Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ji spiegė. Klykė negailėdama jėgų. Aukšto dažnio banga praskriejo visai šalia Jo smilkinių. Kūkčiodama vadavosi iš prakaito. Jos veidas buvo subliuškęs. Lankstomos skardos kvapas skynėsi kelią ore. Ji purtėsi. Ašarų buvo pernelyg daug, kad jas visas būtų pajėgusi ryti kartu su seilėmis. Rijo tik gumulais susispietusias seilių ir ašarų gleivines atplaišas. Prakaitas ir konvulsinė žemės trauka nesiliovė temdę akis. Tamsaus dūmo sukūriai maskatavosi priešais erdvėje.


    Kažkur dešinėje - praviras langas. Paukštis, tyliai suraukęs nagus, tupėjo ir stebėjo ją. Vėjas mėtė jį į šalis. Rodėsi, jog taip ir nesiliaus stebėjęs. Hipnotizuojantys žvilgsnio pančiai ją paralyžavo. Ji mintyse bėgo į tamsą ir įrėsi priekin, ji bėgo... Ji krito. Ji matė, bet vistiek bėgo ir krito.


    Staiga iš nežinia kur prieš akis atsirado ranka. Ištraukta iš niekur, ranka, ištiesė delną tiesiai jai prie veido.



  - Tai jūsų? Čia jūs pametėte. Tai jūsų bilietas.


    Akimirką stojo štilinė tyla. Tai buvo jos bilietas.



    Autobusas sustojo ir uniformuotas vyras išlipo. Jai nereikėjo mokėti baudos. Ji sutaupė dvidešimt litų.
2004-04-01 02:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 19:44
J S Padangė
Hmmm....empulsyvu :)
HrrrRrrr....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-05 13:12
Alisa
fuj, kaip slykstu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-01 10:40
Tereza
ak!......kokia tragedija!...........................
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą