Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš atsibudau, bet akys vis dar miegojo. Bandymas žiūrėti pro vokus buvo beprasmis. Pasijaučiau žmogaus parodija – įsivaizdavau save su didele galva ir trumpomis galūnėmis. Nuo sunkiai tramdomos baimės akių vokai girgždėdami pradėjo keltis.

"RYTAS" – mintis, panaši į epitafiją, pamažu pasiekė mano sąmonę. Abejotinos kūno dalys žydromis vilnoninėmis kojinėmis kvailai nukaro nuo lovos. Rytas šiurpuliais nuėjo per plikus kelius, pakilo klubais ir dingo po mėlynais naktinukais. Noras išlįsti iš lovos peraugo į lėtą nuslydimą ant grindų, kur kūnas įgavo horizontalią padėtį, o kvėpavimas buvo pervestas į "saldaus šnarpštimo" režimą.

Kažkas minkšto ir šilto nusileido pas mane – nuo lovos nukrito pagalvė.

- Jau dešimta valanda! Šiaip tai metas keltis, - žvaliu bosu pasakė balsas iš viršaus... t. y. iš lovos.

Krūptelėjęs nuo žodžio „rytas“, mano kūnas greit įdiegė save po lova ir pradėjo sudėtingą operaciją -"Sapnas.avi full-screen preview".

Aš pajutau prisilietimą. Šias rankas aš prisiminiau. Prakeiktos pažįstamos galūnės ištraukė mane iš po lovos, pastatė ant grindų ir pradėjo purtyti... Vokai begėdiškai užvertė blakstienas.

- Taip... Žiūrėk į mane... Aha! Kiek pirštų aš rodau?
- Tai ne pirštas... – mieguistai pasirausiau po savo žodyną.
- Štai! O aš maniau, kad tu neatsibusi.
- Aš ir neatsibudau.
- Tikrai? O su kuo gi aš šneku?
- Su atsakikliu. Įsikiškit savo žinutę kur nors... po garsinio signalo... – niūriai liejosi mano žodžiai, kol aš lėtai leidausi ant grindų.
- Tuoj aš tave kur nors įkišiu! - pažadėjo balsas ir... neapgavo! Mane įkišo po dušu - po karštu vandeniu... ir dar pagardino kvepiančiu medumi šampūnu.

Pamažu grįžo sąmonė.

Pasislėpusi po dviem rankšluosčiais, aš prašlepenau drėgnomis pėdomis į virtuvę, atsisėdau ant kėdės ir pradėjau mėtyti liūdnus žvilgsnius į vaikiną priešais. Karčius žvilgsnius pavyko iškeisti į žalios arbatos puodelį ir karštą sumuštinį su kumpiu ir sūriu. 

Išdavikiška šypsena rūgštimi pragraužė mano skruostus:

- Ačiūūūūū, - švelniai cyptelėjau aš. Cypimas rado savo adresatą.

Aš bandžiau sušildyti pirštus, laikydama puoduką abiem rankom. Vaikinas išėjo į vonią. Palikau puoduką likimo valiai ir tyliai prisėlinau prie jo. Jis stovėjo užsimerkęs ir skandino šukas juoduose plaukuose.

Šypsodamasi aš žiūrėjau į jį.

Rytas...


Gaila, kad jo nebuvo.
2004-03-18 19:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-19 07:53
P_Max
Labai fain! labai lengvai ir ydomiai skaitosi (ypac liux apie galunes su zydromis kojinemis[xi xi:]) o pabaiga lengvai shokiravo. Jei teisingai pagavau minty (all I can say, all my life is like this...)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-19 02:07
Nioops
idomiai tikrai.. rytas. Tox sutragedizuotas lyg... na taip ir buna dazhniausiai...pasamones srautas eina kokias 3 minutes po akiu pramerkimo...:) tada tik prabundi..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-18 21:59
VienotokioBicobicas
nepagavau kampo:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-18 21:40
Apatija
labai idomiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą