Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







1. Prie ežero, diena. 25-30 metų MOTERIS lėtai brenda į vandenį. Nėra šilta, ežeras apsuptas miško, už medžių matyti jos automobilis. Keliskart panirusi pradeda plaukti. Plaukia gerai. Iš toliau (nuo kalno) matyti, kaip mažas taškas juda nuo kranto į ežero vidurį. Juodas kadras.
2. Mašinos viduje ir gatvėje, naktis. Tamsoje ryškiai sužybsi spalvingos šviesos ir pasigirsta gana linksma muzika. Tai groja automobilio radijo imtuvas. Moters ranka jį išjungia. Pasigirsta miesto eismo garsai. Prisidega cigaretę. Vairuodama  automobilį gana judriomis gatvėmis, MOTERIS rūko. Ji paima mobilų, renka numerį ir laukia. Niekas neatsiliepia. Lūpomis be garso nusikeikia. Staigūs stabdžiai. MOTERIS lošteli pirmyn ir nusikeikia garsiau:
Šūdas! (nervingai atidaro langelį) Debile!... Nutrėkšiu kaip musę!
Uždaro langą. Mašina trūkteli. Naktinis miestas. MOTERIS garsiai nusijuokia ir įjungia muziką. Cigaretę sutrina į peleninę ir pradeda švilpauti.
3. Virtuvė, naktis. Kriauklėje – didžiulė krūva neplautų indų. Plaukuota (VYRO) ranka su įmantriu žiedu atsuka čiaupą. Ant indų bėga vandens srovė. Ta pati ranka užsuka čiaupą. Pasigirsta švilpavimas (MOTERS motyvas). Ant indų ima bėgti šilta gelsva čiurkšlė.
4. Mašinoje ir šalia jos, naktis. MOTERIS vėl sustabdo mašiną. Išjungia visas šviesas ir klausosi muzikos. Pro tamsoje skendinčią mašiną praeina TIPAS. Jis stabteli ir apsidairo. Vogčiomis sugrįžta prie mašinos ir pro langą pasižiūri vidun. Iš vidaus MOTERIS lošteli prie stiklo. TIPAS išsigąsta ir pirštine uždengia stiklą. Tada vėl apsidairo ir paskubomis dingsta tolyn. MOTERIS nervingai juokiasi. Išjungia muziką ir sėdi tamsoje. Iš šalia esančios namo laiptinės išeina SILUETAS ir pasuka mašinos link. Praeidamas jis mato tamsiame automobilyje sėdinčią MOTERĮ. Melancholiška muzika. MOTERIS pasiima rankinę ir mobilų. Atidaro dureles.
5. Butas, naktis. Ji uždaro buto duris. Apsidairo. Viduje dega šviesos. Piktai pereina kelis kambarius, paspiria nukritusį rankšluostį. Sustoja, žvilgteli pro vonios duris ir stipriai jas užtrenkia. Vonioje kažkas sudūžta. Nueina tolyn į virtuvę. Kurį laiką tylu, vėliau pasigirsta:
Debilas, debilas, debilas!
Juodas kadras.
6. MOTERS miegamasis, rytas. MOTERĮ pažadina ant žemės skambantis mobilus. Pakelia, pasižiūri kas skambina, po pauzės piktai atsiliepia:
Čia aš. Tas debilas paliko savo mobilų...  Klausyk, jei pasirodytų... tegul iškart pasikaria...
Ji meta mobilų ant stalo, krenta peleninė su nuorūkom. Nusikeikia:
Šūdas, šūdas, šūdas!...
Mobilus rodo besibaigiančias baterijas, dar supypsi ir numiršta.
7. Mieste, diena. Šviesu, šilta. Laimingi praeiviai. Pavasaris. Pikta ir graži MOTERIS eina gatve. Sprogsta lapai. Juokiasi vaikas. Keli šunys, etc... Ji sustoja. Pakelia galvą aukštyn ir įkvepia oro. Nusišypso. Jai šypsosi kažkoks TIPAS kreivu veidu. MOTERIS piktai išsiviepia ir nueina tolyn. TIPAS taip ir lieka stovėti pakelta galva. Jam lėtai nubėga ašara, tačiau jis dirbtinai šypsosi.
8. Kavinė, vakaras. MOTERIS ir DRAUGAS sėdi už vieno staliuko. Abu atsistoja. PADAVĖJA žiūri į nueinančius. Jos nagas sminga į delną.
9. Pas DRAUGĄ lovoje, naktis. MOTERIS guli po DRAUGU atmerktomis akimis ir truputį juda. Pradeda švilpauti. Juodas kadras.
10. DRAUGĖS lovoje, naktis. MOTERIS ir DRAUGĖ guli lovoje. Švilpavimą permuša skaičių diktavimas:
MOTERIS: 8-6-99...
DRAUGĖ (rašydama): 99... chi chi chi chi...
MOTERIS: ... chi chi chi chi... 3-74-5...
Abi juokiasi, geria vyną, MOTERIS diktuoja toliau...
DRAUGĖ: ... su drauge reikia dalintis... mačiau, jis toks meilutis... 5-8-6... chi chi chi chi...
MOTERIS: Septyni aštuoni šeši... chi chi chi
Juodas kadras.
11. MOTERS miegamasis, diena. MOTERIS pakelia savo VYRO mobilų nuo pelenų krūvos. Įjungia į tinklą. Vienas po kito pasipila pranešimai apie praleistus skambučius. Peržiūri, kas skambino. Susiraukia. Palieka mobilų krautis toliau.
12. Vonios kambarys. Montažas. MOTERIS tepa kojas depiliantu. Kitos moters ranka klijuoja pleistrą... Dar kitos – skuta kojas... Ranka plėšia pleistrą su plaukais nuo kojos... Moteriškos ir vyriškos kojos... Kojos glostymas kita delno puse, etc. Ranka plėšia pleistrą nuo kojos (vos pastebima, kad ranka ir koja vyriška).
13. MOTERS miegamasis, diena. Suskamba VYRO mobilus. MOTERIS žiūri į jį. Nervingai atsiliepia:
Ne, nieko... koks mano reikalas... taip, daug, daug skambučių. Turbūt skambino visi... Gerai pasislėpė, debilas... Man nerūpi...
Išjungia mobilų, atidaro spintą, apžiūri VYRO drabužius. Stalčiuje randa VYRO pasą, vairuotojo pažymėjimą.
14. Ežeras, diena. MOTERIS plaukia. Rankos ir kojos įnirtingai mala vandenį. Juodas kadras.
15. Policijoje, diena.
MOTERIS: ... jau dvi savaitės. Aš nežinau ir ką manyti... pasiėmė tik banko kortelę... kiek?... nemažai... buvo pardavęs tėvų namą... tiksliai nežinau... ne, mes nesusituokę... ačiū dievui...
16. Ežeras, diena. MOTERIS plaukia į kitą krantą.
17. Pas DRAUGĄ lovoje, naktis
DRAUGAS (užsimerkęs): Neturiu minčių. (Atsimerkia): Sugrįš pasiimti dokumentų.
MOTERIS (užsimerkusi): Kodėl jis dingo?
DRAUGAS: Seksas?
MOTERIS neigiamai palinguoja galvą ir atsimerkia. DRAUGAS gūžteli pečiais.
DRAUGAS: Tada nežinau.
MOTERIS įsikniaubia į pagalvę ir verkia.
DRAUGAS: Tu ką?!... visai?...
MOTERIS (pašokusi nuo pagalvės): Debile! Suprask, policija mane tampo po lavonines...
DRAUGAS (išsigandęs, kvailokai): Rimtai?...
18. DRAUGĖS lovoje, naktis. MOTERIS žiūri klaikiu žvilgsniu. Paakiai juodi.
MOTERIS: Aš bijau.
DRAUGĖ: Gali gyventi čia... kol nebijosi...
MOTERIS: Būčiau laiminga, jei išprotėčiau... arba... (šypteli) ... arba įsikliopinčiau kokį simpatišką lavoną...
19. Prie bankomato, diena. Nupudruotas VYRO veidas. VYRO ranka su žiedu iš bankomato išsiima pinigus. Už jo, apsirengusio moteriškais drabužiais, eilėje prie bankomato stovi MOTERIS. VYRAS atsisuka. MOTERIS pakelia galvą. Sustingusi žiūri į VYRĄ. Atsitraukia. Nužiūri jį visą. Pradeda isteriškai juoktis.
20. Ežere, diena. MOTERIS  plaukia ir plaukia į kitą ežero krantą. Pasiekia dugną ir brenda. Išlipa į krantą KUPROTA SENUTĖ.
P A B A I G A
2004-04-05 15:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-31 17:20
gesintuvas
nusimyzho ant indu ir persirenge moterim. neblogs virs.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-07 18:08
Great Pretender
Penki "juodi kadrai". Juodus kadrus rodom, kai NETURIM ką parodyt. Šitą taisyklę man puikiai įkalė į galvą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 16:59
Benas Šašas
Adjos, albanija.... šiandien tu galutinai apsišikai...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-06 19:54
Albanija
Kada filmuojam? moku plaukti
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-05 22:45
Benas Šašas
Kaip techniniai tekstai literat. boboms?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą