos sulaukė rytmečio ir buvo pasiruošusios sutikti nežinomus ir ligi paskutinės minutės vis dar nematomus ir neįsivaizduojamus priešus.
2004-04-10 22:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-11 00:44
Nyarlathotep
Pirmiausia, gal raganų vardams labiau tiktų funkcijos, o ne objektų pavadinimas... pvz Tinklaverpė, Duobkasė, etc. "Padarė balą" man skamba keistokai.
"kuras voras tuoj pat pasiskanaudamas sugeria." ->"kurias vorai pasiskanaudami".  "jokie muselė" -> "jokia muselė"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą