Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Naktimis aš mėgstu klausyti metalo. Naktimis... Na nesakau, ir dieną klausau. O tiksliau tik dieną ir klausau. Nes nežinau, tiesą pasakius, kada prasideda naktis... Nežinau ir vakaro pradžios laiko... anei dienos. Tik žinau, kad atsikeliu dieną. O užmiegu... O! Vakare. Bet kada vakaras prasideda nežinau...
  Taigi, kaip sakiau, klausau metalą. Įvairų. Iškiltų klausimas kodėl? Nes dievinu šunis. Ir leopardus. Sakytumėt prie ko čia tie šunes ir leopardai? Atsakyčiau, tikriausiai, kad nei prie ko. Tačiau iš tiesų viskas labai glaudžiai siejasi. Tarkim, imkit ir įsivaizduokit, kaip smagu praeiviui sakyti: “Ei, ou! Gražiai padainavai! ”. Arba: “Ei, ou! Gražūs plaukai! “ Smagumėlis. Tikrai! Dar smagu sedėt kampe salės, ir kiekvienam praeiviui einant, smarkiai nužvelgti jį ir švelniai tariant, išniekinti. Negražu, bet “pasaulis mažytis…nėr ko laižytis”.
    Ir tikriausiai jau spėjote pastebėti, kad smarkiai nusišneku. Taip. Tai vienas mano žalingų įpročių. “Pezu” visur ir visada. O pasitaikius kokiam podiumui- ypač. Jūs nesuprantate…Ir nėr čia ko.
    Tačiau kaip vadinasi jūsų grupė? Ne. (šypsenėlė). Jums pavadinimo nereikia…O numerius turit?





                    Skirta šios prozos įkvepėjai ViešnageiElektrėnuose
2004-03-21 21:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-28 16:14
Trashka
zdarov :@
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-27 21:00
gesintuvas
numery turiu. aš 12-likta. :Ж*8
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-23 18:38
Trashka
o as ir draugui papasakojau. Sita rasliava ponui nebutina skaityti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-22 22:53
P_Max
Manau, kad shita rashliava labiau tiktu papasakoti draugui, o ne pateikti, kaip prozos kuriny.....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą