Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Du puodeliai kavos ir trys cigaretės. Ne daugiau.
Kartais galima būti neįtikėtinai skrupulingam. Net dešimt metų iš eilės. Diena iš dienos. Lygiai du puodeliai juodos kovos be cukraus ir trys “Malboro” cigaretės. Ne mažiau.
Priešais kompiuterio ekraną tarsį dievą nulenkdavai galvą, kad galėtumei kurti. Raidė po raidės. Nuostabiai taisyklingos ir vienodos. Visos. Gražios.
Po kiek laiko jau nebebijojai žvelgti dievui tiesiai į akis, o pirštai valdomi aukštesnių jėgų valios patys rasdavo sau teisingą kelią. Niekada nesuklystantys. Tobuli.
Kiekvieną dieną lygiai valanda kūrybos. Nei daugiau, nei mažiau. Smėlio smiltelės tikslumu. Nesvarbu kas būtų.
Lygiai valanda. Tarp dviejų ribų, kurias pavadino “Aš - normalus” ir “Aš – miegantis”. “Aš rašytojas” erdvėlaikis.
Erdvė – kėdė priešais kompiuterį ant raudonmedžio stalo (arba priešais baltą lapą, kaip buvo seniau). Laikas lygiai valanda. Idealiai tiksliai. Visada. Kiekvieną dieną. Dešimt metų .

* * *

Jis nešėsi krūvą lapų pilkoje kuprinėjė. Jų buvo lygiai 7777. Nei vienu daugiau. Tobulas skaičius.
Po žvaigždėtu dangum tiltas atrodė lyg seni griaučiai, sustingę virš upės.
Jis išsiėmė 7777 lapus. Visus iki vieno. Ir prirašytus nelygiu jo raštu (per pirmuosius šešis metus be kompiuterio), ir tobulais kompiuteriniais simboliais.
Laikė apglėbęs tarsi motina žindydama kūdikį, kurį augino lygiai dešimt metų. Nė dienos daugiau.
Pakėlė tarsi aukojimo ceremonijoje ir išmetė. Vėjo šuoras išdraikė ir nusinešė dalį. “Lyg milžiniški drugeliai. Balti plėviasparniai su juodais raštais” – pagalvojo. Tobula akimirka.
Dalis nukrito į tekančią upę, kuri dabar atrodė lyg juoda juosta. Balti drugeliai vandenyje ėmė skęsti. Nebuvo lelijos, kurios idealiai prisitaikiusios prie upės ir niekada nenuskęstančios.
Jie skendo, šlapo sparnus ir skendo. Jis nusišypsojo. Taip ir turi būti. Toks yra gyvenimas. Vieni išskrenda, o kiti paskęsta. Tiesiog taip būna. Todėl kad gyvenimas netobulas. Niekada toks nebuvo.
“Gal bent vienas nuskris iki Prancūzijos” – galvojo sėdėdamas ant tilto atbrailos ir mosuodamas kojomis tarsi vaikas pabėgęs iš pamokų.
Plėviasparniai skraidė ir krito. Toks buvo jų likimas. Betoniniai griaučiai niekad neaimanavo. Tik klausėsi vieno bepročio juoko.
Jis buvo rašytojas.
2004-04-01 17:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-20 17:00
adome mc
super... nerealu... be zodziu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-15 14:25
be_grimo
geras...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-10 19:44
Maliciuos
Och... Destruktyviai harmoniskas. Kaip Barrico... Siltas. Liudnas. Labai geras.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-01 23:58
neesme
sukrete.labai graziai parasytas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-19 17:30
Kirvoboica
pavadinus jį (rašytoją) beprotiškai drąsiu, jis turbūt tik šypteltu... Mandalai paaukotas dešimtmetis, - buvo verta. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-08 13:18
marius dee
na, ka as galiu pasakyti - tiesiog perfect and tobula, arba kaip sako pracuzai tres bien :)

p.s. kas is taves bus kai suaugsi?!?!:) TURESI BUTI GENIJUS [NE KITAIP:]
p.p.s. pabandyk tokia nebut!!!:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-26 14:55
dilvass
zinai, ta man liepe perskaityti Mari Poison, nezinau  kodel...  pleviasparniai taip tinka siam kuriniui, kad truksta zodziu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-25 22:01
Mari Poisson
As irgi isikeliau i megstamiausius. Labai man patiko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-04 15:34
Eva Jota
O si net isikeliau i savo megstamiausius....pirmasis toks :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-03 09:57
Criwe
Rytojaus ryte jis nuėjo ir nusipirko lygiai vieną lapą popieriaus. Jis buvo rašytojas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-02 21:05
Kadrilis
i megstamiausius ant karto:] komplimentai autorei:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-01 22:01
Nyarlathotep
Neblogai atsispindėjusi rutina.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-01 18:44
aist
..kažkodėl patiko..tikslaus paaiškinimo kodėl..nėra..:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-01 18:00
soldat
o ar ne tas pats nuo tilto barstyti, kas čia savo kūrinius dėti? niekam čia jie per daug nereikalingi. tyliai nugrimsta į RAM ir ROM, kur jų daugiau niekas neskaitys. ar tai ne tas pats?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-01 17:44
Just
Lyg ir nėra kūrinyje prasmės, lyg ir yra...paprasčiausiai be galo malonu skaityti per daug nesigilinant.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą